Με τις νυχτερινές ειδικές να επιστρέφουν και μάλιστα σε ποσοστό που δεν έχουμε ξανασυναντήσει σε ελληνικό αγώνα τα τελευταία χρόνια, διεξάγεται το Ράλλυ Παλάδιο το Σάββατο 4 Νοεμβρίου. Ο αγώνας αποτελεί τον 4ο γύρο του Περιφερειακού Κυπέλλου Ασφάλτινων Ράλλυ Νοτίου Ελλάδας και αναμένεται να παίξει σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη του θεσμού.
Ανάμεσα στους 42 συμμετέχοντες, δεν θα μπορούσαν να λείπουν όλοι ανεξαιρέτως οι διεκδικητές του κυπέλλου, τόσο στη γενική, όσο και στις μικρότερες κατηγορίες. Ξεχωρίζουν οι παρουσίες των περσινών κυπελλούχων «Νίκον»- Χρήστου Κουζιώνη (Mitsubishi Lancer Evo IX), των επικεφαλής της βαθμολογίας και φαβορί για την κατάκτηση του τίτλου Γιώργου Αναπολιοτάκη- Θανάση Τσιούκα (Seat Ibiza Kit Car), αλλά και των πάντα υπολογίσιμων Γιώργου Αργυρίου- Γιώργου Βότση (Mitsubishi Lancer Evo IX) που θα έχουν το ρόλο του αουτσάιντερ.
Χωρίς το άγχος των βαθμών θα πολεμήσουν για το ψηλότερο σκαλί του βάθρου οι περσινοί νικητές του αγώνα Ξενοφών Νικολόπουλος- Αλέξανδρος Τσιάπας (Mitsubishi Lancer Evo VI), αλλά και ο πρωταθλητής Αναβάσεων ομάδας Ε Γιώργος Κεχαγιάς με συνοδηγό τον Παναγιώτη Κέκκη και αυτοκίνητο Ford Escort WRC! Για τη διάκριση θα «πυροβολήσουν» τα τετρακίνητα Impreza διαφορετικών γενιών των Διονύση Σπανού- Σωτήρη Γκότοβου, Γιάννη Ποτουρίδη- Νίκου Ντούρα και Γιάννη Ζούνη- Νικόλα Ιντζόγλου.
Με μεγάλο ενδιαφέρον αναμένουμε τη μονομαχία της F2! Οι Βασίλης Αναδιώτης- Μανώλης Μακρινός (Renault Clio Sport) έδειξαν να έχουν προβάδισμα έναντι των Νίκου Ζακχαίου-Χρήστου Μιχελή (Honda Civic Type R R3) στο μοναδικό αγώνα που συναντήθηκαν φέτος, όμως οι δεύτεροι έχουν σαφώς εξοικειωθεί καλύτερα με το νέο τους όπλο, ενώ και η νύχτα δεν αποκλείεται να αλλάξει τις ισορροπίες, προς τη μία ή την άλλη κατεύθυνση!
Τα πληρώματα της C5 που αδικούνται τελευταία από τις σειρές εκκίνησης, έχουν αποδείξει ότι μπορούν να διεκδικήσουν θέση στο βάθρο της κατηγορίας, με αιχμή του δόρατος τους Ανδρέα Μαργαρώνη-Μιχάλη Αφαλωνιάτη (Citroen Saxo) και τους πολύ δυνατούς στη Λάρισα Νίκο και Βασίλη Καραθανάση (Honda Civic Type R).
Σε έναν αγώνα με τέτοιο format οι εκπλήξεις δεν αποκλείονται και αναμένουμε με ενδιαφέρον τις επιδόσεις των Γιάννη Μποζιονέλου- Βαγγέλη Παναρίτη (Ford Escort RS), Γιάννη Καλαϊτζιάν- Μαριάννας Καλογηράτου (Ford Puma S1600), Θανάση και Νίκου Τσάμη (Citroen AX), Γιώργου Ντέκα- Φώτη Χειλάκη (Citroen Saxo Kit Car) και Γιώργου Αθανασόπουλου- Σπύρου Μπαρδάκη (Citroen C2).
Ξεχωριστό χρώμα αναμένεται να δώσει στο ράλλυ η κόντρα της μικρότερης κατηγορίας του ράλλυ, της C6 με την έως τώρα βαθμολογία να αφήνει όλα τα ενδεχόμενα ανοικτά. Οι Τόλης Φαρσούλης- Βασίλης Γεωργίτσας (Citroen Saxo), οι Μαρίνος Μπενούκας– Χρήστος Μουρκάκης (Peugeot 106) και οι Κώστας Πολυχρονόπουλος- Μαριάννα Χριστογιαννούλα (Citroen Saxo) ξεκινάνε ουσιαστικά από την ίδια αφετηρία, με το αποτέλεσμα του Παλάδιου να είναι πολύ κρίσιμο για τη συνέχεια του επάθλου. Σφήνα στη μάχη τίτλου των τριών θέλουν να μπουν οι Νίκος Δέκης- Γιώργος Καϊπαλέξης (Peugeot 106), ενώ όλοι οι παραπάνω θα ρίχνουν κλεφτές ματιές στους χρόνους των Παναγιώτη Κώστα- Κώστα Μπακόπουλου (Citroen Saxo) που επέστρεψαν στους αγώνες μετά από μακρά περίοδο απουσίας χωρίς να έχουν χάσει διόλου από την ταχύτητα τους!
Από έναν ιστορικό αγώνα όπως το Ράλλυ Παλάδιο δεν θα μπορούσαν να λείψουν οι συμμετέχοντες του Πρωταθλήματος Ιστορικών Αυτοκινήτων! Οι μόνιμοι πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος Παναγιώτης Παραδείσης- Κώστας Ποιμενίδης (Ford Escort RS) και Λευτέρης Μανδρούκας- Νίκος Τσάδαρης (Porsche 911) θα κονταροχτυπηθούν ακόμα μια φορά, με τους Γιώργο Μουρτζούκο- Νικόλα Καραδημήτρη (BMW 2002) και Γιώργο Παραδείση- Μιχάλη Φράγκου (Ford Escort RS) να καραδοκούν για την έκπληξη.
Η πρόγνωση της μετεωρολογικής υπηρεσίας δείχνει μικρή πιθανότητα βροχής και μακάρι οι συνθήκες να είναι ιδανικές για οδήγηση αλλά και παρακολούθηση καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα.
Συμμετοχές:
Ωράριο:
Χάρτης:
Αφίσα: