Με θριαμβευτές τους Γιώργο Αναπολιοτάκη- Θανάση Τσιούκα με Seat Ibiza Kit Car Evo 2 ολοκληρώθηκε το Αττικό Ράλλυ, πρώτος γύρος του Περιφερειακού Κυπέλλου Νοτίου Ελλάδος! Ο οδηγός από την Κρήτη δεν άφησε πουθενά το πόδι από το γκάζι και έχοντας την καθοδήγηση του έμπειρου συνοδηγού του, σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο σε όλες τις ειδικές του αγώνα. Η τελευταία μάλιστα έδωσε στο πλήρωμα επιπλέον βαθμούς, αφού από φέτος έχει το ρόλο της power stage στους αγώνες ράλλυ. Οι νικητές δεν απειλήθηκαν σε κανένα σημείο του αγώνα από τους ανταγωνιστές τους και διατήρησαν υψηλό ρυθμό από το πρώτο έως το τελευταίο χιλιόμετρο.
Με το πλήρωμα του ανανεωμένου Seat Ibiza Kit Car σε δικό του αγώνα, το ενδιαφέρον περιορίστηκε στη μάχη για τη δεύτερη θέση μεταξύ τριών συνδυασμών. Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν τελικά οι «Νίκον»– Χρήστος Κουζιώνης (Mitsubishi Lancer Evo IX), υπερκαλύπτοντας το χάντικαπ του πρώτου σκέλους από τους τρίτους Γιώργο Αργυρίου- Γιώργο Βότση με ίδιο αυτοκίνητο. Ο περσινός Κυπελλούχος ασφάλτου έκανε έναν απροβλημάτιστο αγώνα, βελτιώνοντας το χρόνο του σε κάθε πέρασμα από την ειδική του Γραμματικού.
Aντίθετα οι Αργυρίου- Βότσης αντιμετώπισαν προβλήματα με το setup του αυτοκινήτου τους στο πρωινό πέρασμα της ειδικής, τα οποία διόρθωσαν στη συνέχεια καταφέρνοντας να σημειώσουν το δεύτερο χρόνο στην power stage και να «κλέψουν» το podium για λιγότερο από μισό δευτερόλεπτο από τους νικητές της F2, Γιώργο Αναδιώτη- Μανώλη Μακρινό (Renault Clio Sport).
Οι πιλότοι του γαλλικού RS έμειναν απόλυτα ικανοποιημένοι από τις επιδόσεις τους και την επικράτηση τους στη δικίνητη κατηγορία, κάτι που ήταν και ο αρχικός τους στόχος. Δεν πίεσαν στην power stage θέλοντας να εξασφαλίσουν τη νίκη τους και φυσιολογικά έχασαν την τρίτη θέση από το πλήρωμα του Evo.
Στη δεύτερη θέση της F2 βρέθηκαν ανέλπιστα οι Νίκος Ζακχαίος- Χρήστος Μιχελής στον πρώτο τους αγώνα με το πανέμορφο Honda Civic Type R R3. Το πλήρωμα ευχαριστήθηκε την «πρώτη» του με το ιαπωνικό όπλο αν και ταλαιπωρήθηκε με το στήσιμο του αγωνιστικού. Εκμεταλλεύτηκε το κλατάρισμα στο Peugeot 106 S16 των Χρήστου και Δημοσθένη Παραβάντη που κόστισε στους Τριπολιτσιώτες περισσότερα από δύο λεπτά και μαζί την πρώτη θέση στην κατηγορία C5.
Τα πρωτεία στη C5 απέσπασαν τελικά οι Νίκος και Βασίλης Καραθανάσης (Honda Civic Type R) έχοντας και την τύχη με το μέρος τους, στον πρώτο μάλιστα αγώνα του οδηγού! Εκτός της ατυχίας των Παραβάντηδων που τους περιόρισε στη δεύτερη θέση, η υπόλοιπη C5 «ξεκληρίστηκε» με τους «Φίλων»- Γιώργο Γονάκη (Peugeot 206) να βγαίνουν «με πολλά» από το δρόμο, τους Μπάμπη Πατσουράκη- Βασίλη Μπάτζανο (Honda Civic Vti) και Χρήστο Αυγερόπουλο- Στράτο Γιαβάση (Peugeot 106) να «μένουν» από μηχανικό πρόβλημα και τους Γιώργο Αθανασόπουλο- Σπύρο Μπαρδάκη (Citroen C2) να εγκαταλείπουν στην Πεντέλη. Τρίτοι στην κατηγορία ολοκλήρωσαν οι Γιάννης Καββαδίας- Μιχάλης Φράγκου με Peugeot 206.
Πολύ καλό αγώνα στη C6 έκαναν οι Μαρίνος Μπενούκας- Χρήστος Μουρκάκης (Peugeot 106) που τερμάτισαν μπροστά από τα Citroen Saxo των Κώστα Πολυχρονόπουλου- Μαριάννας Χριστογιαννούλα και Τόλη Φαρσούλη- Βασίλη Γεωργίτσα.
Σαφώς βελτιωμένοι στο δεύτερο σκέλος οι Κωνσταντίνος Σαμαράς- Στέλιος Χαλδαίος (Mitsubishi Lancer Evo IX) τερμάτισαν στην 5η της γενικής, ενώ οι θεαματικοί Γιάννης Ζούνης- Νίκος Ιντζόγλου (Subaru Impreza) ολοκλήρωσαν 7οι.
Εντυπωσιακή εμφάνιση πραγματοποίησαν για το πρωτάθλημα των ιστορικών οι Παναγιώτης Παραδείσης- Κώστας Ποιμενίδης οδηγώντας το Ford Escort MK II ταχύτερα από πολλά σύγχρονα «όπλα»! Την τριάδα των ιστορικών συμπλήρωσαν οι Γιώργου Παραδείση- Κωνσταντίνου Σκούρα (Ford Escort MK I) και οι Μάριος Σταφυλοπάτης- Δημήτρης Βαζάκας με το πιο όμορφο αυτοκίνητο του Αττικού, ένα Ford Sierra Cosworth με «εργοστασιακό» look.
Η οργάνωση του αγώνα δεν απέσπασε κολακευτικά σχόλια, με πληρώματα, θεατές και κατοίκους του Γραμματικού να εκφράζουν σοβαρά παράπονα. Επόμενος γύρος του Περιφερειακού Κυπέλλου Νοτίου Ελλάδος το Ράλλυ Σπριντ Μπράλου στο τελευταίο σαββατοκύριακο του Μαρτίου.
Τελικά Αποτελέσματα
http://www.moto-live.info/admin/HTML/FOCC.pdf