Παραδοσιακά στο καλεντάρι τα τελευταία χρόνια, η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου αποτέλεσε την τέταρτη στροφή του δημοφιλέστερου πανελληνίου πρωταθλήματος, σε μια διαδρομή στην οποία τοποθετήθηκε νέος τάπητας πρόσφατα. Τα απειλητικά σύννεφα είχαν κάνει από νωρίς την εμφάνισή τους και τελικά το μεσημέρι η μπόρα ξέσπασε, δυσκολεύοντας τις προσπάθειες οδηγών και οργανωτών.

Δεν είχε αντίπαλο στη Formula Saloon ο Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Fiesta WRC) που πέτυχε τον απόλυτο χρόνο ημέρας στο πρώτο ανέβασμα, ενώ στη συνέχεια οδήγησε ταχύτατα και στο βρεγμένο, επικρατώντας στην κατηγορία και μένοντας πλέον μόνος πρώτος στην κορυφή της βαθμολογίας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας, ακολούθησε ο Πατρινός Πιτ Παρθένης (Mitsubishi Lancer Evo IX) που δεν μπόρεσε σε καμία περίπτωση να απειλήσει το νικητή. Το βάθρο συμπλήρωσε ο πρώτος της FSΤ2, Αντώνης Σταφυλοπάτης (Opel Astra OPC) που εδραιώθηκε στην κορυφή της κατηγορίας, αφήνοντας πίσω του τον Ντίνο Ζυγογιάννη (Audi A3). Δεύτερος μετά πρώτο ανέβασμα ο Kώστας Πατσουρέας (Mitsubishi Lancer Evo IX) δεν εκκίνησε στο δεύτερο σκέλος, χάνοντας έτσι πολύτιμο έδαφος στη μάχη του πρωταθλήματος. Στα ατμοσφαιρικά της Formula Saloon πρώτευσε ο Συμεών Χατζηπαντελής με Honda Civic EG6 με τον πρωτοπόρο στο πρώτο ανέβασμα Σπύρο Παπαδόπουλο (Ford Escort MK II) να μην ανεβαίνει στο βροχερό δεύτερο.

Ο «Λέας» είναι εδώ! Δυναμικό comeback έκανε στην Ομάδα Α ο Λεωνίδας Κύρκος (Ford Escort WRC) που απέδειξε πως η τέχνη δεν ξεχνιέται, κερδίζοντας την κατηγορία, χωρίς να δυσκολευτεί ιδιαίτερα. Ενδιαφέρουσα έδειχνε πως θα εξελισσόταν η μάχη για τη δεύτερη θέση μεταξύ των Μιχάλη Ευθυμίου (Ford Escort WRC) και «Σάκη Λιώρη», (Ford Escort WRC), ωστόσο η βροχή που ξέσπασε πριν το ανέβασμα του περσινού πρωταθλητή της Α, δεν επέτρεψε στον «Σάκη Λιώρη» να παλέψει για τους 18 βαθμούς. Πίσω από τον Ευθυμίου, ολοκλήρωσε ο Δημήτρης Βέλιος (Seat Ibiza Kit Car) που πρόλαβε να ανεβεί σε στεγνό οδόστρωμα.

Πιο δυνατός από ποτέ, εντός έδρας, ο Σπύρος Βοργιάς (Peugeot 106 S16) πέτυχε στον Αχλαδόκαμπο τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη στην Α έως 2 Λίτρα, αλλά και στην Α6, αφήνοντας πίσω του τον έτερο διεκδικητή του τίτλου, Βασίλη Μπάτζανο (Citroen Saxo VTS). Ο επίσης τοπικός Γιώργος Γιαννόπουλος (Citroen Saxo VTS) ολοκλήρωσε τρίτος, με εκπληκτικό δεύτερο ανέβασμα. Ο οδηγός της ΑΛ Τρίπολη; κατάφερε στο δεύτερο σκέλος να ξεπεράσει το εμπόδιο των Βαγγέλη Τσιούρη (Peugeot 106 S16) και Γιάννη Καλαϊτζιάν (Ford Puma Kit Car) που ολοκλήρωσαν πίσω του. Ο Καλαϊτζιάν πρώτευσε στην Α7 μπροστά από Χρήστο Μάντεση (Honda Civic) και Σταύρο Χατούπη (Opel Corsa Kit Car).

Με δύο γρήγορα ανεβάσματα σε στεγνό οδόστρωμα στη μήκους 4.9 χλμ. διαδρομή, ο Σταμάτης Κατσίμης (Mitsubishi Lancer Evo IX) ήταν ο πιο γρήγορος στην Ομάδα Ν, με τον Κωνσταντίνο Κάκο (Mitsubishi Lancer Evo IX) να τερματίζει πίσω του και να συγκεντρώνει πολύτιμους βαθμούς για τη μάχη του πρωταθλήματος. Σε μια από τις σπάνιες εμφανίσεις του στο αριστερό μπάκετ, ο Βαγγέλης Παναρίτης κινήθηκε περίφημα, ανεβαίνοντας στο τρίτο σκαλί του βάθρου στην Ν, εμπρός από τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας, Γιάννη Ποτουρίδη (Subaru Impreza WRX).

Επιστροφή στις νίκες μετά από το σύντομο διάλειμμα της Κύμης για τον κάτοχο του τίτλου στη Ν έως 2 Λίτρα, Γιάννη Φωτεινέλη (Honda Civic Type R) που δεν άφησε περιθώριο αντίδρασης στους αντιπάλους του. Σπουδαία μονομαχία είχαμε στη Ν2, μεταξύ του Κωνσταντίνου Τασούλα (Peugeot 106 S16) και του συνήθη ύποπτου, Βασίλη Ρέκκα (Citroen Saxo VTS).

Τελικός νικητής με καλύτερη επίδοση στο δεύτερο ανέβασμα ήταν ο Τασούλας που πανηγύρισε την πρώτη του φετινή επιτυχία στην κατηγορία με τη μεταξύ τους διαφορά να είναι μικρότερη των 10 (!) εκατοστών του δευτερολέπτου. Οι δύο προαναφερθέντες οδηγοί συμπλήρωσαν το βάθρο της Ν έως 2 Λίτρα. Το βάθρο της ανταγωνιστικής Ν2 συμπλήρωσε ο Απόστολος Κούσης (Citroen Saxo), με τους Δημήτρη Πολατσίδη (Peugeot 106) και Λευτέρη Σιμάτο (Citroen Saxo) να ακολουθούν.

Εκεί που ο Γιώργος Κεχαγιάς έδειχνε πως και φέτος θα έκανε έναν μοναχικό περίπατο στην Ομάδα Ε, ο Παναγιώτης Ευθυμίου κέρδισε στα ίσα στον Αχλαδόκαμπο τον περσινό κάτοχο  του τίτλου, οδηγώντας αλάνθαστα το BMW M3 DTM, με το δεύτερο ανέβασμα να πραγματοποιείται σε βρεγμένο τερέν. Τρίτος, πίσω από τον Κεχαγιά, τερμάτισε ο Βασίλης Καρπερός με Toyota Starlet KP60 που επικράτησε τόσο στην Ε έως 2 Λίτρα, όσο και στην Ε10.  Δεύτερος στα «μικρά» της Ε ήταν ο Ηλίας Τσαγγαράς (Opel Astra Kit Car) που ήταν ο ταχύτερος στην Ε11, ενώ το βάθρο συμπλήρωσε ο «Κανέλος» με Peugeot 106 S16, με τον Θανάση Κουρνιάτη (Ford Escort RS) να παίρνει τους βαθμούς του τέταρτου στη μάχη του πρωταθλήματος.

Άλλη μια νίκη πρόσθεσε στο ενεργητικό του ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort RS 1600) στα ιστορικά, με το νικητή της Κύμης, Απόστολο Μαρασλή (Ford Escort RS2000 MKI) να συνεχίζει τις πολύ καλές εμφανίσεις του και να τερματίζει δεύτερος, αφήνοντας τον Κωνσταντίνο Κοφινά (Alfa Romeo GT Veloce) στην τρίτη θέση.

Ο επόμενος γύρος του Πανελληνίου πρωταθλήματος αναβάσεων θα διεξαχθεί στην Πιτίτσα σε 20 μέρες από τώρα, στις 1 και 2 Ιουλίου.

Τελικά Αποτελέσματα:

http://www.moto-live.info/admin/HTML3/FOC.pdf

Από Harris