Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου 2025- 3. Ηπειρωτικό Ράλλυ- preview- Επιστροφή στο Πρωτάθλημα για έναν αγώνα θεσμό!
Μετά το Ράλλυ Κένταυρος, ακόμα ένας παραδοσιακός αγώνας επιστρέφει στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ασφάλτου. Το Ηπειρωτικό Ράλλυ γίνεται και πάλι μέρος του κορυφαίου ασφάλτινου θεσμού στην Ελλάδα μετά από απουσία τριών ετών και οι 33 συμμετέχοντες υπόσχονται πλούσιο θέαμα σε όσους αψηφίσουν τη ζέστη και δεν προτιμήσουν κάποια παραλία για το τριήμερο 13-14-15 Ιουνίου.
Ακόμα ένας τριήμερος (!!!) αγώνας στο πρωτάθλημα, με ότι αυτό συνεπάγεται για τα έξοδα όλων των εμπλεκομένων, και δεν μπορούμε να καταλάβουμε πως δεν μπορούν να χωρέσουν 82 αγωνιστικά χιλιόμετρα με τρεις ειδικές διαδρομές κοντινές μεταξύ τους, σε μια αγωνιστική ημέρα, μια εποχή μάλιστα που η ημέρα στην Ελλάδα είναι τεράστια.
Πρώτοι στη λίστα συμμετεχόντων και μεγάλο φαβορί για την κατάκτηση της νίκης οι 3 φορές νικητές του αγώνα Αναπολιοτάκης- Τσιούκας με Ford Fiesta R5. Οι πολυπρωταθλητές ασφάλτου θα διεκδικήσουν την τρίτη τους νίκη στη σεζόν και να καθαρίσουν, υπό προϋποθέσεις, την υπόθεση τίτλος.
Οι Αναπολιοτάκης- Τσιούκας κέρδισαν τα 3 τελευταία Ηπειρωτικά Ράλλυ και διαδέχθηκαν στις νίκες τους Καμπύλη- Τσαούσογλου που είχαν ανεβεί στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου στα ακριβώς 3 προηγούμενα. Βασιλιάς του Ηπειρωτικού Ράλλυ παραμένει βέβαια και θα παραμείνει όσα χρόνια κι αν περάσουν ο Λεωνίδας Κύρκος με 15 νίκες στον αγώνα!
Ακόμα τέσσερα πληρώματα της μεγάλης κατηγορίας θα διεκδικήσουν μια θέση στο βάθρο του αγώνα. Οι Βούλγαροι Titov- Spirov με Hyundai i20 Rally2 που έχουν γίνει regulars της ελληνικής ασφάλτου, οι δεύτεροι της Κρήτης Τιτάκης- Χαλκιαδάκης με Skoda Fabia R5, οι Παντελάκης- Σούκουλης με Skoda Fabia Rally2 Evo και οι Mishev- Bashkehayov με Skoda Fabia Rally2 Evo που βρίσκονται σε διαδικασία εκμάθησης των νέων τους αγωνιστικών θα βρεθούν στις ταχύτατες ειδικές των Ιωαννίνων για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
Μαζί τους και δύο δυνατά Mitsubishi Lancer Evo VIII, το λευκό του τοπικού Αντωνίου με συνοδηγό τον Πολυζώη και το κόκκινο των Κρητικών Περουλάκη- Σαρρή θα επιδιώξουν να “χωθούν” ανάμεσα στα R5 και να κάνουν αισθητή την παρουσία τους.
Η μάχη στην F2 αναμένεται και στο Ηπειρωτικό να είναι υψηλού επιπέδου. Οι Αυγερόπουλος- Γιαβάσης (Peugeot 208 Rally4), Γεροδήμος- Παπαθωμάς (Renault Clio R3T) και Στεργιάδης- Γαζγάζης (Citroen DS3 R3T) υπόσχονται να χαρίσουν στους θεατές ακόμα μια συγκλονιστική μονομαχία, με τους Κρητικούς Σφίγγα- Χναράκη (Citroen DS3 R3T) να θέλουν να μπουν στην “παρέα”.
Μεγάλο φαβορί για τη νίκη και τον τίτλο στην υποτονική φέτος F2E οι Δ. και Μ. Κτιστάκης με Peugeot 306 θα παρακολουθούν περισσότερο τους χρόνους των υπόλοιπων σύγχρονων αγωνιστικών κατηγορίας C3, παρά των αντιπάλων τους στην Ε με τους τοπικούς Αχ. Βέργο- Απ. Βέργο με το εντυπωσιακό Opel Manta και τους αειθαλείς Περάκη- Κουρουγκιαούρη με Peugeot 206 να ξεχωρίζουν.
Να βελτιώσουν την απόδοση τους με το νέο τους Honda Civic Type R έχουν θέσει ως στόχο οι Μπαξεβανάκης- Γεροθανάσης, ενώ οι θεατές θα έχουν την ευκαιρία να θαυμάσουν δύο πανέμορφα σύγχρονα αγωνιστικά που στοχεύουν στο βάθρο της κατηγορίας C5, το Peugeot 208 Rally4 των Κανδηλιώτη- Παπανδρέου και το Renault Clio Rally4 των Μπίστα- Μπακλώρη.
Άκρως ανταγωνιστική αναμένεται για ακόμα έναν αγώνα η C6, η μικροτερη και πιο προσιτή κατηγορία των Ελληνικών αγώνων. Οι επικεφαλής της βαθμολογίας του κυπέλλου της κατηγορίας, όσο και της κατηγορίας Ν Κουτσοδήμος- Βλάγκας με το κίτρινο Peugeot 106 θα έχουν αυτή τη φορά απέναντι τους έναν πολύ δυνατό συνδυασμό, τους τοπικούς Τασούλα- Ζάχαρη με Peugeot 106, αλλά και τους πολύ γρήγορους Βούλγαρους Petar Yordanov- Lyubka Yordanova με το σύγχρονο Renault Clio Rally5 που έρχονται για να κερδίσουν. Στην ίδια κατηγορία θα αγωνιστούν και οι δύο οδηγοί που διεκδικούν τον τίτλο της κατηγορίας “κάτω των 30”! Ο Γιάννης Μόσιος που αγωνίζεται σε αυτό τον αγώνα με τον Άλκη Ρέντη κι ένα άσπρο Citroen Saxo, και ο Βαγγέλης Μασιάλας που αγωνίζεται με συνοδηγό τον Νίκο Μανούσκο με ένα μαύρο Citroen Saxo! Μπορείτε να ποντάρετε λοιπόν, άσπρο ή μαύρο;
Αρκετοί ακόμα συνδυασμοί της ΕΛΕΤΑ συμμετέχουν στο Ηπειρωτικό Ράλλυ στηρίζοντας με τον τρόπο τους τον αγώνα, μεταξύ των οποίων και δύο πρωτοεμφανιζόμενοι σε αγώνα ράλλυ, ο Δημήτρης Κολιος, με συνοδηγό τον Αντώνη Καμπέρη και Peugeot 106 και ο Χρήστος Μέντης με συνοδηγό τον Αποστόλη Σπύρου και επίσης Peugeot 106.
To Ηπειρωτικό Ράλλυ προσμετρούσε και στο πρωτάθλημα των Ιστορικών Αυτοκινήτων, όμως δυστυχώς δεν θα συμβεί αυτό ελλείψει συμμετοχών.
Το 28ο Ηπειρωτικό Ράλλυ ανοίγει την αυλαία του την Παρασκευή το βράδυ με την πανηγυρική εκκίνηση δίπλα στη λίμνη των Ιωαννίνων, με το αγωνιστικό μέρος να λαμβάνει χώρα το σαββατοκύριακο στις 8 πολύ γρήγορες ειδικές διαδρομές του αγώνα!
Καλή επιτυχία σε όλα τα πληρώματα και καλή διασκέδαση σε όσους ανέβουν στο βουνό!