Το Athens Rally Sprint αναβλήθηκε, λόγω του τριήμερου εθνικού πένθους που κηρύχθηκε από τον πρωθυπουργό για τους συναθρώπους μας που έχασαν τη ζωή τους στις καταστροφικές πλημμύρες που έπληξαν την Αττική. Αναμένουμε το τι θα σκαρφιστεί η ΟΜΑΕ-ΕΠΑ για την ομαλή συνέχεια του κυπέλλου, μετά και το περσινό τραγελαφικό των 12,5 βαθμών σε όσους απλά δήλωσαν συμμετοχή. Δεν θα έχουμε τελικά πρόβα τελικού το Σάββατο 18 Νοέμβρη…

Σε μια από τις πιο φημισμένες ειδικές διαδρομές των ελληνικών αγώνων, στην καρδιά της Αττικής διεξάγεται το Σάββατο 18 Νοεμβρίου το Athens Rally Sprint. Στον Άγιο Μερκούριο, 52 πληρώματα θα δώσουν τη δική τους μάχη με το χρόνο, σε έναν αγώνα που αποτελεί τον τελευταίο γύρο του Περιφερειακού Κυπέλλου Ασφάλτινων Ράλλυ Νοτίου Ελλάδας και που είναι ο τελευταίος πριν τον μεγάλο τελικό στο Βόλο που θα κρίνει τους τίτλους της χρονιάς!

Πρόβα τελικού λοιπόν, με τους κυριότερους διεκδικητές του Κυπέλλου να δίνουν το παρών και να προσπαθούν να βελτιώσουν τη βαθμολογία τους, την οποία θα «κουβαλήσουν» μαζί τους στο Πήλιο στις αρχές Δεκέμβρη. Τόσο οι πρωτοπόροι της βαθμολογίας Γιώργος Αναπολιοτάκης- Θανάσης Τσιούκας (Seat Ibiza Kit Car), όσο και οι περσινοί κυπελλούχοι «Νίκον»- Χρήστος Κουζιώνης (Mitsubishi Lancer Evo IX) χρειάζονται θέση στο βάθρο ώστε να καρπωθούν επιπλέον βαθμούς, αφού έχουν ήδη συμπληρώσει τα τέσσερα αποτελέσματα που μπορούν να προσμετρήσουν για τον τελικό. Αυτός θα είναι και βασικός στόχος και των δύο πληρωμάτων, που αν τα καταφέρουν, θα «κόψουν» πόντους από τους έτερους διεκδικητές του τίτλου.

Αυτοί είναι οι Τάκης Καμπύλης- Μάριος Τσαούσογλου (Skoda Fabia S2000) και Γιώργος Αργυρίου- Γιώργος Βότσης (Mitsubishi Lancer Evo IX), με τους πρώτους να συμμετέχουν φέτος στο Περιφερειακό Κύπελλο Βορείου Ελλάδος και με ένα καλό αποτέλεσμα στο Μερκούρη να κάνουν σημαντικό βήμα για την κατάκτηση του. Μεγάλος στόχος, βέβαια, αμφότερων των πληρωμάτων, είναι το Πανελλήνιο Κύπελλο Ασφάλτου και γνωρίζουν πως με μια θέση στο βάθρο θα κλείσουν την ψαλίδα από την κορυφή και θα μπορούν να πάνε με αυξημένες πιθανότητες στον τελικό στο Ράλλυ Κένταυρος.

Αντίστοιχα ενδιαφέρουσα είναι και η μάχη της F2! Οι νικητές του Ράλλυ Παλάδιο Βασίλης Αναδιώτης- Μανώλης Μακρινός (Renault Clio Sport) και οι σημαντικότεροι τους αντίπαλοι Νίκος Ζακχαίος-Χρήστος Μιχελής (Honda Civic Type R R3) θα δώσουν ακόμα μια παράσταση, μέρα και νύχτα και αξίζει να την παρακολουθήσετε! Μια θέση στο βάθρο της κατηγορίας θα διεκδικήσουν οι Νίκος και Βασίλης Καραθανάσης (Honda Civic Type R) και Χρήστος Αυγερόπουλος- Στράτος Γιαβάσης (Peugeot 106) και κρίμα για αυτούς που η C5 φαίνεται πως δεν θα προσμετρήσει, ώστε να πάνε με αυξημένες πιθανότητες στον τελικό.

Η πολυπληθέστερη κατηγορία του αγώνα, πλην ιστορικών, είναι η C6!  Διψήφιος αριθμός πληρωμάτων θα ριχτούν στο sprint, ενώ αποκλειστικά πληρώματα του Κυπέλλου Νοτίου Ελλάδος θα διεκδικήσουν το Πανελλήνιο Έπαθλο της κατηγορίας στον τελικό. Οι «τρεις σωματοφύλακες» που ακολουθούν το κύπελλο θα έχουν για ακόμα έναν αγώνα ωραία κόντρα μεταξύ τους! Οι Τόλης Φαρσούλης- Βασίλης Γεωργίτσας (Citroen Saxo), οι Μαρίνος Μπενούκας Χρήστος Μουρκάκης (Peugeot 106) και οι Κώστας Πολυχρονόπουλος- Μαριάννα Χριστογιαννούλα (Citroen Saxo) θέλουν να πάρουν το πάνω χέρι, ενόψει τελικού και θα τα δώσουν όλα για τη νίκη! Την τελευταία συμμετοχή της καριέρας του σαν οδηγός αγώνων θα κάνει ο βετεράνος Χρήστος Πλατής, με συνοδηγό τον περσινό τιτλούχο της κατηγορίας στο πρωτάθλημα «El Nak Jrκαι αυτοκίνητο MG ZR 105, σε κλίμα ιδιαίτερης συναισθηματικής φόρτισης. Ικανοί να μπουν ανάμεσα στους διεκδικητές του τίτλου της C6 είναι οι Δημήτρης Μπρίλλης- Βίκτωρας Ρέκκας (Peugeot 106), οι επίσης βετεράνοι Δήμος Ριζικάρης- Μάκης Χαλιβελάκης (Peugeot 106), ενώ την πρώτη του εμφάνιση σε ασφάλτινο αγώνα στην Ελλάδα θα κάνει ένα Ford Fiesta R1 στα χέρια των Δημήτρη Τσελίκου- Γιάννη Αθανασίου.

Στους 20 «ιστορικούς» του αγώνα ξεχωρίζουν οι επικεφαλής του πρωταθλήματος Παναγιώτης Παραδείσης- Κώστας Ποιμενίδης (Ford Escort RS), οι Λευτέρης Μανδρούκας- Νίκος Τσάδαρης (Porsche 911), οι «ανανεωμένοι» Μάριος Σταφυλοπάτης- Γιώργος Χατζηρήγας (Ford Sierra Cosworth), οι Γιώργος Παραδείσης- Μιχάλη Φράγκου (Ford Escort RS) και οι Γιάννης Τσαλαματάς- Γιώργος Πρίντεζης (Ford Escort RS), όλοι τους υποψήφιοι για την επικράτηση!

Ο αγώνας θα ξεκινήσει στις 12 το μεσημέρι του Σαββάτου από το Ολυμπιακό Χωριό με τα πληρώματα να κατευθύνονται προς την ειδική διαδρομή που φέτος θα έχει φορά από τη Μαλακάσα προς τα πρώην βασιλικά κτήματα της Βαρυμπόμπης και μήκος 14,53 χιλιομέτρων. Συγκεκριμένα, η εκκίνησή του θα βρίσκεται στο σημείο των τελευταίων οικιών της Μαλακάσας, και ο τερματισμός λίγα μέτρα πριν από το φυλάκιο της Πυροσβεστικής, στο σημείο που βρίσκονται οι ταβέρνες «Άγιος Μερκούρης» και «Θέα».

Τα πληρώματα θα εκκινούν με διάστημα ενός λεπτού, σε τρία περάσματα, τα δύο εκ των οποίων θα πραγματοποιηθούν υπό το φώς της ημέρας, και το τρίτο υπό το φως των προβολέων των αγωνιστικών! Μετά την τρίτη, νυχτερινή διαδρομή, τα αυτοκίνητα θα κατευθυνθούν στην πλατεία Θρακομακεδόνων όπου θα γίνει ο τερματισμός.

Η πρόγνωση της μετεωρολογικής υπηρεσίας δεν μας τα λέει καλά για την ημέρα του αγώνα, ελπίζουμε όμως να πάνε όλα κατ’ ευχήν και να απολαύσουμε έναν όμορφο και ασφαλή αγώνα για πληρώματα και θεατές!

 

Από Harris