Μετά από ένα χρόνο απουσίας από το καλεντάρι των ελληνικών αγώνων, το Ράλλυ Σπριντ Μπράλου επιστρέφει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, καθώς συγκέντρωσε 53 πληρώματα. Οι πρώτες ενδείξεις δείχνουν πως οι διαφορές στην κορυφή θα θυμίσουν …Ολυμπιακό Ράλλυ, με τα προγνωστικά να απαγορεύονται. Ο δεύτερος γύρος του Περιφερειακού Κυπέλλου Κεντρικής Ελλάδας θα έχει ως πεδίο δράσης τη γνωστή ειδική του Μπράλου, μήκους 11.67 χλμ., η οποία θα διεξαχθεί 3 φορές.
Οι θριαμβευτές του πρώτου γύρου, Ανδρέας Ντόφης-Μάριος Τσαούσογλου (Mitsubishi Lancer Evo VIII) θέλουν να διπλασιάσουν τις νίκες τους στο θεσμό, αν και γνωρίζουν πολύ καλά πως το έργο τους θα είναι σαφώς πιο δύσκολο σε σχέση με το Αττικό Ράλλυ Σπριντ. Κι αυτό γιατί στη λίστα των συμμετοχών εμφανίζονται συνολικά 9 τετρακίνητοι συνδυασμοί, σε αντίθεση με τους 6 του Αττικού. Επιστρέφουν στον αγαπημένο τους Μπράλο, στον οποίο είχαν επικρατήσει το 2012, οι Γιάννης και Βαγγέλης Ακρατος με το προδιαγραφών R4 Mitsubishi Lancer Evo IX, θέλοντας να παλέψουν για τη νίκη, με τη 18μηνη, βέβαια, αποχή τους από τις ειδικές να διαδραματίζει σημαντικό ρόλο Ο Πάνος Κύρκος, νικητής στον αγώνα το 2013, επιδιώκει να συνεχίσει τις επιτυχημένες του εμφανίσεις στους αγώνες ράλλυ, με την πολύτιμη καθοδήγηση του Γιώργου Πολυζώη στο δεξί μπάκετ του Mitsubishi Lancer Evo VIII, ενώ ικανοί για τη νίκη εμφανίζονται οι Τάκης Καμπύλης-Γιάννης Μπεσλίδης με το ένα από τα δύο Skoda Fabia S2000 που δήλωσαν συμμετοχή στον αγώνα. Κανείς δεν μπορεί, βέβαια, να ξεγράψει και τους Στέφανο Καμιτσάκη-Σπύρο Κολτσίδα (Mitsubishi Lancer Evo IX). Τρίτος το 2013 στον Μπράλο, ο 28χρονος οδηγός ταξιδεύει ως τη Λαμία, με στόχο να επιστρέψει στις επιτυχίες και να ρεφάρει τις άτυχες στιγμές των δύο πρώτων χωμάτινων ραντεβού της χρονιάς. Από εκεί και πέρα, ευχάριστη νότα στις συμμετοχές αποτελεί ο νεαρός Πάνος Ισμαήλος με τον Αλέξανδρο Τσιάπα στο δεξί μπάκετ του Mitsubishi Lancer Evo X, ενώ και ο Γιάννης Νομικός με τον Μιχάλη Πατρικούση δίπλα του, έδειξε να μαθαίνει το Skoda Fabia S2000 στο Αττικό και τον περιμένουμε ανταγωνιστικότερο στο Μπράλο. Πρώτη φορά πίσω από το τιμόνι ενός τετρακίνητου θα βρεθεί ο τοπικός ήρωας Χρυσόστομος Καρέλης που μας έχει συνηθίσει σε θεαματικά περάσματα με το Ford Escort RS MKI, έχοντας στο πλάι του τον έμπειρο Λεωνίδα Μαχαίρα. Άλλη μια επιστροφή στην ενεργό δράση έχουμε, με τον Κυπελλούχο Χώματος του 2011 και νικητή του αγώνα το 2010, Νίκο Ζιώβα να δηλώνει το παρών στο 7ο Ράλλυ Σπριντ Μπράλου, με Mitsubishi Lancer Evo IX και τον Νίκο Πετρόπουλο δίπλα του.
Όμορφες μάχες προβλέπονται και στη δικίνητη κατηγορία. Η αποκάλυψη του πρώτου αγώνα, Βασίλης και Θανάσης Καραθανάσης με το Opel Astra GSi 16V αναμένεται να πρωταγωνιστήσει, με τους «Φίλων»-Γιώργο Γονάκη (Peugeot 206 XS) και Γιώργο Κοπανάκη-Χρήστο Φαρμάκη (Opel Corsa S1600) να θέτουν υποψηφιότητα για επικράτηση στην κατηγορία. Αίσθηση προκαλεί η επιστροφή του Νικόλα Χαλιβελάκη σε ασφάλτινο τερέν, έχοντας στα χέρια του ένα Peugeot 206 Kit Car, με το οποίο συμμετείχε στο πρωτάθλημα του 2008. Δίπλα του θα κάθεται η Ελένη Μαλακτάρη. Αξίζει να προσέξουμε τους Δημήτρη Παπαναστασίου-Ηλία Αγγελή με το Citroen Saxo VTS της C5, που πρωταγωνιστούσαν παλαιότερα στη Φθιώτιδα, τους τοπικούς Βασίλη Κούγια-Μαρία Σολωμού (Peugeot 206 RC) ενώ οι Πατρινοί Ανδρέας Μαργαρώνης-Μιχάλης Αφαλωνιάτης με Citroen Saxo VTS θέλουν να αφήσουν πίσω τα προβλήματα που αντιμετώπισαν στο Αττικό. Πρωταγωνιστικό ρόλο στην F2 αναμένεται να έχουν και τα πληρώματα της C6, με τους Νίκο Ζακχαίο-Χρήστο Μιχελή (Citroen Saxo VTS), να στοχεύουν σε μια επανάληψη της εκπληκτικής τους εμφάνισης που έκαναν στο Αττικό Σπριντ. Ταχύτατοι για ακόμη μια φορά αναμένονται οι Γιάννης Σύλλας-Παναγιώτης Κουκλιαμπής (Citroen Saxo VTS) και Μίλτος Πλατώνης-Γιάννης Λιλλής (Toyota Yaris) που διέπρεψαν στον εναρκτήριο γύρο του Κυπέλλου. Πολλά πισωκίνητα αυτοκίνητα παλαιότερων εποχών δήλωσαν συμμετοχή στον αγώνα, με τους Γιώργο Σεβνταλή-Γιώργο Μάρα (Opel Kadett), Αποστόλη Τσιλίκα-Κωνσταντίνο Μίχο (Opel Manta) και Δημήτρη Διαμαντή-Ανδρέα Μασιαλά (Toyota Corolla AE86) να ξεχωρίζουν.
Στο Μπράλο θα δοθεί και η δεύτερη παράσταση του πρωταθλήματος Ιστορικών αυτοκινήτων, με 11 συνδυασμούς να έχουν δηλώσει συμμετοχή. Απόντων των πρωταθλητών και νικητών του πρώτου φετινού αγώνα, Γιοβά-Γρηγοριάδη, οι Γιώργος Παραδείσης-Κωνσταντίνος Σκούρας (Ford Escort RS 2000) στοχεύουν σε ένα θετικό αποτέλεσμα που θα τους φέρει αυτομάτως στην κορυφή της βαθμολογίας. Φαβορί για τη νίκη είναι οι πάντοτε γρήγοροι Λευτέρης Μανδρούκας-Νίκος Τσάδαρης με την εντυπωσιακή Porsche 911 RSR, ενώ η ταχύτητα δε λείπει και από τους Γιώργο Μουρτζούκο-Νίκο Καραδημήτρη με το BMW 2002 Ti. Τη νίκη αναμένεται να διεκδικήσουν και οι Παναγιώτης Παραδείσης-Κωνσταντίνος Ποιμενίδης με το DMack Ford Escort RS 2000 που ήταν άτυχοι στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος. Από εκεί και πέρα, αξίζει να χειροκροτήσετε το πλήρωμα των Κωνσταντίνου Μυλωνά-Γιάννη Καλοπίτα που με τα περάσματά του είχε ξεσηκώσει τα πλήθη στο Ράλλυ Φθιώτιδος του 2015, οδηγώντας μία Toyota Corolla 35ετίας!
Από τις 16.00 έως τις 19.00 είναι προγραμματισμένος ο τεχνικός έλεγχος το Σάββατο 9 Απριλίου, με την αγωνιστική δράση να ξεκινάει το πρωί της Κυριακής στις 10.03. Τα πληρώματα θα διέλθουν τρεις φορές από την ειδική του Μπράλου, με το δεύτερο και τρίτο σκέλος να είναι προγραμματισμένα για τις 11.51 και 13.39 αντίστοιχα.
Φωτογραφίες: Κώστας Αναγνωστόπουλος
Παλαιότεροι νικητές
2009 Πάνος Χατζητσοπάνης/Ανδρέας Ανδρικόπουλος – Mitsubishi Lancer Evo IX
2010 Νικόλαος Ζιώβας/Νικόλαος Πετρόπουλος – Mitsubishi Lancer Evo IX
2011 Βασίλης Ζάχος/Βαγγέλης Ασπρόμουγγος – Citroen C2 R2
2012 Ιωάννης Ακρατος/Βαγγέλης Ακρατος – Mitsubishi Lancer Evo IX
2013 Πάνος Κύρκος/Γιώργος Πολυζώης – Mitsubishi Lancer Evo IX
2014 Νίκος Καρπάνος/Δημήτρης Καρπάνος – Mitsubishi Lancer Evo X