GRally

Ειδήσεις από αγώνες ράλλυ της Ελλάδας και του εξωτερικού.

Περιφερειακοί Αγώνες ΑσφάλτουΝοτίου Ελλάδας

Άσφαλτος 2017 – Περιφ. Ν. Ελλάδας – 4. Ράλλυ Παλάδιο- review: Χαμηλές πτήσεις για τους Αναδιώτη- Μακρινό!

Οδηγώντας το Renault Clio Sport της κατηγορίας F2 σαν μαχητικό F16, οι πιλότοι Βασίλης Αναδιώτης- Μανώλης Μακρινός επικράτησαν στο Ράλλυ Παλάδιο, 4ο γύρο του Περιφερειακού Κυπέλλου Ασφάλτινων Ράλλυ Νοτίου Ελλάδας. Το πλήρωμα «πέταξε χαμηλά» στις ειδικές του αγώνα τόσο κατά τη διάρκεια της ημέρας, όσο και στις νυχτερινές και κατάφερε να επικρατήσει ισχυρότερων συνδυασμών σε ένα ράλλυ που τα είχε όλα! Το στεγνό και το βρεγμένο οδόστρωμα εναλλάσσονταν στις πολύ γρήγορες διαδρομές της δυτικής Αττικής, με τους λιγοστούς θεατές που αψήφησαν τις προειδοποιήσεις της μετεωρολογικής υπηρεσίας για έντονα καιρικά φαινόμενα, να απολαμβάνουν έντονο συναγωνισμό και οριακά περάσματα μέρα και νύχτα!

Η τελική διαφορά των νικητών από τους τετρακίνητους Γιώργο Αργυρίου- Γιώργο Βότση (Mitsubishi Lancer Evo IX) τα λέει όλα! Μόλις 2,75 δευτερόλεπτα με τους δεύτερους να πιάνουν μέση ωριαία ταχύτητα 121 χιλιομέτρων στην power stage του Παλάδιου που τους έδωσε επιπλέον 5 βαθμούς και να «κλέβουν» στο νήμα το δεύτερο σκαλί του βάθρου από τους επίσης εξαίσιους, Νίκο Ζακχαίο-Χρήστο Μιχελή (Honda Civic Type R R3).

Χαρακτηριστικό του έντονου συναγωνισμού ήταν ότι 4 πληρώματα μοιράστηκαν τις νίκες στις 8 ειδικές του ράλλυ, με το πλήρωμα του κίτρινου Honda να τα καταφέρνει στη νυχτερινή Ψάθα και να ολοκληρώνει μόλις 7 δευτερόλεπτα μακριά από την κορυφή.

Χαμένοι στο Παλάδιο μπορούν να χαρακτηριστούν τα φαβορί για την κατάκτηση του Κυπέλλου. Οι «Νίκον»- Χρήστος Κουζιώνης (Mitsubishi Lancer Evo IX) βρίσκονταν στο παιχνίδι της νίκης μέχρι τέλους, όμως δεν κατάφεραν να ανεβούν στο βάθρο αποσπώντας τους βαθμούς της τέταρτης θέσης. Πίσω τους οι Γιώργος Αναπολιοτάκης- Θανάσης Τσιούκας (Seat Ibiza Kit Car) δεν κατάφεραν να βρουν τα πατήματα τους στις «πονηρές» συνθήκες του πρώτου loop, κάνοντας και κακή επιλογή ελαστικών, με τη διαφορά που δημιουργήθηκε εις βάρος τους να μην είναι δυνατό να καλυφθεί στη συνέχεια. Αμφότερα τα πληρώματα έχουν ένα λόγο να χαμογελούν. Το πλήρωμα του Kit Car διατηρήθηκε στην κορυφή της βαθμολογίας του Κυπέλλου, έχοντας μάλιστα σημαντική διαφορά από τους αντιπάλους τους, το δε πλήρωμα του Evo τερμάτισε εμπρός από τους μεγάλους τους αντιπάλους και μείωσε, έστω και ελάχιστα, την ψαλίδα.  

Άτυχοι ήταν στον αγώνα οι Ξενοφών Νικολόπουλος- Αλέξανδρος Τσιάπας (Mitsubishi Lancer Evo VI), που ενώ ξεκίνησαν δυνατά κερδίζοντας την πρώτη ειδική, είχαν επαφή με μπαριέρα στην τρίτη, χάνοντας περισσότερο από 1,5 λεπτό και κάθε ελπίδα διάκρισης. Διορθώνοντας τη ζημιά στο service κατάφεραν τουλάχιστον να το διασκεδάσουν τη νύχτα, σκαρφαλώνοντας μέχρι την 6η θέση της γενικής. Οι Γιώργος ΚεχαγιάςΠαναγιώτης Κέκκης (Ford Escort WRC) πήραν τους βαθμούς της έβδομης θέσης, βελτιώνοντας σταδιακά τους χρόνους τους και δίνοντας υποσχέσεις για το μέλλον. Ήρθε η ώρα να δούμε τον νεαρό πρωταθλητή Αναβάσεων σε περισσότερους αγώνες ράλλυ, είτε στο χώμα είτε στην άσφαλτο και γιατί όχι να τον δούμε να ακολουθεί πλήρως κάποιον θεσμό όπως το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ.

Στην τρίτη θέση της F2 και στην όγδοη θέση του Κυπέλλου τερμάτισαν οι Γιάννης Μποζιονέλος- Βαγγέλης Παναρίτης (Ford Escort RS) με τους καλύτερους της C6 να συμπληρώνουν την πρώτη δεκάδα. Οι Τόλης Φαρσούλης- Βασίλης Γεωργίτσας (Citroen Saxo) επικράτησαν για μόλις 2 δευτερόλεπτα (!!!) των Μαρίνου Μπενούκα Χρήστου Μουρκάκη (Peugeot 106) με τους τρίτους της κατηγορίας Νίκο Τύρο- Νίκο Αρμάγο (Peugeot 106) να ακολουθούν ελάχιστα πίσω! Σε μια κατηγορία που είχε ακόμα πιο έντονο συναγωνισμό στις πρώτες ειδικές, πριν οι Κώστας Πολυχρονόπουλος- Μαριάννα Χριστογιαννούλα (Citroen Saxo) και οι Παναγιώτης Κώστας- Κώστας Μπακόπουλος (Citroen Saxo) βγουν εκτός δρόμου και οι Νίκος Δεκής- Γιώργος Καϊπαλέξης (Peugeot 106) εγκαταλείψουν με πρόβλημα στη μετάδοση. Στις αρκετές εγκαταλείψεις του ράλλυ περιλαμβάνονται και οι διεκδικητές του βάθρου της F2 Ανδρέας Μαργαρώνης- Μιχάλης Αφαλωνιάτης (Citroen Saxo) από κομμένο ημιαξόνιο και οι Νίκος και Βασίλης Καραθανάσης (Honda Civic Type R) από μηχανική βλάβη.

Ταχύτεροι όλων για το πρωτάθλημα Ιστορικών αυτοκινήτων ήταν οι Μάριος Σταφυλοπάτης-Γιώργος Χατζηρήγας (Ford Sierra Cosworth) χωρίς κανένας να αμφισβητεί τις οδηγικές ικανότητες του συνοδηγού, με τους Λευτέρη Μανδρούκα- Νίκο Τσάδαρη (Porsche 911), ή αν θέλετε ανάποδα, να ολοκληρώνουν δεύτεροι. Στη μάχη για τη δεύτερη θέση ήταν και οι επικεφαλής της βαθμολογίας του πρωταθλήματος, Παναγιώτης Παραδείσης- Κώστας Ποιμενίδης (Ford Escort RS) που χρεώθηκαν όμως με 4 λεπτά προπορεία και έπεσαν πολύ πίσω στην κατάταξη. Τρίτοι ιστορικοί τερμάτισαν οι Γιώργος Παραδείσης- Μιχάλης Φράγκου (Ford Escort RS).

Επόμενος αγώνας για το Περιφερειακό Κύπελλο Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδας το Ράλλυ Σπριντ Αγίου Μερκουρίου στα μέσα του Νοέμβρη, με τους διεκδικητές των τίτλων να θέλουν να βελτιώσουν τη βαθμολογία τους ενόψει τελικού, στις αρχές Δεκέμβρη στο Βόλο.

Φωτογραφίες: Ευαγγελία Παπαλεξανδράτου

Τελικά Αποτελέσματα: