GRally

Ειδήσεις από αγώνες ράλλυ της Ελλάδας και του εξωτερικού.

Ελληνικοί Αγώνες Ράλλυ Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ασφάλτου

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου 2025- 3. Ηπειρωτικό Ράλλυ- review- Νίκη τίτλου για τους Αναπολιοτάκη- Τσιούκα!

Ακόμα μια νίκη που τους εξασφαλίζει το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ασφάλτου του 2025 πανηγύρισαν οι Αναπολιοτάκης- Τσιούκας στο Ηπειρωτικό Ράλλυ. Το πλήρωμα του κοκκινόμαυρου Ford Fiesta R5 κέρδισε με χαρακτηριστική άνεση στις ειδικές των Ιωαννίνων δημιουργώντας διαφορά από την πρώτη κιόλας ειδική, την οποία συνεχώς μεγάλωναν. Ο τίτλος του 2025 είναι ίσως ο πιο εύκολος στην καριέρα του πληρώματος που δεν “ένιωσε” απειλή από κανένα από τα πολλά αυτοκίνητα της μεγάλης κατηγορίας που εμφανίστηκαν φέτος στο πρωτάθλημα.

Ψάξτε για τον δεύτερο” λοιπόν στο πρωτάθλημα, με τη μάχη για το δεύτερο σκαλί του βάθρου να είναι αυτή που κράτησε ψηλά το ενδιαφέρον στο Ηπειρωτικό Ράλλυ μέχρι την power stage του αγώνα! Τέσσερα πληρώματα τη διεκδίκησαν προσφέροντας ωραίες μάχες στα δευτερόλεπτα, με τους Περουλάκη- Σαρρη (Mitsubishi Lancer Evo VIII) να χαμογελάνε στο τέλος, εκμεταλλευόμενοι και το κλαταρισμένο ελαστικό που είχαν οι Τιτάκης- Χαλκιαδάκης (Skoda Fabia R5) στα τελευταία χιλιόμετρα της τελευταίας ειδικής του αγώνα.

Οι Αυγερόπουλος- Γιαβάσης (Peugeot 208 Rally4) τερμάτισαν τρίτοι, τέσσερα δέκατα του δευτερολέπτου (!!!) πίσω από τους Χανιώτες! Το πλήρωμα από την Πάτρα δεν στενοχωρέθηκε καθόλου για αυτή την εξέλιξη, αφού με το αποτέλεσμα αυτό κατέκτησε το Πρωτάθλημα της κατηγορίας F2! Δικαίωση για το πλήρωμα στην πρώτη του χρονιά με το γαλανόλευκο Rally4 που είναι αλήθεια ότι ταλαιπωρήθηκε πολύ με το προηγούμενο αγωνιστικό του.

Οι τέταρτοι της μάχης του βάθρου, οι Αντωνίου- Πολυζώης (Mitsubishi Lancer Evo VIII) βγήκαν από το δρόμο στην πρώτη ειδική της Κυριακής με τον οδηγό να πιέζει για μια θέση στο podium στον αγώνα της ιδιαίτερης πατρίδας του.

Εκμεταλλευόμενοι την εγκατάλειψη του λευκού Evo αλλά και το κλατάρισμα των Τιτάκη- Χαλκιαδάκη οι Βούλγαροι Titov- Spirov (Hyundai i20 Rally2) σκαρφάλωσαν στην τέταρτη θέση της γενικής, χωρίς να πιάσουν στις πολύ γρήγορες ειδικές του Ηπειρωτικού τα standard τους προηγούμενων αγώνων στην Ελλάδα.

Στην ελληνοβουλγαρική μάχη των Skoda Fabia Rally2 Evo για την έκτη θέση οι “δικοί μας” Παντελάκης- Σούκουλης έκαναν την ανατροπή στο δεύτερο σκέλος, επικρατώντας των “γειτόνων” Mishev- Bashkehayov που δεν είχαν απάντηση στους χρόνους του κίτρινου Skoda.

Mάχη στην F2 δεν παρακολουθήσαμε στο Ηπειρωτικό Ράλλυ με τους Αυγερόπουλο- Γιαβάση (Peugeot 208 Rally4) να είναι άπιαστοι από το ξεκίνημα. Οι Στεργιάδης- Γαζγάζης (Citroen DS3 R3T) τερμάτισαν δεύτεροι, πιο εύκολα κι από ότι οι ίδιοι θα φανταζόταν αφού οι Γεροδήμος- Παπαθωμάς (Renault Clio R3T) δεν κατάφεραν να ακολουθήσουν το ρυθμό τους. Τα δύο πληρώματα θα λύσουν τις διαφορές τους για το κύπελλο της κατηγορίας C3 στη Θεσσαλονίκη τον Σεπτέμβρη, μαζί με τους Δ. και Μ. Κτιστάκη (Peugeot 306) που δεν τερμάτισαν στο Ηπειρωτικό.

Το πλήρωμα από την Κρήτη έχασε την ευκαιρία να εξασφαλίσει τον τίτλο της F2E από τα Γιάννενα, δίνοντας την ευκαιρία στους νικητές της κατηγορίας στο Ηπειρωτικό Περάκη- Κουρουγκιαούρη με Peugeot 206 να διεκδικήσουν το πρωτάθλημα.

Στην πολύ ανταγωνιστική C6 οι τοπικοί Τασούλας- Ζάχαρης (Peugeot 106 ) πήραν ακόμα μια νίκη εντός έδρας. Η μάχη τους με τους Κουτσοδήμο- Βλάγκα στο πρώτο σκέλος, και μέχρι το ψαλίδι του κίτρινου Peugeot 106 να καταρρεύσει στο δρόμο για την 5η ειδική του αγώνα, ήταν εντυπωσιακή! Οι Λαρισαίοι επέστρεψαν στο δεύτερο σκέλος με superrally σημειώνοντας εντυπωσιακούς χρόνους και μαζεύοντας βαθμούς για τη C6 και Ν που τους διατηρούν στη θέση του φαβορί για τους δύο τίτλους.

Οι Βούλγαροι Petar Yordanov- Lyubka Yordanova (Renault Clio Rally5) τερμάτισαν στη δεύτερη θέση της κατηγορίας κάνοντας ακόμα μια αξιοπρεπή εμφάνιση στην πατρίδα μας, ενώ στη C6 ακολούθησαν τοπικά πληρώματα που έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό μπροστά στους αρκετούς θεατές της περιοχής που τους τίμησαν με την παρουσία τους. Τρίτοι ολοκλήρωσαν οι Γ. Μπαζιαλέκος- Β. Μπαζιαλέκος (Peugeot 106) και τέταρτοι οι Παππάς- Σακελλαρίου επίσης με Peugeot 106.

Στην μάχη των Juniors νικητές αναδείχθηκαν οι Μασιάλας- Μανούσκος (Citroen Saxo) παρά το γεγονός ότι αντιμετώπισαν πολλά προβλήματα κατά τη διάρκεια του αγώνα. Οι αντίπαλοι τους στο “under 30” Μόσιος- Ρέντης (Citroen Saxo) οδήγησαν εντυπωσιακά, πληρώνοντας την αποχώρηση τους στο πρώτο σκέλος από μηχανικό πρόβλημα. Οι δύο Juniors θα λύσουν τις διαφορές τους στο Ράλλυ ΔΕΘ τον Σεπτέμβρη στο οποίο όποιος κερδίσει παίρνει τον τίτλο!

Βελτιωμένοι σε σχέση με το Ράλλυ Κένταυρος οι Μπαξεβανάκης- Γεροθανάσης, μαθαίνουν χιλιόμετρο με χιλιόμετρο το νέο τους Honda Civic Type R, υποχώρησαν στο δεύτερο σκέλος χάνοντας θέσεις στην κατάταξη, λόγω και της έλλειψης χρόνου για την κατάλληλη προετοιμασία στην νέα για αυτούς ειδική.

Ορμητικοί οι Σκανδάλης- Κασιμιώτης με Peugeot 106, αποτελεσματικοί οι Ζήσης- Δραγάτης (Toyota Corolla KE30), πεισματάρηδες οι Λάμπρος- Δήμος (Peugeot 106) και “attraction” οι Κωσταγιάννης- Παπαδιαμάντης (Zastava Yugo) ολοκλήρωσαν όλα τα χιλιόμετρα του αγώνα, με ιδιαίτερη αναφορά στους Κολιό- Καμπέρη (Peugeot 106) που τερμάτισαν στην πρώτη τους εμφάνιση σε αγώνα Ράλλυ.

Φιλότιμη η προσπάθεια των οργανωτών στην επιστροφή του αγώνα στο Πρωτάθλημα, επιδέχεται σαφώς βελτιώσεων που θα απογειώσουν τον αγώνα που συγκέντρωσε πολύ κόσμο σε εκκίνηση και ειδικές. Αντίστοιχα, αρκετή δουλειά θέλει η racetiming.gr στα αποτελέσματα του αγώνα, κυρίως στο format εμφάνισης τους, με εξαιρετική παρόλα αυτά αμεσότητα στην εμφάνιση των χρόνων και καινοτομία στο racetracking με το οποίο μπορούσε ο καθένας να δει σε real time τη θέση των αγωνιστικών αυτοκινήτων. Εξαιρετική εφαρμογή και το sportity για τις πληροφορίες του αγώνα που επιβάλλεται να υιοθετηθεί από κάθε οργανωτή.

Τελευταίος αγώνας του πρωταθλήματος το Ράλλυ ΔΕΘ τον Σεπτέμβρη στη Θεσσαλονίκη, με την ελπίδα πως η αρχή του σπορ θα προκηρύξει ένα “κανονικό” και όχι “μίνι” πρωτάθλημα το 2026, και οι τίτλοι δεν θα κριθούν από τον Ιούνιο.

Τελικά αποτελέσματα: