Με νικητές τους Νίκο και Δημήτρη Καρπάνο με το magenda Mitsubishi Lancer Evo X ολοκληρώθηκε το 39ο Ράλλυ Αχαιός τρίτος γύρος του Περιφερειακού Κυπέλλου Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδος. Οι νικητές δεν απειλήθηκαν σε κανένα σημείο του αγώνα, κέρδισαν όλες τις ειδικές που πραγματοποιήθηκαν, μεταξύ των οποίων και την power stage και ξαναμπήκαν στο κόλπο της διεκδίκησης του κυπέλλου.
Υπήρχαν και ειδικές που δεν πραγματοποιήθηκαν στο Ράλλυ Αχαιός. Η 3η και 5η διαδρομή του αγώνα «Αγία Λαύρα» που θα λάμβανε χώρα το πρωί της Κυριακής ακυρώθηκε με απόφαση των αγωνοδικών το Σάββατο το βράδυ. Φωνές των αγωνιζομένων ακούγονταν ήδη από τις αναγνωρίσεις για την κακή κατάσταση της ειδικής και τα ημιτελή έργα ασφαλτόστρωσης που έγιναν σε αυτήν, με αποτέλεσμα να είναι επικίνδυνη σε κάποια σημεία της. Η μη απόφαση των υπευθύνων να την ακυρώσουν πριν την εκκίνηση του αγώνα οδήγησε τους επικεφαλής του κυπέλλου Γιώργου Αναπολιοτάκη- Θανάση Τσιούκα στην απόφαση να αποχωρήσουν από τον αγώνα! Δεν επικροτούμε την «εν θερμώ» απόφαση του πληρώματος του Seat Ibiza Kit Car Evo II, παρά το γεγονός ότι είχαν όλα τα δίκια με το μέρος τους, καθώς από αυτή την κίνηση βγήκαν χαμένοι όλοι οι φίλοι των αγώνων αυτοκινήτου που δεν τους απόλαυσαν στις ειδικές διαδρομές. Ο καθένας θα πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες του ώστε να αποφεύγονται στο μέλλον αντίστοιχες καταστάσεις που οδηγούν σε παρόμοια φαινόμενα. Η κατάσταση της ειδικής διαδρομής ήταν από τις αναγνωρίσεις τέτοια που δεν επέτρεπε τη διεξαγωγή της, δεν υπήρχε περίπτωση να βελτιωθεί την προηγούμενη του αγώνα και οι υπεύθυνοι έπρεπε να ενεργήσουν άμεσα.
Επιστρέφοντας στα αγωνιστικά δρώμενα, με τους Καρπάνους σε δικό τους αγώνα, ωραία μονομαχία έγινε για την κατάληψη της δεύτερης θέσης μεταξύ των «Nikon»-Χρήστου Κουζιώνη και Γιώργου Αργυρίου-Γιώργου Βότση. Ο περσινός Κυπελλούχος Ασφάλτου ήταν αυτός που χαμογέλασε στο τέλος καταφέρνοντας να ανατρέψει την εις βάρος του κατάσταση στο δεύτερο σκέλος και να πάρει πολύτιμους βαθμούς που τον ανεβάζουν στην κορυφή της βαθμολογίας του θεσμού! Η επίδοση των «Nikon»- Κουζιώνη μάλιστα στην power stage του αγώνα με το νορμάλ 9αρι τους ήταν εντυπωσιακή, όντας δεύτεροι, 1,5 δευτερόλεπτο πίσω από τους νικητές του αγώνα.
Θετικό ήταν το πρόσημο στον αγώνα και για τους τρίτους γενικής Αργυρίου- Βότση. Μπορεί να έχασε τη μάχη της δεύτερης θέσης ο περσινός πρωταθλητής Αναβάσεων κατηγορίας Ν, ανέβηκε όμως στο βάθρο για δεύτερη φορά φέτος και παραμένει στο κυνήγι διεκδίκησης του κυπέλλου.
Ευκολότερα από ότι ίσως θα περίμεναν επικράτησαν στην F2 οι Βασίλης Αναδιώτης-Μανώλης Μακρινός. Από τη μία η απουσία των βασικών τους αντιπάλων Πλάγου- Ρέντη και από την άλλη οι εκπληκτικοί χρόνοι που σημείωσαν σε όλες τις ειδικές του αγώνα, έφεραν τους «πιλότους» με το Renault Clio Sport στην κορυφή της δικίνητης κατηγορίας. Οι 1600αρηδες Χρήστος και Δημοσθένης Παραβάντης (Peugeot 106 S16) δεν μπόρεσαν να τους πλησιάσουν και αρκέστηκαν στη δεύτερη θέση της F2 και στην πρώτη της C5. Πίσω τους οι Χρήστος Αυγερόπουλος- Στράτος Γιαβάσης, επίσης με Peugeot 106 S16, που είχαν ωραίο ανταγωνισμό με τους Ανδρέα Μαργαρώνη-Μιχάλη Αφαλωνιάτη (Citroen Saxo VTS), μέχρι οι τελευταίοι να εγκαταλείψουν με πρόβλημα στο ψαλίδι του αγωνιστικού τους.
Νικητές στη C4 που ήταν πολυπληθής στον Αχαιό αναδείχτηκαν οι Θανάσης και Νίκος Τσάμης με Citroen AX. Οι επικεφαλής της κατηγορίας του πρώτου σκέλους, τοπικοί Παναγιώτης Αθανασόπουλος- Γιώργος Θωμάς με Peugeot 205 αντιμετώπισαν μηχανικά προβλήματα που τους άφησαν εκτός αγώνα.
Στη C6, η νίκη πήγε στα χέρια των Γιώργου Σύλλα- Πηνελόπης Αναστασοπούλου (Peugeot 106 S16) που ήταν οι ταχύτεροι σε όλες τις ειδικές του αγώνα. Ακολούθησαν οι Νίκος Δέκης- Γιώργος Καϊπαλέξης (Peugeot 106) και οι επικεφαλής της βαθμολογίας Τόλης Φαρσούλης-Βασίλης Γεωργίτσας (Citroen Saxo VTS).
Καλοκαιρινό διάλειμμα για το Κύπελλο Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδας, με τους συμμετέχοντες να γεμίζουν μπαταρίες και να μαζεύουν δυνάμεις για το Ράλλυ Σπριντ Αγίου Μερκουρίου το Σεπτέμβρη. Μακάρι να είναι όλοι εκεί!
Αποτελέσματα