Ανατροπές …στο τέλος είχαμε σε πολλές κατηγορίες στην Ανάβαση Πορταριάς, έβδομο γύρο του πρωταθλήματος, μια ανάβαση η οποία αποτέλεσε πόλο έλξης για πάνω από 100 οδηγούς. Οι άτυχες στιγμές δεν έλειψαν για πολλούς αγωνιζόμενους, ωστόσο οι καθυστερήσεις ήταν ολιγόλεπτες, χάρη στην άμεση επέμβαση των οργανωτών που έκαναν για άλλη μια χρονιά πολύ καλά τη δουλειά τους. Σε αρκετές κατηγορίες τα μέτωπα έμειναν ανοιχτά και οι τίτλοι θα κριθούν στην τελευταία στροφή του πρωταθλήματος που θα διεξαχθεί σε 4 εβδομάδες στην Καστανιά.
Σε δικό του αγώνα, ο Μάριος Ηλιόπουλος έφτασε εύκολα στη νίκη στη Formula Saloon, βελτιώνοντας μάλιστα την επίδοσή του σε σχέση με το Σάββατο. Ο Mario έχει ήδη εξασφαλίσει τον τίτλο στην κατηγορία, ωστόσο βρέθηκε στο βουνό των Κενταύρων για να ξεσηκώσει τα πλήθη. Πίσω του τερμάτισε ο Κωνσταντίνος Λαζαρίδης (Mitsubishi Lancer Evo VIII) που επέστρεψε στο πρωτάθλημα, αφήνοντας τον Πατρινό Πιτ Παρθένη (Mitsubishi Lancer Evo IX) στο τρίτο σκαλί του βάθρου.
Στην FST2, η κόντρα μεταξύ των Αντώνη Σταφυλοπάτη (Opel Astra OPC) και Ντίνου Ζυγογιάννη (Audi A3) έληξε υπέρ του πρώτου. Ο Σταφυλοπάτης καρδιοχτύπησε όταν το ημιαξόνιο του Astra έσπασε στην τελευταία στροφή της ανάβασης, χωρίς ωστόσο να του στερήσει τη νίκη.
Κυρίαρχος στην Ομάδα Α για τέταρτο σερί αγώνα ήταν ο Λεωνίδας Κύρκος (Ford Escort WRC) που πλέον θέλει να τερματίσει στο βάθρο της κατηγορίας στην Καστανιά για να εξασφαλίσει άλλον έναν τίτλο. Ο Ανδρέας Ντόφης (Mitsubishi Lancer Evo VIII) με πολύ καλό χρόνο στο δεύτερο ανέβασμα ξεπέρασε το εμπόδιο του πρωτοπόρου του πρωταθλήματος, Μιχάλη Ευθυμίου (Ford Escort WRC), ο οποίος με την τρίτη θέση που κατέλαβε στην Πορταριά, είδε τις πιθανότητες για τίτλο να μειώνονται. Ο Παναγιώτης Λιώρης (Ford Escort WRC) δεν ολοκλήρωσε την προσπάθειά του, εγκαταλείποντας νωρίς από μηχανική βλάβη. Στα «μικρά» της Α, έχουμε πρωταθλητή! Ο Σπύρος Βοργιάς μπορεί να τερμάτισε τρίτος με το Peugeot 106 S16, αυτό του το αποτέλεσμα ήταν αρκετό για να του χαρίσει για δεύτερη συνεχή χρονιά τον τίτλο στην κατηγορία. Εντυπωσίασε το διήμερο ο νικητής της Α έως 2 Λίτρα, Αλέξανδρος Τσιόγκας (Peugeot 106 Maxi), αφήνοντας δεύτερο τον επανεμφανιζόμενο Χρήστο Λάππα με ίδιο αυτοκίνητο. Η μάχη στην Α7 καλά κρατεί, με τον Τσιόγκα να ξεπερνάει το εμπόδιο του Χατούπη και όλα πλέον θα κριθούν στην Καστανιά. Για τον τίτλο θα παλέψει και ο τρίτος στην Πορταριά, Γιάννης Καλαϊτζιάν (Ford Puma Kit Car).
Στην Α6, πίσω από τον Βοργιά που εξασφάλισε το κύπελλο της κλάσης, ολοκλήρωσαν οι Βασίλης Μπάτζανος (Citroen Saxo VTS) και Απόστολος Αποστόλου (Peugeot 106 S16). Στην Α5, μπορεί ο τοπικός Στάθης Δαμασιώτης (Toyota Yaris) να ήταν ο ταχύτερος, ένιωσε όμως καυτή την ανάσα του κυπελλούχου Γιάννη Παράβαλου (Toyota Yaris) που τον ακολούθησε. Πιο πίσω βρέθηκαν οι Νίκος Μπόμπης (MG ZR 105) και Άγγελος Μπατσίλας (Suzuki Swift), με τις μεταξύ τους διαφορές να είναι μικρότερες των 2 δευτ.!
Ο Σταμάτης Κατσίμης (Mitsubishi Lancer Evo IX) επιβεβαίωσε για άλλη μια φορά την ταχύτητά του επικρατώντας στην Ομάδα Ν. Ανοιχτούς λογαριασμούς για τον τελευταίο αγώνα άφησαν οι δύο διεκδικητές του τίτλου, Γιάννης Ποτουρίδης (Mitsubishi Lancer Evo IX) και Κωνσταντίνος Κάκος (Mitsubishi Lancer Evo IX) που συμπλήρωσαν το βάθρο την Πορταριά. Στη Ν έως 2 Λίτρα, είχαμε ανατροπές στο τέλος, με τον Δήμο Παναγουλόπουλο (Peugeot 106 S16) να φεύγει θριαμβευτής από τη Μαγνησία, χάρη στο πολύ καλό δεύτερο ανέβασμα. Ο νεαρός οδηγός ανέτρεψε την εις βάρος του κατάσταση στο τέλος, αφήνοντας τους Κωνσταντίνο Τασούλα (Peugeot 106 S16) και Σάκη Γιαννούλη (Peugeot 106 S16) πίσω του.
Χαρακτηριστικό της κόντρας που εξελίχθηκε στη μικρή κατηγορία της Ν, ήταν το γεγονός πως η διαφορά του πρώτου από τον τρίτο δεν ξεπέρασε το 1 δευτερόλεπτο! Τέταρτος στην κατηγορία τερμάτισε ο Χρήστος Βλάχος (Peugeot 106 S16) που θα μπορούσε να πετύχει κάτι καλύτερο εάν δεν είχε μουδιασμένο ξεκίνημα. Ένα μηχανικό πρόβλημα δεν επέτρεψε στο φαβορί της κατηγορίας, Γιάννη Φωτεινέλη (Honda Civic Type R) να ολοκληρώσει την προσπάθειά του, ενώ και ο κυπελλούχος της Ν2, Βασίλης Ρέκκας ήταν άτυχος, καθώς τούμπαρε το Citroen Saxo VTS.
Ανατροπές είχαμε στην Ομάδα Ε, με τον Γιώργο Κεχαγιά (Ford Sierra RS500) να υποπίπτει σε λάθος στο δεύτερο σκέλος, να κάνει τετ-α-κε και να χάνει μέσα από τα χέρια του μια διαφαινόμενη νίκη. Ύστερα από αυτή την εξέλιξη, ο Παντελής Βασιλειάδης ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου τόσο στην Ε, όσο και στην Ε έως 2 Λίτρα με το Citroen AX. Δεύτερος τερμάτισε ο Γιάννης Κωνσταντινίδης (Citroen ZX 16V) που πρώτευσε στην Ε11, αφήνοντας πίσω του τους «Κανέλλο» και Παναγιώτη Μπιμπίκα (Volkswagen Golf II).
Στο Ενιαίο με τα Skoda Fabia, το κάθε σκέλος προσμετρούσε ως ξεχωριστός αγώνας, με το Νίκο Ζάχο να είναι ο μεγάλος πρωταγωνιστής, κερδίζοντας και τους δύο αγώνες. Στο πρώτο σκέλος, τον Ζάχο ακολούθησαν οι Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος, Φίλιππος Καλέσης, Γιάννης Ποτουρίδης, Στράτος Κυρλαγκίτσης και Παναγιώτης Ρουστέμης, με κύριο χαρακτηριστικό πως οι περισσότεροι είναι κάτω των 30 ετών, κάτι που επιβεβαιώνει πως η νέα γενιά συμμετέχει ενεργά στους αγώνες, αρκεί να τους δοθεί η κατάλληλη ευκαιρία και το κατάλληλο κίνητρο.
Στο δεύτερο αγώνα, την πρώτη οχτάδα συμπλήρωσαν οι Μίλτος Κύρκος, Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος, Στράτος Κυρλαγκίτσης, Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, Φίλιππος Καλέσης, Γιάννης Ποτουρίδης και Παναγιώτης Ρουστέμης, σε μια κατηγορία, όπου ο συναγωνισμός δεν έλειψε για τις πιο πίσω θέσεις. Οι μεταξύ τους διαφορές ήταν πολύ μικρές και επιτέλους προέκυψε στη χώρα μας ένας θεσμός που απευθύνεται σε νέους και όχι μόνο αγωνιζόμενους, με τον ανταγωνισμό να είναι στα ύψη και τις επιδόσεις των συμμετεχόντων να βελτιώνονται αγώνα με τον αγώνα.
Τελευταίο ραντεβού για το φετινό πρωτάθλημα Αναβάσεων είναι η Ανάβαση Καστανιάς που θα διεξαχθεί το διήμερο 21 και 22 Οκτωβρίου και θα κρίνει τους τίτλους σε πολλές κατηγορίες.
Τελικά Αποτελέσματα: http://www.moto-live.info/admin/HTML3/FOC.pdf