Άσφαλτος 2016 – Περιφ. Κ. Ελλάδος- 2. Ράλλυ Σπριντ Μπράλου – review- Οι 4 εποχές του Μπράλου!
Από έντονες εναλλαγές του καιρού σημαδεύτηκε ο δεύτερος γύρος του Περιφερειακού Κυπέλλου Ασφάλτου Κεντρικής Ελλάδας που διεξήχθη στο Μπράλο, με την επιλογή ελαστικών να εξελίσσεται σε σταυρόλεξο για …δυνατούς λύτες. Μέσα σε λίγα λεπτά όλες οι εποχές «παρήλασαν» από το βουνό του Μπράλου, με την ηλιοφάνεια, τη βροχόπτωση και τον αέρα να ταλαιπωρούν οδηγούς και θεατές.
Οδηγώντας μυαλωμένα και με σωστή επιλογή ελαστικών, ο Πάνος Κύρκος με Mitsubishi Lancer Evo VIII έχτισε μια διαφορά ασφαλείας από το πρώτο σκέλος του αγώνα και δεν κοίταξε ποτέ πίσω. Ταχύτερος από όλους και στο δεύτερο σκέλος, «άφησε» το πόδι από το γκάζι στο τρίτο πέρασμα, επικρατώντας στην 7η έκδοση του Ράλλυ Σπριντ Μπράλου, με την πολύτιμη καθοδήγηση του Γιώργου Πολυζώη. Οι Τάκης Καμπύλης-Γιάννης Μπεσλίδης τερμάτισαν στη δεύτερη θέση, με τον οδηγό να εξοικειώνεται ακόμη περισσότερο με το Skoda Fabia S2000 και να κάνει έναν απροβλημάτιστο αγώνα. Μάχη μέχρι το τέλος είχαμε για το τρίτο σκαλί του βάθρου, μεταξύ των Στέφανου Καμιτσάκη-Σπύρου Κολτσίδα (Mitsubishi Lancer Evo IX) και Χρυσόστομου Καρέλλη-Λεωνίδα Μαχαίρα (Mitsubishi Lancer Evo IX). Αρχικά, ο Καμιτσάκης ήταν μπροστά από τον τοπικό ήρωα, Καρέλη, ο οποίος στο δεύτερο πέρασμα με εντυπωσιακό χρόνο, σκαρφάλωσε στην τρίτη θέση, ξεπερνώντας προσώρας το εμπόδιο του 28χρονου οδηγού. Ο Καμιτσάκης, ωστόσο, δεν είχε πει την τελευταία του λέξη και με αντεπίθεση στο τελευταίο στεγνό σκέλος όπου τοποθέτησε τα σωστά ελαστικά, ολοκλήρωσε τρίτος, αφήνοντας τον Λαμιώτη οδηγό στην τέταρτη θέση.
Στην επιστροφή τους στην ενεργό δράση, οι Γιάννης και Βαγγέλης Ακρατος (Mitsubishi Lancer Evo IX) τερμάτισαν στην πέμπτη θέση, με τη λάθος επιλογή ελαστικών να μην τους επιτρέπει να διεκδικήσουν κάτι καλύτερο. Την εξάδα συμπλήρωσαν οι Νίκος Ζιώβας-Νίκος Πετρόπουλος (Mitsubishi Lancer Evo IX), με τον Κυπελλούχο Χώματος 2011 να κάνει comeback στους αγώνες και να ευελπιστεί σε περαιτέρω εμπλοκή φέτος. Εκτός αγώνα, τέθηκαν πολύ νωρίς, οι πρωτοπόροι του θεσμού, Ανδρέας Ντόφης-Μάριος Τσαούσογλου (Mitsubishi Lancer Evo VIII), από έξοδο στα μέσα της διαδρομής.
Έντονες συγκινήσεις είχαμε στη δικίνητη κατηγορία, με την κορυφή να αλλάζει πολλές φορές χέρια. Αρχικά, οι πρωτοπόροι του Κυπέλλου, Βασίλης και Αθανάσιος Καραθανάσης με το Opel Astra GSi τέθηκαν επικεφαλής, ωστόσο η λάθος επιλογή ελαστικών στη συνέχεια, τους έριξε πίσω, με αποτέλεσμα οι Γιάννης Σύλλας-Παναγιώτης Κουκλιαμπής (Citroen Saxo VTS) να περάσουν στην κορυφή. Ο κινητήρας του Citroen, όμως είχε άλλη άποψη, καθώς έσβησε λίγα μόλις χιλιόμετρα πριν τον τερματισμό του αγώνα, μην αφήνοντας το πλήρωμα να ολοκληρώσει αυτό που είχε χτίσει μέχρις εκείνη τη στιγμή. Εκμεταλλευόμενοι τα προβλήματα των προαναφερθέντων, οι Ανδρέας Μαργαρώνης-Μιχάλης Αφαλωνιάτης (Citroen Saxo VTS), ήταν αυτοί που τελικά γεύτηκαν τη χαρά της νίκης, κάνοντας έναν απροβλημάτιστο αγώνα. Οι Καραθανάσηδες που ήταν ταχύτεροι στο τρίτο σκέλος, ολοκλήρωσαν δεύτεροι, με τους ταχύτατους Μίλτο Πλατώνη-Γιάννη Λιλλή (Toyota Yaris) με πολύ καλή εμφάνιση να τερματίζουν τρίτοι και παράλληλα πρώτοι στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική C6. Πίσω τους βρέθηκαν οι νικητές της κατηγορίας στο Αττικό, Νίκος Ζακχαίος-Χρήστος Μιχελής (Citroen Saxo VTS), με τους Ηλία Κορνελάκη-Ευστράτιο Ορφανό (Peugeot 106 S16) να είναι ανταγωνιστικοί για μεγάλο μέρος του αγώνα και να τερματίζουν τρίτοι.
Στα ιστορικά, οι Λευτέρης Μανδρούκας-Νίκος Τσάδαρης (Porsche 911 RSR) επανήλθαν μετά από καιρό στις νίκες παρά την ποινή που δέχθηκαν εξαιτίας jump start, τερματίζοντας εμπρός από τους Γιώργο Μουρτζούκο-Νίκο Καραδημήτρη (BMW 2002 Ti), οι οποίοι δεν μπόρεσαν να παραμείνουν στην κορυφή, στην οποία βρέθηκαν μετά το πρώτο πέρασμα. Οι Παναγιώτης Παραδείσης-Κωνσταντίνος Ποιμενίδης (DMack Ford Escort RS 2000) ολοκλήρωσαν τρίτοι.
Επόμενος γύρος του Περιφερειακού Κυπέλλου Ασφάλτου Κεντρικής Ελλάδας είναι το 1ο Ράλλυ Μυρμηδόνων-Αλμυρού στις 9 και 10 Ιουλίου, με ειδικές και τις δύο ημέρες του αγώνα.
Φωτογραφίες: Ανδρέας Αποστολίδης/ Hunter Action Photography
Αποτελέσματα