Η αυλαία των ελληνικών αγώνων ράλλυ πέφτει το σαββατοκύριακο με τον πιο εντυπωσιακό τρόπο! Με έναν αγώνα τελικό του Πανελληνίου Κυπέλλου Ασφάλτου, έναν αγώνα που θα αναδείξει τον καλύτερο ασφάλτινο οδηγό για το 2016 από όλες τις περιφέρειες της Ελλάδας.
Στις πανέμορφες ειδικές διαδρομές της Λαμίας θα αναμετρηθούν τα καλύτερα πληρώματα των Περιφερειακών Κυπέλλων Ασφάλτου της χρονιάς που μας πέρασε. Για πρώτη φορά στην Ελλάδα οι ασφάλτινοι αγώνες χωρίστηκαν σε 4 γεωγραφικές περιφέρειες, με τους οδηγούς που θα ακολουθήσουν τα κύπελλα των περιοχών να συναντιούνται σε έναν αγώνα τελικό, το Ράλλυ Λαμίας που θα βαθμολογηθεί διπλά και θα αναδείξει τον καλύτερο όλων!
49 πληρώματα από τις περιφέρειες της Κεντρικής Ελλάδας, της Βόρειας Ελλάδας, της Πελοποννήσου, αλλά όχι από αυτή της Κρήτης, αφού οι οδηγοί της επέλεξαν να απέχουν από τον τελικό, θα δώσουν τον καλύτερο τους εαυτό το σαββατοκύριακο 26-27 Νοεμβρίου σε έναν αγώνα γιορτή! Όσα κι αν έχουν προηγηθεί με τον πρόχειρο σχεδιασμό του Κυπέλλου και τις πρωτοφανείς αποφάσεις της Επιτροπής Αγώνων σχετικά με τις βαθμολογίες, τα αφήνουμε στην άκρη και πάμε να ευχαριστηθούμε θεατές και πληρώματα τον αγώνα που από ότι φαίνεται θα διεξαχθεί σε βρεγμένο οδόστρωμα.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει 2 περάσματα από την ειδική του Μπράλου η οποία μεγάλωσε από την πλευρά του τερματισμού και έφτασε τα 15,6 χιλιόμετρα το Σάββατο. Το πρώτο είναι μεσημεριανό και το πλήρωμα με το νούμερο 1 θα εκκινήσει στις 14:23, ενώ στο δεύτερο οι προβολείς των αγωνιστικών θα φωτίσουν το βουνό, αφού θα διεξαχθεί μετά τη δύση του ηλίου στις 17:46. Οι αγωνιζόμενοι θα διανυκτερεύσουν στη Λαμία, στην Πανελλήνια Έκθεση της οποίας θα λάβει χώρα το service των αυτοκινήτων στις 18:46. Το πρωί της Κυριακής θα διεξαχθούν οι ειδικές διαδρομές της Καλοσκοπής (13,17 χιλιόμετρα) στις 10:08 και της Παύλιανης (15,2 χιλιόμετρα) στις 10:46, με τον αγώνα να τελειώνει εντυπωσιακά με την υπερειδική του Άγιου Λουκά μέσα στην πόλη της Λαμίας στις 13:04. Ο τερματισμός θα πραγματοποιηθεί στην Πλατεία Ελευθερίας της Λαμίας αμέσως μετά την υπερειδική.
Το Κύπελλο Ασφάλτου και τους 50 βαθμούς της νίκης διεκδικούν πληρώματα από την Πελοπόννησο, την Κεντρική Ελλάδα και τη Βόρεια Ελλάδα. Σε καλύτερη μοίρα βαθμολογικά βρίσκονται οι «Νίκον»-Γρηγόρης Ανδριανόπουλος που θα έχουν το Νο 1 στις πόρτες του Mitsubishi Lancer Evo IX. Το δίδυμο που προέρχεται από νίκη σε Αλμυρό και Αίγιο θα τα δώσει όλα για όλα για τον τίτλο. Οι Γιάννης Πλάγος-Άλκης Ρέντης που φέτος έχουν «βγάλει μάτια» με το Honda Civic Type R ευελπιστούν να τερματίσουν εμπρός από τους υπόλοιπους διεκδικητές του κυπέλλου, κάτι που δεν φαντάζει ακατόρθωτο για το ιπτάμενο δίδυμο! Ανάμεσα στους διεκδικητές είναι και οι Νίκος Παυλίδης-Νίκος Πετρόπουλος που θα αγωνιστούν στο Ράλλυ Λαμίας με το γνωστό Citroen DS3 R3T Max του οδηγού, αλλά και οι Δημήτρης Μπατσάρας-Ιωάννα Γεωργάκα (Mitsubishi Lancer Evo VIII). Το έργο των δύο «βόρειων» πληρωμάτων, που θα έχουν και μεταξύ τους ανταγωνισμό για το Περιφερειακό Κύπελλο Βορείου Ελλάδος, είναι σαφώς πιο δύσκολο, αλλά κανείς δεν μπορεί να τους ξεγράψει σε ένα απαιτητικό ράλλυ, όπως αυτό της Λαμίας.
Τη νίκη σε επίπεδο γενικής, πέραν των 4 συνδυασμών που προαναφέρθηκαν, θα διεκδικήσουν οι Τάκης Καμπύλης-Μάριος Τσαούσογλου (Skoda Fabia S2000) που συμμετέχουν στον αγώνα χωρίς όμως ο οδηγός να κόβει πόντους από τα πληρώματα που έχουν δικαίωμα διεκδίκησης του Κυπέλλου. Ικανοί να πρωταγωνιστήσουν και να τερματίσουν ψηλά στην κατάταξη έχουν και οι Διαμαντής Τζαμπάζης- Γιώργος Πολυζώης στη δεύτερη επίσημη εμφάνιση στην ελληνική άσφαλτο για το στολίδι Skoda Fabia R5!
Στην F2, πέραν των Πλάγου-Ρέντη και Παυλίδη-Πετρόπουλου, στη μάχη του τίτλου εμπλέκονται και οι Βασίλης και Θανάσης Καραθανάσης που θα κάνουν την πρώτη τους εμφάνιση στις ειδικές διαδρομές με το Honda Civic Type R! Ο θάνατός σου ή η ζωή μου ισχύει στην κατηγορία, καθώς οποιοδήποτε από τα τρία αυτά πληρώματα τερματίσει στην πρώτη θέση μεταξύ των συνδυασμών που βαθμολογούνται, κατακτάει αυτομάτως τον τίτλο! Στο κόλπο του τίτλου βρίσκονται και οι Χρήστος Αυγερόπουλος-Στράτος Γιαβάσης (Peugeot 106 S16) που εντυπωσίασαν στους δύο αγώνες της Πελοποννήσου φέτος και εμφανίζονται ικανοί για την έκπληξη. Λιγοστές πιθανότητες για το κύπελλο έχουν οι βόρειοι Σίμος και Χρήστος Θεοφανίδης με Citroen Saxo VTS. Από εκεί και πέρα, να πάρουν τη ρεβάνς από τους Πλάγο-Ρέντη θέλουν οι Βασίλης Αναδιώτης-Μανώλης Μακρινός με Renault Clio Sport, οι οποίοι όμως δεν θα έχουν δικαίωμα βαθμολόγησης. Εντυπωσιακοί φέτος οι «Φίλων»-Γιώργος Γονάκης με το Peugeot 206 θα προσπαθήσουν να εξασφαλίσουν το Πανελλήνιο έπαθλο της κατηγορίας C5 τερματίζοντας στη Λαμία. Νικητές στη δικίνητη κατηγορία στο Σπριντ Μπράλου, οι Ανδρέας Μαργαρώνης-Μιχάλης Αφαλωνιάτης (Citroen Saxo VTS) αναμένεται να πρωταγωνιστήσουν.
Έντονη μονομαχία αναμένεται να έχουμε και στη C6, καθώς τρία πληρώματα διεκδικούν με αξιώσεις το έπαθλο, με το νικητή του αγώνα στην κατηγορία να κατακτάει και τον τίτλο. Οι Μίλτος Πλατώνης-Γιάννης Λιλλής (Toyota Yaris) απέδειξαν φέτος πως το ιαπωνικό αυτοκίνητο μπορεί να κοιτάξει στα μάτια τα σαξόραλλα και να πετύχει ανταγωνιστικούς χρόνους. Οι Νίκος Ζακχαίος-Χρήστος Μιχελής (Citroen Saxo VTS) θέλουν να κλείσουν με τον καλύτερο τρόπο τη φετινή χρονιά, ενώ και οι Ηλίας Κορνελάκης-Στράτος Ορφανός (Peugeot 106 S16) στοχεύουν στη νίκη που θα χαρίσει το κύπελλο στον οδηγό, στην πρώτη του μάλιστα χρονιά εμπλοκής στους αγώνες ράλλυ. Λιγότερες ελπίδες για το έπαθλο της C6 έχουν οι γρήγοροι Γιάννης Σύλλας-Παναγιώτης Κουκλιαμπής (Citroen Saxo VTS) που θέλουν τη νίκη αλλά και συνδυασμό αποτελεσμάτων, ενώ την επικράτηση στην κατηγορία θα διεκδικήσουν και οι Γιώργος Σύλλας-Πηνελόπη Αναστασοπούλου (Peugeot 106 S16), Σωτήρης Μαλακτάρης-Δημήτρης Κυπαρισσάς με ίδιο αυτοκίνητο χωρίς όμως να έχουν δικαίωμα να βαθμολογηθούν.
Καλή επιτυχία σε όλους! Ραντεβού στη Λαμία!
Συμμετοχές:
Ωράριο:
Χάρτες:
Αφίσα: