Θέαμα, συναγωνισμός, κόσμος! Τί άλλο να ζητήσει κανείς από έναν αγώνα αυτοκινήτου! Τα πάντα περιελάμβανε το μενού στο 8ο Ράλλυ Σπριντ Μπράλου που αποτέλεσε το δεύτερο γύρο του Περιφερειακού Κυπέλλου Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδας και πραγματοποιήθηκε κάτω από ιδανικές συνθήκες στη γνωστή διαδρομή της Φθιώτιδος. Ο ηλιόλουστος καιρός σε συνδυασμό με τις αρκετές και ποιοτικές συμμετοχές συνετέλεσαν στο να βρεθεί αρκετός κόσμος στη διαδρομή και να απολαύσει τις «ομηρικές» μάχες, οι οποίες κράτησαν το ενδιαφέρον όλων αμείωτο μέχρι το τέλος!

Άτρωτοι για άλλον έναν αγώνα, οι Γιώργος Αναπολιοτάκης-Θανάσης Τσιούκας με το Seat Ibiza Kit Car Evo 2, έφυγαν με τους πόντους της νίκης από τη Λαμία, αυξάνοντας τη διαφορά από τους διώκτες τους στη βαθμολογία του θεσμού. Αυτή τη φορά, η νίκη δεν ήρθε με εύκολο τρόπο, καθώς μετά το πρώτο σκέλος, 3 πληρώματα βρίσκονταν στο κόλπο της πρωτιάς, με τη διαφορά τους να είναι στα 2.5 δευτερόλεπτα! Οι μόνιμοι νικητές των ασφάλτινων αγώνων τον τελευταίο καιρό, πιέστηκαν αρκετά βλέποντας τους Χατζητσοπάνη- Πετρόπουλο λίγο μπροστά τους και τους Τζαμπάζη- Πολυζώη λίγο πίσω τους μετά το πρώτο πέρασμα από τον Μπράλο. Ανέβασαν το ρυθμό τους στο δεύτερο σκέλος ελάττωσαν τα λάθη τους και κατάφεραν να επικρατήσουν και στον δεύτερο αγώνα του Περιφερειακού Κυπέλλου Νοτίου Ελλάδος.

Δεύτεροι τερμάτισαν οι πολύ δυνατοί Διαμαντής Τζαμπάζης-Γιώργος Πολυζώης που κινήθηκαν ταχύτατα με το πανέμορφο Skoda Fabia R5, στην τρίτη εμφάνιση του οδηγού με το συγκεκριμένο «διαμάντι» στη χώρα μας. Το πλήρωμα έκανε ψυχωμένα περάσματα, αποδεικνύοντας πως ο οδηγός συνηθίζει όλο και περισσότερο το αυτοκίνητο! Παράλληλα, με αυτή τους την επιτυχία, έβαλαν στο σακούλι τους 18 βαθμούς για το Περιφερειακό Κύπελλο Βορείου Ελλάδος και αυτομάτως τίθενται επικεφαλής του θεσμού. Εκ των διεκδικητών της νίκης ήταν και οι Πάνος Χατζητσοπάνης-Νίκος Πετρόπουλος, με τον 3-φορές Πρωταθλητή Ελλάδος να οδηγεί …σαν να μην πέρασε μια μέρα,  «πυροβολώντας» με το καλημέρα. Ο οδηγός του Mitsubishi Lancer Evo VIII που ξεσήκωσε τον κόσμο με τα περάσματά του, ανέβηκε ταχύτερα στο πρώτο πέρασμα του Μπράλου και απέκτησε ελαφρύ προβάδισμα νίκης έναντι των αντιπάλων του. Η συνέχεια ωστόσο δεν ήταν ανάλογη για τον 44χρονο οδηγό, ο οποίος δεν πάλεψε όσο θα ήθελε για την πρωτιά, εξαιτίας ενός κλαταρισμένου ελαστικού, το οποίο προτίμησε να μην αλλάξει, χάνοντας έτσι περίπου μισό λεπτό και μαζί κάθε ελπίδα για τη νίκη.

Το δίδυμο τερμάτισε στην τέταρτη θέση τελικά και ευχή όλων είναι να το ξαναδούμε σύντομα στις ειδικές διαδρομές. Ικανοποιημένοι από την εμφάνισή τους είναι οι τρίτοι, «Nikon»-Χρήστος Κουζιώνης που συμπλήρωσαν το βάθρο με το Mitsubishi Lancer Evo IX! Ο Κυπελλούχος Ασφάλτου του 2016 οδήγησε στο όριο και στα δύο περάσματα από την ειδική και συγκέντρωσε πολύτιμους βαθμούς για τη συνέχεια. Εκπληκτική εμφάνιση έκανε στο πρώτο ράλλυ της ζωής του ο Σωτήρης Ιερεμιάδης, τερματίζοντας στην πέμπτη θέση με Mitsubishi Lancer Evo IX και τον Δημήτρη Σαϊνη δίπλα του.

Οι ελληνικοί αγώνες «διψάνε» για νέους οδηγούς και σίγουρα η ταχύτητα του Ιερεμιάδη μόνο καλό μπορεί να κάνει σε αυτούς. Από εκεί και πέρα, την πρώτη οκτάδα συμπλήρωσαν οι Πάνος Ισμαήλος-Αλέξανδρος Τσιάπας (Mitsubishi Lancer Evo VIII), με τον οδηγό να διαμαρτύρεται για τα πολλά χώματα που βρήκε μέσα στη διαδρομή από τις «μπούκες» των προπορευόμενων αυτοκινήτων, οι Διονύσης Τροβάς-Γιάννης Κόλλιας (BMW M3) και οι «Αμερικάνος»-Σπύρος Νίκας με Mitsubishi Lancer όγδοης γενιάς.

Στην F2, η νίκη πήγε στους Πατρινούς Χρήστο Αυγερόπουλο-Στράτο Γιαβάση (Peugeot 106 S16) που άφησαν πίσω τους την άσχημη παρένθεση του Αττικού, «όπλισαν» και «πυροβόλησαν» και στα δύο σκέλη, κατακτώντας την πρωτιά τόσο στην F2, όσο και στη C5! Σαφώς βελτιωμένοι σε σχέση με την πρεμιέρα τους με το Honda Civic Type R R3, οι Νίκος Ζακχαίος-Χρήστος Μιχελής προκαλούσαν δέος με τα περάσματά τους, γράφοντας τον ταχύτερο χρόνο εντός ειδικής στην F2. Δυστυχώς όμως ένα πρόβλημα με το χειρόφρενο λίγο πριν μπουν στην ειδική διαδρομή τους ανάγκασε να χάσουν χρόνο μέχρι να το επιδιορθώσουν, με αποτέλεσμα να δεχθούν ποινή μισού λεπτού για καθυστερημένη άφιξη στην αφετηρία και να ολοκληρώσουν τελικά τον αγώνα στη δεύτερη θέση στην κατηγορία.

Παραδοσιακά πρωταγωνιστούν στο Μπράλο οι τρίτοι της F2 και δεύτεροι στη C5, επίσης Πατρινοί, Ανδρέας Μαργαρώνης-Μιχάλης Αφαλωνιάτης με Citroen Saxo VTS, που τερμάτισαν εμπρός από τους Νίκο Χαλιβελάκη-Παναγιώτη Τριανταφυλλίδη με Peugeot 206 Kit Car! Ο 34χρονος οδηγός που τον τελευταίο καιρό δείχνει προτίμηση προς το ασφάλτινο τερέν, έδειξε σαφώς βελτιωμένος σε σχέση με το παρελθόν και μην εκπλαγείτε αν τον δείτε ακόμη ψηλότερα στους επόμενους αγώνες. Πέμπτοι στην F2 τερμάτισαν οι Στέλιος Πρινέας-Γιώργος Τουμπακάρης με Citroen Saxo VTS, χάνοντας μια θέση στο δεύτερο σκέλος, ενώ επέστρεψαν μετά την έξοδό τους στο Αττικό με συγκρατημένο ρυθμό, οι έκτοι Γιώργος Αθανασόπουλος-Σπύρος Μπαρδάκης με Citroen C2 R2.

Αμφίρροπες μάχες είχαμε και στη C6 με τρία πληρώματα να μάχονται για μια θέση στον ήλιο! Αρχικά, οι Γιάννης Σύλλας-Παναγιώτης Κουκλιαμπής (Citroen Saxo VTS) τέθηκαν επικεφαλής στο πρώτο σκέλος, νιώθοντας όμως καυτή την ανάσα των Αποστόλη Φαρσούλη-Θοδωρή Μπιάμη (Citroen Saxo VTS), που ακολουθούσαν μισό δευτ. πίσω τους! Κανείς δεν μπορούσε να ξεγράψει στο δεύτερο πέρασμα τους Κωνσταντίνο Πολυχρονόπουλο-Μαριάννα Χριστογιαννούλα (Citroen Saxo VTS) και Σταμάτη Μιχαήλ-Γρηγόρη Κορίνθιου (Peugeot 106 S16), οι οποίοι δεν απείχαν πολύ από την κορυφή.

Οι Φαρσούλης-Μπιάμης ήταν πιο γρήγοροι στο δεύτερο σκέλος από τους κύριους αντιπάλους τους, Σύλλα-Κουκλιαμπή και έτσι ανέβηκαν στο ψηλότερο σκαλί της κατηγορίας, με την τελική διαφορά τους να είναι μικρότερη του 1 δευτερολέπτου! Η αντεπίθεση στο δεύτερο πέρασμα των Πολυχρονόπουλου-Χριστογιαννούλα δεν ήταν αρκετή ώστε να χαρίσει τη νίκη στο πλήρωμα που ολοκλήρωσε στην τρίτη θέση της κατηγορίας, εμπρός από τους Βολιώτες Μιχαήλ-Κορίνθιο.

Στα ιστορικά, επικράτησαν οι περσινοί πρωταθλητές, και απόντες του πρώτου γύρου, Λευτέρης Μανδρούκας-Νίκος Τσάδαρης (Porsche 911 RSR). Πίεσαν, οδηγώντας επιθετικά οι επικεφαλής του πρωταθλήματος, Παναγιώτης Παραδείσης-Κωνσταντίνος Ποιμενίδης (Ford Escort RS 2000 MKII) που ολοκλήρωσαν στη δεύτερη θέση, εμπρός από τους Μάριο Σταφυλοπάτη-Δημήτρη Βαζάκα με την εντυπωσιακή Ford Sierra RS Cosworth. Οι Γιώργος Παραδείσης-Κωνσταντίνος Σκούρας (Ford Escort RS2000 MKI) και Κωνσταντίνος Μυλωνάς-Γιάννης Καλοπίτας (Toyota Corolla KE 30), ακολούθησαν.

Αποχαιρέτησαν τον αγώνα μετά το πρώτο σκέλος οι Δημήτρης και Νίκος Καρπάνος εξαιτίας μηχανικού προβλήματος που αντιμετώπισαν με το Mitsubishi Lancer Evo X R4, ενώ οι Νίκος και Βασίλης Καραθανάσης (Honda Civic Type R) εγκατέλειψαν νωρίς από μικροέξοδο.

Μοναδικό μελανό σημείο ενός επιτυχημένου σε γενικές γραμμές αγώνα, το σφιχτό ωράριο που είχε ως αποτέλεσμα να ξεκινήσει το δεύτερο σκέλος, πριν καλά καλά ολοκληρωθεί το πρώτο! Ναι, πλοηγό αυτοκίνητο δεν μπήκε μεταξύ των σκελών, κάτι που προκάλεσε άσχημη εντύπωση.

Επόμενος γύρος του Περιφερειακού Κυπέλλου Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδας είναι το Ράλλυ Αχαιός στα τέλη Μαΐου!

Τελικά Αποτελέσματα


http://www.moto-live.info/admin/HTML/FOCC.pdf

Φωτογραφίες:

https://www.facebook.com/pg/GRallynews/photos/?tab=album&album_id=796209497194125

Από Apostolis