Στην καρδιά του καλοκαιριού και σε τοποθεσία που επέτρεψε σε αρκετούς να συνδυάσουν το μπάνιο τους με την παρακολούθηση ενός αγώνα ράλλυ, ολοκληρώθηκε το 1ο Ράλλυ Αλμυρού με τη συμμετοχή 26 πληρωμάτων. Παρά τις λίγες συμμετοχές, φαινόμενο που έχουμε συνηθίσει φέτος, οι κόντρες σε κορυφή και επιμέρους κατηγορίες δεν έλειψαν, κρατώντας το ενδιαφέρον των, αρκετών για την εποχή, θεατών ζωντανό μέχρι τέλους.
Οι «Nikon»-Γρηγόρης Ανδριανόπουλος ήταν αυτοί που ανέβηκαν στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου, οδηγώντας ταχύτατα το Lancer ένατης γενιάς και ανατρέποντας την εις βάρος τους κατάσταση που είχε δημιουργηθεί την πρώτη ημέρα. Ο πρωταθλητής Ελλάδος του 2002 εκμεταλλεύτηκε το στραβοπάτημα των νικητών των 2 πρώτων ειδικών του αγώνα, Γιάννη Πλάγου-Άλκη Ρέντη, και μόλις πάτησε στην κορυφή δεν άφησε περιθώριο σε κανέναν να το αμφισβητήσει, κερδίζοντας τις 3 τελευταίες ειδικές διαδρομές του αγώνα. Οι Πλάγος- Ρέντης οδήγησαν για ακόμα έναν αγώνα στο όριο το Honda Civic Type R, όμως ένα από τα λιγοστά λάθη του οδηγού στην 3η ειδική, είχε ως αποτέλεσμα να στραβώσει ο πίσω δεξιά τροχός του γιαπωνέζικου αυτοκινήτου και το δίδυμο να αρκεστεί στη δεύτερη θέση της γενικής.
Οι νικητές της F2, που καρπώθηκαν τους βαθμούς της πρώτης θέσης γενικής στο Περιφερειακό Κύπελλο Κεντρικής Ελλάδας, αφού οι νικητές του αγώνα μεταφέρουν τους βαθμούς της νίκης στο αντίστοιχο της Πελοποννήσου, «έβγαλαν μάτια» με την εμφάνισή τους και μακάρι να τους ξαναδούμε σύντομα στα βουνά! Το βάθρο του αγώνα συμπλήρωσαν οι Ανδρέας Ντόφης-Μάριος Τσαούσογλου (Mitsubishi Lancer Evo VIII) που μάζεψαν πολύτιμους βαθμούς για τη συνέχεια του θεσμού.
Όμορφες μάχες είχαμε για τη δεύτερη θέση της F2, και παράλληλα την πρώτη της C5, μεταξύ των Πατρινών Ανδρέα Μαργαρώνη-Μιχάλη Αφαλωνιάτη (Citroen Saxo VTS) και των «Φίλων»-Γιώργου Γονάκη (Peugeot 206 XS). Ο «Φίλων» μπήκε ορεξάτος στη μάχη, ωστόσο το δίδυμο του Saxo ανέβαζε ρυθμό ειδική με ειδική, καταφέρνοντας να ξεπεράσει τους κύριους αντιπάλους του, δύο ειδικές πριν το τέλος, τερματίζοντας στη δεύτερη θέση της δικίνητης κατηγορίας. Οι Μαργαρώνης-Αφαλωνιάτης έδωσαν, έτσι συνέχεια στις πολύ καλές εμφανίσεις τους, με την τρίτη θέση των «Φίλων»-Γονάκη να χαρακτηρίζεται ως θετικό αποτέλεσμα για το πλήρωμα.
Στην έκτη θέση γενικής και στην τέταρτη της F2 ολοκλήρωσαν τον αγώνα οι Γιώργος Αθανασόπουλος-Σπύρος Μπαρδάκης (Citroen C2 R2) που είχαν ωραία μονομαχία όλο το διήμερο με τους επικεφαλής του κυπέλλου, Βασίλη και Θανάση Καραθανάση (Opel Astra) που ολοκλήρωσαν έβδομοι. Ο 32χρονος οδηγός που έκανε τα πρώτα του βήματα στους αγώνες πριν από 20 περίπου μήνες βελτιώνεται συνεχώς σημειώνοντας το καλύτερο αποτέλεσμα της σύντομης καριέρας του.
Κυρίαρχοι στη C6 ήταν οι Μίλτος Πλατώνης-Γιάννης Λιλλής που οδήγησαν εντυπωσιακά το Toyota Yaris. Από την πρώτη κιόλας ειδική ήταν στην κορυφή της κατηγορίας και δεν κοίταξαν ποτέ πίσω τους. Τους ακολούθησαν οι Σταμάτης Μιχαήλ-Γρηγόρης Κορίνθιος (Peugeot 106 S16) που είχαν ωραία «αντιπαράθεση» με τους τρίτους Γιάννη Σύλλα-Παναγιώτη Κουκλιαμπή (Citroen Saxo VTS) ξεπερνώντας τους μόλις για 4 δευτερόλεπτα. Ηχεί ακόμα στα αυτιά των θεατών ο ήχος του Suzuki των Παρασκευά- Δαμασιώτη που σημείωσαν παράλληλα και χρόνους και τους έμειναν χαραγμένα τα περάσματα της Corolla των Μυλωνά- Καλοπήτα που δεν απέφυγαν τις υπερβολές, χωρίς ωστόσο να τους στοιχίσουν τον τερματισμό.
Τι άλλο μας άρεσε στον Αλμυρό; Η πολύ καλή οργάνωση του αγώνα, παρά το γεγονός ότι ο ΟΜΑΘ διοργάνωνε το πρώτο της Ράλλυ, οι όμορφες ειδικές δίπλα στη θάλασσα, η εντυπωσιακή πανηγυρική εκκίνηση που θα μπορούσε να τελεστεί λίγο πιο αργά ώστε να προλάβουν οι εμπλεκόμενοι να επιστρέψουν από την ειδική διαδρομή και η παρουσία του κόσμου!
Επόμενος γύρος του Περιφερειακού Κυπέλλου Ασφάλτου Κεντρικής Ελλάδος είναι το Σπριντ Αγίου Μερκουρίου που θα διεξαχθεί στις 11 Σεπτεμβρίου. Μένει να δούμε με ποια φορά θα διοργανωθεί φέτος ο αγώνας.
Τελικά Αποτελέσματα