Μεγάλες μάχες στις περισσότερες κατηγορίες αναμένονται στην Ανάβαση Αχλαδόκαμπου, όπως έδειξαν οι χρόνοι στις δοκιμές, οι οποίες συνοδεύτηκαν από μεγάλες καθυστερήσεις λόγω των μηχανικών βλαβών που «χάλασαν» αρκετές φορές τη διαδρομή.
Στη formula saloon o Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Fiesta WRC) ξεκίνησε τις προσπάθειες του από τη δεύτερη περίοδο δοκιμών, χωρίς αυτό να τον δυσκολέψει να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο. Ο μεγάλος του αντίπαλος Κώστας Πατσουρέας (Mitsubishi Lancer Evo IX) αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα στο πρώτο του κιόλας ανέβασμα και είναι αμφίβολο αν θα καταφέρουν οι μηχανικοί της ομάδας του να το επιδιορθώσουν για τον αγώνα της Κυριακής. Για ακόμα έναν αγώνα αναμένεται να διεκδικήσουν τη νίκη στα δικίνητα turbo o Αντώνης Σταφυλοπάτης (Opel Astra OPC) με τον Ντίνο Ζυγογιάννη (Audi A3), ενώ οι χρόνοι των δοκιμών έδειξαν ότι και ο Δημήτρης Μήτσιας (Nissan Sylvia S15) μπορεί να μπει στη μάχη. Πολύ καλές επιδόσεις στα ατμοσφαιρικά της saloon σημείωσε ο Συμεών Χατζηπαντελής με Honda Civic και αποτελεί το φαβορί για την επικράτηση.
Η επιστροφή του Λεωνίδα Κύρκου με το Ford Escort WRC στην ομάδα Α έθεσε νέα standards στην κατηγορία με τους Μιχάλη Ευθυμίου και «Σάκη Λιώρη» με ίδια αυτοκίνητα να θέλουν φτάσουν τους χρόνους του. Δύο ανεβάσματα χρειάστηκε μόνο ο Σπύρος Βοργιάς (Peugeot 106) για να σημειώσει τον καλύτερο χρόνο των δοκιμών στην ομάδα Α έως 2 λίτρα αγωνιζόμενος εντός έδρας! Το έργο των Βασίλη Μπάτζανου (Citroen Saxo), Γιώργου Γιαννόπουλου (Citroen Saxo), Βαγγέλη Τσιούρη (Peugeot 106) και Τρύφωνα Χασάπη (Citroen Saxo) θα είναι πολύ δύσκολο απέναντι στον πρωταθλητή στη μάχη της Α/6. Στην Α/7 τους καλύτερους χρόνους των δοκιμών σημείωσαν οι Γιάννης Καλαϊτζιάν (Ford Puma Kit Car) και Χρήστος Μάντεσης (Honda Civic) και μαζί με τον Αλέξανδρο Τσιόγκα (Peugeot 106 MAXI) που ολοκλήρωσε μόνο ένα πέρασμα λόγω μηχανικού προβλήματος, δεν θέλουν να περιοριστούν μόνο στην επικράτηση στα 2000, αλλά να διεκδικήσουν το καλύτερο σε όλη την Α έως 2 λίτρα.
Ενδιαφέρουσα μονομαχία αναμένεται στην Ομάδα Ν, όπου οι Σταμάτης Κατσίμης (Mitsubishi Lancer Evo IX) και Κώστας Κάκος (Mitsubishi Lancer Evo IX) θέλουν τη νίκη για να πλησιάσουν στη βαθμολογία τον Γιάννη Ποτουρίδη (Subaru Impreza) που θα προσπαθήσει να μαζέψει όσο το δυνατό περισσότερους βαθμούς. Ο Γιάννης Φωτεινέλης (Honda Civic Type R) είχε προβάδισμα στις δοκιμές έναντι του Στέλιου Κωνσταντίνου με ίδιο «όπλο», ενώ δυνατές συγκινήσεις αναμένονται για ακόμα μια φορά στη Ν/2 με τους χρόνους των δοκιμαστικών να δείχνουν ότι υπάρχουν πολλοί μνηστήρες για τη νίκη. Οι Κώστας Τασούλας (Peugeot 106), Βασίλης Ρέκκας (Citroen Saxo VTS), Δήμος Παναγουλόπουλος (Citroen Saxo), Λευτέρης Σιμάτος (Citroen Saxo VTS) και Αποστόλης Κούσης (Citroen Saxo VTS) δείχνουν όλοι ικανοί για το βάθρο, χωρίς να αποκλείονται οι εκπλήξεις!
Στην ομάδα Ε ο Παναγιώτης Ευθυμίου (BMW M3) ήταν πολύ δυνατός στην πρώτη περίοδο δοκιμών, αντιμετωπίζοντας όμως πρόβλημα στη δεύτερη που δεν του επέτρεψε να ολοκληρώσει. Αν καταφέρει και ανέβει στον Κολοσούρτη την Κυριακή θα είναι ισχυρός αντίπαλος για τον πρωταθλητή Γιώργο Κεγαχιά (Ford Sierra RS 500). Στα 2 λίτρα της Ε ταχείς στις δοκιμές ήταν οι Θανάσης Κουρνιάτης (Ford Escort RS), «Κανέλος» (Peugeot 106) και Θοδωρής Μούγιος (Ford Escort RS) και θα παλέψουν για τη νίκη.
Ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort RS 1600) επέστρεψε στα Ιστορικά και σημείωσε απλησίαστους χρόνους στις δοκιμές, κάνοντας τους Απόστολο Μαρασλή (Ford Escort), Δημήτρη Οικονόμου (VW Golf GTI) και Γιώργο Γαβριηλίδη (Ford Escort) να κάνουν όνειρα για τη δεύτερη θέση.
Καλό αγώνα σε όλους τους οδηγούς που θα ανέβουν την Κυριακή τον Κολοσούρτη, καλή απόλαυση στους θεατές που θα αψηφήσουν τον καυτό ήλιο για να τους χειροκροτήσουν!
Αποτελέσματα δοκιμών:
http://www.moto-live.info/admin/HTML3/PRA01.pdf
http://www.moto-live.info/admin/HTML3/PRA02.pdf
http://www.moto-live.info/admin/HTML3/PRA03.pdf