Μετά την απαραίτητη για αγωνιζόμενους και οργανωτές, παύση του καλοκαιριού, τα αγωνιστικά πήραν και πάλι μπροστά. Η Ανάβαση Ομαλού που παραδοσιακά διεξάγεται τέτοιες μέρες, συγκέντρωσε 60 πληρώματα που το Σάββατο …ακόνισαν τα μαχαίρια τους ενόψει της Κυριακάτικης μάχης. Η ζέστη αφόρητη στην Κρήτη, με τον κόσμο να προτιμάει τις παραλίες, τουλάχιστον την ημέρα των δοκιμών.

Στο αγωνιστικό κομμάτι, τώρα, στη Formula Saloon, ο συνήθης ύποπτος Μάριος Ηλιόπουλος απογείωσε το Ford Fiesta WRC και δείχνει πως δύσκολα θα χάσει τη νίκη στον αγώνα. Ο περσινός πρωταθλητής της κατηγορίας κατέβασε αισθητά το χρόνο του στο δεύτερο πέρασμα και αναμένεται για άλλη μια φορά να …σπάσει τα χρονόμετρα. Από εκεί και πέρα, ταχύτατα κινήθηκε ο αειθαλής τοπικός Μανώλης Αλεξάκης με Mitsubishi Lancer Evo VI, ενώ στα turbo της κατηγορίας ο Αντώνης Σταφυλοπάτης (Opel Astra OPC) ευελπιστεί σε άλλη μια νίκη την Κυριακή. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως στο δεύτερο πέρασμα, οι κριτές έδειξαν κόκκινη σημαία στο Λαρισαίο οδηγό και μετά από μισό λεπτό του επέτρεψαν να επανεκκινήσει από το ίδιο σημείο, χωρίς να τον στείλουν στην αφετηρία, όπως ορίζει ο κανονισμός με τους οργανωτές να ζητούν εν τέλει συγγνώμη.

«Θα πέσουν κορμιά» στην Ομάδα Α, με 5 οδηγούς να διεκδικούν τη νίκη. Στις δοκιμές, ο Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort WRC) πέτυχε την καλύτερη επίδοση, απαντώντας στον Πάνο Κύρκο (Mitsubishi Lancer Evo VI) που ήταν ο πιο γρήγορος στο πρώτο πέρασμα. Στο ίδιο δευτερόλεπτο κυμάνθηκε ο χρόνος και των Παναγιώτη Λιώρη (Ford Escort WRC) και Λεωνίδα Κύρκου (Ford Escort WRC), ενώ σίγουρα στον αγώνα δεν θα κάτσει με σταυρωμένα χέρια ο Ανδρέας Ντόφης με το Mitsubishi Lancer Evo VIII.

Στην Α έως 2 Λίτρα, ο Αλέξανδρος Τσιόγκας (Peugeot 106 Maxi) ήταν ταχύτερος σήμερα και την Κυριακή θα επιδιώξει να κρατήσει πίσω του τόσο τον κάτοχο του τίτλου, Σπύρο Βοργιά (Peugeot 106 S16), όσο και τον Βασίλη Μπάτζανο (Citroen Saxo VTS). Ικανός για τη νίκη εμφανίζεται και ο τοπικός Δημήτρης Κτιστάκης με Peugeot 306 S16.

Πιο γρήγορα ανέβηκε στην Ομάδα Ν ο Κωνσταντίνος Κάκος (Mitsubishi Lancer Evo IX), με τον Γιάννη Ποτουρίδης (Mitsubishi Lancer Evo IX) να λύνει το πρόβλημα με το συμπλέκτη που αντιμετώπισε στο πρώτο σκέλος και να ακολουθεί πίσω του. Οι Βασίλης Ρέκκας (Citroen Saxo VTS), Κίμωνας Θέος (Peugeot 106 S16) και Γιάννης Βρανάς (Peugeot 106 S16) ξεχώρισαν στη Ν2. Όσοι βρεθούν την Κυριακή στον Ομαλό, θα παρακολουθήσουν ωραία μονομαχία και στην Ε, μεταξύ του Παναγιώτη Ευθυμίου (BMW M3 DTM) και του Γιώργου Κεχαγιά (Ford Sierra RS 500), με τον πρώτο να είναι ταχύτερος στις δοκιμές.

Στα «μικρά» της κατηγορίας, ο Χαλκιδαίος Παντελής Βασιλειάδης (Citroen AX), δύσκολα θα απειληθεί από τους Γιάννη Δαμιανάκη (Peugeot 205 GTi), Λεωνίδα Τσαγγαρά (Opel Astra Kit Car) και Θανάση Κουρνιάτη (Ford Escort MKII). Στα Ιστορικά, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MKII) ήταν ταχύτερος όλων.

Ο αγώνας ξεκινάει στις 10.00 την Κυριακή και ευχή όλων είναι να παρακολουθήσουμε ωραίες μάχες σε όλες τις κατηγορίες!

Αποτελέσματα α’ σκέλους δοκιμών: http://www.moto-live.info/admin/HTML2/PRA01.pdf

Αποτελέσματα β’ σκέλους δοκιμών: http://www.moto-live.info/admin/HTML2/PRA02.pdf

Από Apostolis