Με τις καλύτερες προϋποθέσεις θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 26 Μαρτίου το 8ο Ράλλυ Σπριντ Μπράλου που αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Περιφερειακού Κυπέλλου Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδος. Η διαδρομή Μπράλος-Σκαμνός είναι η ίδια που χρησιμοποιήθηκε στον περσινό τελικό του Κυπέλλου Ασφάλτου για πρώτη φορά, και έχει μήκος 15.60 χιλιομέτρων. Ο αγώνας συγκέντρωσε 55 συμμετοχές, αριθμός σημαντικός για την εποχή, με τη λίστα μάλιστα να είναι αρκετά ποιοτική, καθώς περιλαμβάνει και την επιστροφή ενός αγαπημένου οδηγού των θεατών!
Μετά από σχεδόν 5 χρόνια απουσίας, ο 3 φορές πρωταθλητής Ελλάδος, Πάνος Χατζητσοπάνης επιστρέφει στην ενεργό δράση, έχοντας τον Νίκο Πετρόπουλο στο δεξί μπάκετ ενός Mitsubishi Lancer Evo VIII! Ο Λαμιώτης οδηγός αναμένεται να προσφέρει άφθονο θέαμα και σίγουρα αποτελεί μια καλή δικαιολογία να βρεθείτε στο βουνό την Κυριακή! Ενδιαφέρον παρουσίαζει το κατά πόσο ο Πρωταθλητής θα είναι ανταγωνιστικός σε σχέση με τους διεκδικητές του τίτλου μετά από τόσο μεγάλο διάστημα απουσίας, αλλά και το αν η εμφάνιση του Χατζητσοπάνη θα είναι one-off ή αποτελεί προπομπό της συμμετοχής του σε κάποιο θεσμό ή στο Ράλλυ Ακρόπολις!
Από εκεί και πέρα, «ζεστοί» από τη νίκη τους στο Αττικό Ράλλυ πριν 3 εβδομάδες, οι Γιώργος Αναπολιοτάκης-Θανάσης Τσιούκας (Seat Ibiza Kit Car Evo ΙΙ) θέλουν να προσθέσουν άλλη μια επιτυχία στο ενεργητικό τους και να εδραιωθούν στην κορυφή της βαθμολογίας του κυπέλλου. Οι «Nikon»-Χρήστος Κουζιώνης (Mitsubishi Lancer Evo IX) επιθυμούν διακαώς ένα καλό αποτέλεσμα ώστε να παραμείνουν στις πρώτες θέσεις της βαθμολογίας, ενώ στο …χορό του κυπέλλου μπαίνουν πλέον και οι 3 φορές κυπελλούχοι ασφάλτου Πατρινοί Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος με το αναβαθμισμένο Mitsubishi Lancer Evo X R4, οι οποίοι συγκαταλέγονται στους μνηστήρες της πρώτης θέσης.
Βαθμούς για το Περιφερειακό Κύπελλο Ασφάλτου Βορείου Ελλάδος, θα διεκδικήσουν οι Διαμαντής Τζαμπάζης-Γιώργος Πολυζώης με το πανέμορφο Skoda Fabia R5, όπως και ο πρωτοεμφανιζόμενος Σωτήρης Ιερεμιάδης με συνοδηγό τον Δημήτρη Σαϊνη και Mitsubishi Lancer Evo IX. Στον ίδιο θεσμό βαθμολογούνται οι Γιώργος Γεροδήμος-Σωτήρης Γρηγορίου με το νέο τους Opel Astra OPC που μαζί με τους έτερους δικίνητους της μεγάλης κατηγορίας, Διονύση Τροβά-Γιάννη Κόλλια με BMW M3, θα δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους απέναντι στα πολλά τετρακίνητα του αγώνα.
Στη μάχη της F2, μετά το «αναγνωριστικό» Αττικό Ράλλυ, οι Νίκος Ζακχαίος-Χρήστος Μιχελής θέλουν το κάτι παραπάνω στο Μπράλο με το «πυροβόλο» Honda Civic Type R R3. Μπορεί οι κύριοι αντίπαλοί τους, Βασίλης Αναδιώτης-Μανώλης Μακρινός να απουσιάζουν από τον αγώνα της Φθιώτιδος, ωστόσο η λίστα των δικίνητων περιλαμβάνει πολλά και ικανά πληρώματα. Οι «πύραυλοι» Χρήστος και Δημοσθένης Παραβάντης και Ανδρέας Μαργαρώνης-Μιχάλης Αφαλωνιάτης με τα γαλλικά τους «τερατάκια» θα κονταροχτυπηθούν για τη διάκριση τόσο στην F2, όσο και στη C5 και συνάμα θα ξεσηκώσουν τους θεατές με την οδήγηση στο όριο! Τι κι αν το Αττικό Ράλλυ ήταν ο πρώτος αγώνας του Νίκου Καραθανάση! Ο νεαρός οδηγός έδειξε με το «καλημέρα» τις δυνατότητές του και με τον Βασίλη Καραθανάση στο δεξί μπάκετ του Honda Civic Type R θέλει να παραμείνει στην κορυφή της βαθμολογίας στη C5! Οι άτυχοι του πρώτου γύρου, Χρήστος Αυγερόπουλος-Στράτος Γιαβάσης (Peugeot 106 S16) και Γιώργος Αθανασόπουλος-Σπύρος Μπαρδάκης (Citroen C2) θέλουν να σώσουν την παρτίδα στο Μπράλο και σίγουρα θα «παίξουν» ψηλά στα δικίνητα! Την έκπληξη επιδιώκουν να κάνουν οι Μίλτος Αγγλόπουλος-Άλκης Ρέντης (Citroen C2 R2 Max) και οι Νίκος Χαλιβελάκης-Παναγιώτης Τριανταφυλλίδης με Peugeot 206. Να συνδυάσουν το τερπνόν μετά του ωφελίμου θέλουν οι Escortάδες, Παντελής Τζικόπουλος-Παναγιώτης Πανταζόπουλος και Ντίνος και Γιώργος Αντωνίου που αναμένεται μαζί με τους υπόλοιπους «πισωκίνητους» να είναι θεαματικοί στο Μπράλο.
Με ενδιαφέρον αναμένεται η μονομαχία στη C6, αν και οι νικητές του Αττικού, Μπενούκας-Μουρκάκης απουσιάζουν. Να αφήσουν πίσω τους τα προβλήματα του πρώτου αγώνα θέλουν οι Γιάννης Σύλλας-Παναγιώτης Κουκλιαμπής (Citroen Saxo VTS), οι οποίοι θα μονομαχήσουν με τους νεαρούς Κωνσταντίνο Πολυχρονόπουλο-Μαριάννα Χριστογιαννούλα με ίδιο αυτοκίνητο και 6 ακόμα πληρώματα της μικρότερης κατηγορίας του αγώνα.
Ο αγώνας προσμετράει παράλληλα και στο πρωτάθλημα Ιστορικών αυτοκινήτων, με τους Παναγιώτη Παραδείση-Κωνσταντίνο Ποιμενίδη (Ford Escort RS 2000 MKII) να θέλουν να διπλασιάσουν τις επιτυχίες τους στο θεσμό. Επιστρέφουν με στόχο να φύγουν θριαμβευτές από το Μπράλο, οι περσινοί πρωταθλητές, Λευτέρης Μανδρούκας-Νίκος Τσάδαρης (Porsche 911) που δεν πήραν εκκίνηση στον πρώτο αγώνα. Πρωταγωνιστικό ρόλο αναμένεται να έχουν και οι Γιώργος Παραδείσης-Κωνσταντίνος Σκούρας (Ford Escort RS 2000 MKI), ενώ με το …πλάι θα κινηθούν οι τοπικοί ήρωες Κωνσταντίνος Μυλωνάς-Γιάννης Καλοπήτας (Toyota Corolla KE 30).
Ο αγώνας ξεκινάει στις 10.00 το πρωί της Κυριακής, με το δεύτερο και τελευταίο πέρασμα να είναι προγραμματισμένο για τις 11.58. Μη λησμονήσετε πως τα ξημερώματα της Κυριακής 26 Μαρτίου αλλάζει η ώρα από χειμερινή σε θερινή και ο δείκτης στα ρολόγια θα γυρίσει μία ώρα μπροστά. Θα γίνει του …Μπράλου την Κυριακή και δεν πρέπει να λείψει κανείς!
Αφίσα:
Συμμετοχές:
Ωράριο:
Χάρτες-Προσβάσεις: