GRally

Ειδήσεις από αγώνες ράλλυ της Ελλάδας και του εξωτερικού.

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ασφάλτου Περιφερειακοί Αγώνες Ασφάλτου Κεντρικής Ελλάδας

Άσφαλτος 2016-Περιφ. Κ. Ελλάδας- 1. Αττικό Ράλλυ Σπριντ- preview- Νέα δεδομένα

trovas2

Με νέα δεδομένα ξεκινάει το Σάββατο 27/2 το Κύπελλο Ασφάλτινων Ράλλυ Κεντρικής Ελλάδας με το Αττικό Ράλλυ Σπριντ. Ένας νέος θεσμός, οι καλύτεροι οδηγοί του οποίου θα διεκδικήσουν με τους αντίστοιχους της Βορείου Ελλάδος, της Πελοποννήσου και της Κρήτης το Πανελλήνιο Κύπελλο Ασφάλτου σε έναν αγώνα τελικό στο τέλος της χρονιάς. Νέα θα είναι και η διαδρομή του αγώνα στην περιοχή του Γραμματικού, μήκους 12,4 χιλιομέτρων που επαναλαμβάνεται 3 φορές. Η ειδική χαρακτηρίζεται γρήγορη και τεχνική, με τα πληρώματα να εκφράζονται με κολακευτικά λόγια. Καινοτομία αποτελούν και οι κατηγορίες στις οποίες χωρίζονται τα αυτοκίνητα σύμφωνα με την Προκήρυξη της Επιτροπής Αγώνων του 2016.

margaronis2

Ο ανταγωνισμός για τη νίκη αναμένεται έντονος αφού στις 44 συμμετοχές του αγώνα δεν υπάρχει ξεκάθαρο φαβορί. Οι «τετρακίνητοι» έχουν πάντα τον πρώτο λόγο, με τον περσινό νικητή του «Αττικού» Ανδρέα Ντόφη με συνοδηγό τον Μάριο Τσαούσογλου και Mitsubishi Lancer Evo 8 να θέλει να επαναλάβει την περσινή του επιτυχία. Οι Γιάννης Νομικός- Μιχάλης Πατρικούσης θα οδηγήσουν για πρώτη φορά σε αγωνιστικούς ρυθμούς το δυνατότερο αυτοκίνητο του ράλλυ, ένα Skoda Fabia S2000, ενώ ο «Αμερικάνος» θα έχει την πρώτη του επαφή με ένα Mitsubishi Lancer Evo 9 με συνοδηγό τον Δημήτρη Σαΐνη. Ρόλο στην εξέλιξη της μάχης στην κορυφή αναμένεται να έχουν και οι Διονύσης Τρόβας- Νίκος Μπαμπαλής με την πισωκίνητη BMW M3, ενώ θέαμα θα προσφέρουν τα τρία Subaru Impreza των Σπανού-Γκότοβου, Ποτουρίδη-Ντούρα και Ζούνη-Χριστοδουλάκη.

zakxeos2

Αντίστοιχα, έντονος προβλέπεται ο συναγωνισμός και στην F2, με αρκετά από τα πληρώματα των κατηγοριών C3, C4, C5 αλλά και C6 να έχουν τα φόντα να πρωταγωνιστήσουν και σε επίπεδο γενικής, υπό προϋποθέσεις. Οι Γιώργος Κοπανάκης- Χρήστος Φαρμάκης (Opel Corsa S1600- C4), Βασίλης και Θανάσης Καραθανάσης (Opel Astra- C3), Χρήστος Χατζηκωνσταντίνου- Αλέξανδρος Ματαλιωτάκης (Renault Clio- C3) θα διεκδικήσουν την επικράτηση απέναντι σε αρκετούς “δίλιτρους” αλλά και στους «Φίλων»- Γιώργο Γονάκη (Peugeot 206), Γιάννη Καββαδία- Μιχάλη Φράγκου (Peugeot 206), Ανδρέα Μαργαρώνη- Μιχάλη Αφαλωνιάτη (Citroen Saxo), Γιάννη Ζάγαρη- Αποστόλη Βεργοζήση (Peugeot 106) και πολλούς ακόμα συνδυασμούς της C5. Την έκπληξη στην F2 μπορούν να κάνουν τα πληρώματα της C6, της πιο αδύναμης κατηγορίας του αγώνα, που όμως απαρτίζεται από πολλές και αξιόλογες συμμετοχές. Τα «νορμάλ» Saxo των Νίκου Ζακχαίου- Χρήστου Μιχελή, Γιάννη Σύλλα- Παναγιώτη Κουκλιαμπή, Μάνου Δημητρίου- Ελένης Μαλακτάρη μπορούν να απογειωθούν στη γενική κατάταξη, χωρίς να αποκλείονται οι εκπλήξεις από τα υπόλοιπα πληρώματα με δικίνητα οχήματα σε μια νέα ειδική διαδρομή.

Κερασάκι στην τούρτα του Αττικού Ράλλυ Σπριντ τα 6 ιστορικά που θα δώσουν τη δική τους μάχη στον αγώνα.

Η πανηγυρική εκκίνηση του αγώνα θα δοθεί στον Χώρο Αφετηρίας του Κλασσικού Μαραθωνίου στον Μαραθώνα από τον Δήμαρχο της περιοχής την Παρασκευή 26/2 στις 19:30, ενώ το Σάββατο στις 09:03 θα βρεθεί το πρώτο αγωνιστικό στην εκκίνηση της ειδικής του Γραμματικού. Στις 10:56 και 12:49 θα εκκινήσει το 2ο και 3ο σκέλος αντίστοιχα με τα πληρώματα να τερματίζουν στο Γραμματικό στις 13:04.

final_afisa_26o_attiko_rally_2016

Οι συμμετοχές του αγώνα:

entries1