dofis3n1

Ήχοι αγωνιστικών θα ακουστούν ξανά το Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου στον Άγιο Μερκούριο. Η διαδρομή που για πολλά χρόνια αποτελούσε ειδική-θρύλο για τους ελληνικούς αγώνες, πριν κάποια χρόνια εγκαταλείφθηκε και οι παλαιότεροι είχαν να πουν πολλές ιστορίες για την εμπειρία τους σε αυτή. Το 2014, δόθηκε η σχετική άδεια να συμπεριληφθεί και πάλι σε αγώνα και ο Άγιος Μερκούριος γέμισε από πολύχρωμα αυτοκίνητα. Την επόμενη χρονιά, το εγχείρημα επαναλήφθηκε και πλέον η ειδική του Αγίου Μερκουρίου, έστω και σε μορφή σπριντ αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του προγράμματος των ελληνικών αγώνων. Το φετινό 4ο Athens Rally Sprint προσμετράει στο Περιφερειακό Κύπελλο Ασφάλτου Κεντρικής Ελλάδος και συγκέντρωσε 60 συμμετοχές. Η ποσότητα είναι αρκετά ικανοποιητική για την εποχή, ωστόσο η ποιότητα στα «μεγάλα» δεν είναι ανάλογη, κάτι που δικαιολογείται από τη διάσπαση του κυπέλλου ασφάλτου σε επιμέρους ζώνες, που σε καμία περίπτωση δεν ευνοεί το συναγωνισμό.

karathanassisn2
Το περιφερειακό Κύπελλο οδεύει προς το τέλος του, καθώς το Athens Rally Sprint αποτελεί τον προτελευταίο γύρο του θεσμού και η κατάσταση στην κορυφή της βαθμολογίας δεν έχει ξεκαθαρίσει. Οι Βασίλης και Θανάσης Καραθανάσης με το Opel Astra GSi μπορεί να βρίσκονται επικεφαλής, όμως στοχεύουν περισσότερο στον συναγωνισμό της κατηγορίας F2, με τους Ανδρέα Ντόφη-Μάριο Τσαούσογλου με το δυνατό Mitsubishi Lancer Evo VIII να έχουν περισσότερες ελπίδες για την κατάκτηση του τίτλου. Ο 37χρονος οδηγός που πέρυσι είχε τερματίσει πέμπτος στον αγώνα, έχοντας ένα Citroen C2 R2 στα χέρια του, θέλει μια καλή συγκομιδή βαθμών που θα τον θέσει σε θέση ισχύος. Ικανοί να κάνουν την έκπληξη στον Μερκούρη εμφανίζονται οι Γιάννης Πλάγος-Άλκης Ρέντης με το Honda Civic Type R που με ένα καλό πλασάρισμα και συνδυασμό αποτελεσμάτων, μπορούν να μπουν στο παιχνίδι διεκδίκησης του κυπέλλου. Στην πρώτη τους χρονιά με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, θα μπορούσαν να φύγουν νικητές από τον Αλμυρό, εάν δεν είχαν τη στιγμή τους. Το παρών σε έναν ακόμη Μερκούρη δίνουν οι Σάκης Τροβάς-Γιάννης Κόλλιας με την εντυπωσιακή BMW M3, ενώ οι περσινοί πλοηγοί Γιάννης Νομικός-Μιχάλης Πατρικούσης δίνουν ξεχωριστή νότα στον αγώνα με το προδιαγραφών S2000, Skoda Fabia.

plagosn1

Έντονες μάχες θα έχουμε στην πολυπληθή δικίνητη κατηγορία. Τους προαναφερθέντες Καραθανάσηδες και Πλάγο-Ρέντη θα προσπαθήσουν να καταδιώξουν οι «Φίλων»-Γιώργος Γονάκης (Peugeot 206 XS) που φέτος έχουν ανεβεί δύο φορές στο βάθρο της κατηγορίας. Δυνατοί αναμένονται και οι Δημήτρης Λούκας-Θανάσης Τσιούκας (Citroen AX), Γιώργος Κοπανάκης-Χρήστος Φαρμάκης (Opel Corsa S1600), Γιάννης Τασιόπουλος- Βασίλης Μπασιούκας (Citroen Saxo VTS) αλλά και οι «Αμερικάνος»-Δημήτρης Σαϊνης (Peugeot 106 S16).

platonis2n1

Με αγωνία θα περιμένουν οι θεατές τα πυροβόλα της C6, σε μια κατηγορία όπου τα προγνωστικά απαγορεύονται. Οι Μίλτος Πλατώνης-Γιάννης Λιλλής (Toyota Yaris) αναμένεται να κονταροχτυπηθούν με τους Νίκο Ζακχαίο-Χρήστο Μιχελή (Citroen Saxo VTS), αλλά και τους Γιάννη Σύλλα-Παναγιώτη Κουκλιαμπή (Citroen Saxo VTS), με τους τρεις συνδυασμούς να δίνουν ωραίες μάχες στους περισσότερους αγώνες του κυπέλλου. Την έκπληξη θα επιδιώξουν οι Σωτήρης Μαλακτάρης- Μαριάννα Χριστογιάννουλα (Citroen Saxo VTS), οι Ηλίας Κορνελάκης- Στράτος Ορφανός (Peugeot 106) και το δίδυμο των «αναβασάκηδων» Βασίλη Μπάτζανου- Σάκη Γιαννούλη με το 1400αρι 106 Rallye.

Τη δικιά τους ξεχωριστή αίγλη δίνουν στον αγώνα τα 18 ιστορικά αυτοκίνητα που δήλωσαν συμμετοχή. Εκεί, οι πρωτοπόροι του πρωταθλήματος, Λευτέρης Μανδρούκας-Νίκος Τσάδαρης (Porsche 911) ευελπιστούν σε ένα ακόμη θετικό αποτέλεσμα. Οι «χωμάτινοι» Παναγιώτης Παραδείσης-Κωνσταντίνος Ποιμενίδης (DMackFord Escort RS 2000) απέδειξαν στο Ιστορικό Ακρόπολις ότι είναι δυνατοί και σε ασφάλτινο τερέν, επιθυμώντας διακαώς τη νίκη που θα τους κρατήσει ζωντανούς στην υπόθεση-τίτλος. Ο πατήρ Παραδείσης με συνοδηγό τον Κωνσταντίνο Σκούρα κινούνται ταχύτατα φέτος με το Ford Escort RS 2000, ενώ εντυπωσιάζουν στις τελευταίες εκδόσεις του Μερκούρη, τόσο με τις επιδόσεις τους, όσο και με το θέαμα που προσφέρουν, οι Γιάννης Τσαλαματάς-Γιώργος Πρίντεζης (Ford Escort RS 2000).

Σημαντικό ρόλο στην τελική έκβαση του αγώνα θα παίξει και ο καιρός, με τις προβλέψεις να αναφέρουν βροχή. Όπως και να ’χει, πάρτε μαζί σας ομπρέλα και αδιάβροχο και ελάτε το Σάββατο στην ειδική του Αγίου Μερκουρίου, που βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής από το κλεινόν άστυ.

Αφίσα του αγώνα:

afisa

Συμμετοχές:

entries1

entries2

Χάρτης:

4athensrallysprint_map

 

Από Harris