Άσφαλτος 2016 – Περιφ. Κεντρ. Ελλάδος – 5. Ράλλυ Παλάδιο – review: Επανεμφάνιση με νίκη για τους Νικολόπουλο-Τσιάπα!
Τι και αν είχε να βρεθεί σε μπάκετ σχεδόν 12 μήνες, o Ξενοφών Νικολόπουλος επικράτησε στο Ράλλυ Παλάδιο, πετυχαίνοντας τον ταχύτερο χρόνο στις 6 από τις 7 ειδικές του αγώνα. Έχοντας τον Αλέξανδρο Τσιάπα στο δεξί μπάκετ του Mitsubishi Lancer Evo VI, ξεκίνησε μουδιασμένα , αλλά εν συνεχεία δεν άφησε το πόδι από το γκάζι, κερδίζοντας για τρίτη φορά τον αγώνα.
Όμορφη μάχη παρακολούθησαν οι θεατές μεταξύ των Γιάννη Πλάγου-Άλκη Ρέντη (Honda Civic Type R) και Βασίλη Αναδιώτη-Μανώλη Μακρινού (Renault Clio Sport) για το δεύτερο σκαλί του βάθρου. Το πλήρωμα του Clio ήταν μπροστά από τους αντιπάλους του μέχρι την 3η Ε.Δ., με τον ταχύτατο Πλάγο να εξαπολύει επίθεση στη συνέχεια και να καταφέρνει να τερματίζει τελικά δεύτερος, μόλις 0.3 δευτ. εμπρός από τους δικίνητους πρωταθλητές του 2014! Πραγματικά, τα περάσματα και των δύο συνδυασμών ήταν εντυπωσιακά, με τη μεταξύ τους διαφορά να μην ξεπερνάει σε κανένα σημείο του αγώνα τα 3 δευτ.!
Οι πρωτοπόροι του περιφερειακού κυπέλλου ασφάλτου Κεντρικής Ελλάδος, Ανδρέας Ντόφης-Μάριος Τσαούσογλου (Mitsubishi Lancer Evo VIII) που μπήκαν με άγριες διαθέσεις, κερδίζοντας την πρώτη ειδική, ολοκλήρωσαν τελικά στην τέταρτη θέση, αποτέλεσμα που τους διατηρεί στην κορυφή του θεσμού. Το δίδυμο είχε μικροέξοδο στον πρώτο Άγιο Ιωάννη, με αποτέλεσμα να στραβώσει το ψαλίδι και μετέπειτα τετ-α-κε που δεν του επέτρεψε να πιέσει όσο θα επιθυμούσε. Θετική εμφάνιση για τους πέμπτους Γιάννη Ζούνη-Νίκο Ιντζόγλου (Subaru Impreza N12), με τον οδηγό να πετυχαίνει το καλύτερό του αποτέλεσμα σε Ράλλυ Παλάδιο.
Ακολούθησαν οι τρίτοι της δικίνητης κατηγορίας, πίσω από τους Πλάγο και Αναδιώτη, Νίκος Ζακχαίος-Χρήστος Μιχελής (Citroen Saxo VTS), με το πλήρωμα να επιστρέφει στις επιτυχίες, επικρατώντας παράλληλα και στη C6! Εξαιρετικοί ήταν για άλλον έναν αγώνα οι νικητές της C5, «Φίλων»-Γιώργος Γονάκης (Peugeot 206) που ανέβαζαν ρυθμό ειδική με ειδική, ολοκληρώνοντας στην έβδομη θέση και στην τέταρτη στα δικίνητα. Δείχνει να εξοικειώνεται εύκολα με το χώρο των ράλλυ ο Γιώργος Αθανασόπουλος (Citroen C2 R2) που στον τέταρτό του αγώνα ως οδηγός τερμάτισε στη δεύτερη θέση της C5 και στην πέμπτη θέση της F2, με τον Σπύρο Μπαρδάκη δίπλα του.
Στη C6, πίσω από τους Ζακχαίο-Μιχελή ολοκλήρωσαν οι Μίλτος Πλατώνης-Γιάννης Λιλλής (Toyota Yaris), οι οποίοι σε καμία περίπτωση δεν μπόρεσαν να ακολουθήσουν το ρυθμό των νικητών. Το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσαν οι Μαρίνος Μπενούκας-Χρήστος Μουρκάκης με Peugeot 106 S16. Μακριά από τον καλό τους εαυτό εμφανίστηκαν οι διεκδικητές της C6, Ηλίας Κορνελάκης-Στράτος Ορφανός (Peugeot 106 S16) και Γιάννης Σύλλας-Γιάννης Μαυροειδάκος (Citroen Saxo VTS) που τερμάτισαν στην τέταρτη και έκτη θέση της κατηγορίας τους αντίστοιχα.
Στα ιστορικά, οι Λευτέρης Μανδρούκας-Νίκος Τσάδαρης (Porsche 911 RSR) πέτυχαν άλλη μια νίκη και αναδείχθηκαν φετινοί πρωταθλητές. Στο όριο οδήγησαν το βαμμένο στα χρώματα της DMack, Ford Escort MKII οι Παναγιώτης Παραδείσης-Κωνσταντίνος Ποιμενίδης, τερματίζοντας όμως δεύτεροι, εμπρός από τους Γιάννη Καλαϊτζιάν-Μαριάννα Καλογηράτου (Fiat Ritmo 130 TC) που κινήθηκαν μακριά από τους πρωτοπόρους.
Δεν μπόρεσαν να διεκδικήσουν κάτι καλό στον αγώνα οι Γιώργος Κεχαγιάς-Βασίλης Μπασιούκας (Ford Escort WRC), οι οποίοι στην πρώτη ειδική διαδρομή είχαν έξοδο και τέθηκαν νωρίς εκτός αγώνα. Το συγκεκριμένο συμβάν ανάγκασε τους οργανωτές να μετατρέψουν σε απλή το πρώτο πέρασμα από το Άνω Αλεποχώρι. Άτυχοι ήταν και οι Μάνος Δημητρίου-Ελένη Μαλακτάρη (Citroen Saxo VTS) που είχαν έξοδο στην τέταρτη ειδική κι ενώ βρίσκονταν στην κορυφή της κατηγορίας τους. Εκπληκτική εμφάνιση έκαναν μέχρι τη στιγμή της εγκατάλειψης οι Αργύρης και Παναγιώτης Μουστάκας με Chevrolet Aveo. Το δίδυμο στην επανεμφάνισή του στα μπάκετ είχε σκαρφαλώσει μέχρι την τέταρτη (!) θέση στη γενική, εγκαταλείποντας άδοξα την προσπάθειά του από κλαταρισμένο ελαστικό. Μηχανικό πρόβλημα αντιμετώπισε και το Opel Astra GSi των Βασίλη και Θανάση Καραθανάση στα μέσα του αγώνα, το οποίο τους οδήγησε σε εγκατάλειψη.
Η διάσπαση του Κυπέλλου Ασφάλτου σε 4 περιφέρειες δεν βοήθησε το συναγωνισμό, με αποτέλεσμα τα επιμέρους κύπελλα να είναι αρκετά υποβαθμισμένα. Το Ράλλυ Παλάδιο δεν αποτέλεσε εξαίρεση στον φετινό κανόνα, με τα 44 πληρώματα που τελικά εκκίνησαν να προκαλούν προβληματισμούς σχετικά με το αν ήταν σωστή η συγκεκριμένη κίνηση από την Ομοσπονδία. Ευχή όλων ο φετινός επιτυχημένος, από οργανωτικής άποψης, αγώνας να συγκεντρώσει ακόμη περισσότερες συμμετοχές τη νέα χρονιά, όντας κομμάτι ενός ενιαίου κυπέλλου. Το ραντεβού των απανταχού ασφάλτινων ανανεώνεται για τις 26 και 27 Νοεμβρίου με τη διεξαγωγή του τελικού όλων των περιφερειακών κυπέλλων στη Λαμία, με τον αγώνα να είναι διήμερος και να περιλαμβάνει μάλιστα νυχτερινό ανέβασμα του Μπράλου!
Τελικά Αποτελέσματα
http://www.moto-live.info/admin/HTML/FOCC.pdf