Με κύριο χαρακτηριστικό την παρουσία αρκετού κόσμου, ολοκληρώθηκαν οι χρονομετρημένες δοκιμές της Ανάβασης Πορταριάς, μιας από τις πιο δημοφιλείς αναβάσεις της χώρας μας. Οι άτυχες στιγμές των οδηγών αντιμετωπίστηκαν πολύ γρήγορα από τους οργανωτές, με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν μεγάλες καθυστερήσεις. Οι επιδόσεις έδειξαν πως την Κυριακή θα παρακολουθήσουμε ωραίες κόντρες σε αρκετές κατηγορίες και δύσκολα θα κριθούν οι τίτλοι στο βουνό των Κενταύρων!
«Άνεμος» ο Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Fiesta WRC) που παρ’ ότι έχει εξασφαλίσει ήδη τον τίτλο κινήθηκε ταχύτατα στην 3.3 χιλιομέτρων διαδρομή και την Κυριακή δύσκολα θα χάσει τη νίκη στη Formula Saloon. Για τις πιο πίσω θέσεις θα μονομαχήσουν οι Κωνσταντίνος Λαζαρίδης (Mitsubishi Lancer Evo VIII), Πιτ Παρθένης (Mitsubishi Lancer Evo IX) και Αργύρης Τσούλος (Mitsubishi Lancer Evo VIII) με τον τελευταίο ωστόσο να αντιμετωπίζει μηχανικό πρόβλημα και να «παρκάρει» στις αρχές του δεύτερου σκέλους. Στην FST2, αρχικά ο Αντώνης Σταφυλοπάτης (Opel Astra OPC) ήταν ο ταχύτερος, στο δεύτερο ανέβασμα όμως, ο Ντίνος Ζυγογιάννης (Audi A3) απάντησε και στον αγώνα θα απολαύσουμε ωραία κόντρα μεταξύ των δύο.
Η μητέρα των μαχών θα γίνει στην Ομάδα Α, με 4 οδηγούς να διεκδικούν τη νίκη! Στις δοκιμές, ο Λεωνίδας Κύρκος (Ford Escort WRC) πέτυχε την καλύτερη επίδοση και θέλει πάση θυσία τη νίκη στον αγώνα, με τους Ανδρέα Ντόφη (Mitsubishi Lancer Evo VIII), Παναγιώτη Λιώρη (Ford Escort WRC) και Μιχάλη Ευθυμίου (Ford Escort WRC) να τον ακολουθούν με τις μεταξύ τους διαφορές να είναι μικρές.
Στα «μικρά» της Α, για το υψηλότερο σκαλί του βάθρου θα διασταυρώσουν τα ξίφη τους οι Σπύρος Βοργιάς (Peugeot 106 S16) και Αλέξανδρος Τσιόγκας (Peugeot 106 Maxi) που ήταν οι ταχύτεροι σήμερα. Δυνατοί αναμένονται την Κυριακή και οι Σταύρος Χατούπης (Opel Corsa Kit Car), Χρήστος Λάππας (Peugeot 106 Maxi) και Βασίλης Μπάτζανος (Citroen Saxo VTS). Ευστάθιος Δαμασιώτης (Toyota Yaris) και Νικόλαος Μπόμπης (MG ZR 105) ξεχώρισαν στην Α5.
Ανοιχτή είναι η υπόθεση τίτλος στην Ομάδα Ν, με τους Γιάννη Ποτουρίδη και Κωνσταντίνο Κάκο να θέλουν να φύγουν με το 25άρι από την Πορταριά. Ταχύτερος, βέβαια, στις Σαββατιάτικες δοκιμές ήταν ο Σταμάτης Κατσίμης (Mitsubishi Lancer Evo IX) που πάντοτε κλέβει τις εντυπώσεις όταν αγωνίζεται. Πίσω του βρέθηκαν οι Ποτουρίδης και Κάκος, αμφότεροι με Mitsubishi Lancer ένατης γενιάς, με τη διαφορά τους να είναι μικρότερη του ενός δευτερολέπτου!
Στη Ν έως 2 Λίτρα, έτοιμος να επαναλάβει την περσινή του επιτυχία είναι ο Γιάννης Φωτεινέλης (Honda Civic Type R), ενώ στη Ν2, ο φετινός κυπελλούχος Βασίλης Ρέκκας (Citroen Saxo VTS) πέτυχε την καλύτερη επίδοση, αφήνοντας πίσω του τους Κωνσταντίνο Τασούλα (Peugeot 106 S16), Δήμο Παναγουλόπουλο (Citroen Saxo VTS), Σάκη Γιαννούλη (Peugeot 106 S16) και Αποστόλη Βεργοζήση (Peugeot 106 S16).
Προς την τρίτη συνεχόμενη νίκη του στην Ομάδα Ε οδεύει ο Γιώργος Κεχαγιάς που με το Ford Sierra RS500 πέτυχε την καλύτερη επίδοση στις δοκιμές. Ο Παντελής Βασιλειάδης (Citroen AX) για άλλη μια φορά απέδειξε την ταχύτητά του, όντας ο πιο γρήγορος στην Ε έως 2 Λίτρα, με τον «Κανέλλο» να ακολουθεί 2 δευτ. πίσω του. Ο Γιάννης Κωνσταντινίδης (Citroen ZX) που στο πρώτο σκέλος ήταν ο ταχύτερος στην Ε θα προσπαθήσει να κοιτάξει στα μάτια τους δύο προαναφερθέντες στα «μικρά» της Ε, ενώ και ο τοπικός, «ξενιτεμένος» Γιώργος Μπαλντούνης (Ford Escort MKII) αναμένεται να εμπλακεί στη μάχη των πρώτων θέσεων.
Μετά την πρεμιέρα της Δημητσάνας, το Ενιαίο συνεχίζεται στην Πορταριά! Ο Νίκος Ζάχος εντυπωσίασε το Σάββατο, αφήνοντας πίσω του τους Γιάννη Ποτουρίδη, Μίλτο Κύρκο, Στράτο Κυρλαγκίτση και Γιάννη Χαραλαμπόπουλο, με τις μεταξύ τους διαφορές να είναι μικρές.
Την Κυριακή ο αγώνας ξεκινάει στις 10.00, με το δρόμο να κλείνει στις 09.00 για τους θεατές. Όλοι οι δρόμοι οδηγούν στην Πορταριά!
Αποτελέσματα Α’ Σκέλους δοκιμών: http://www.moto-live.info/admin/HTML3/PRA01.pdf
Αποτελέσματα Β’ Σκέλους δοκιμών: http://www.moto-live.info/admin/HTML3/PRA02.pdf