Με δυναμική εμφάνιση μπήκαν στους αγώνες του 2016 οι Γιώργος Σύλλας- Πηνελόπη Αναστασοπούλου. Το μικτό πλήρωμα βρέθηκε στα μπάκετ του Peugeot 106 S16 για να αγωνιστεί στο 38ο Ράλλυ Αχαιός, αγώνα που αποτέλεσε τον εναρκτήριο γύρο του Περιφερειακού Κυπέλλου Ασφάλτου Πελοποννήσου. Ο αγώνας που είχε κέντρο την Αχαϊκή πρωτεύουσα περιελάμβανε τέσσερις ειδικές, δύο επαναλαμβανόμενες, το Σελινούντα αλλά και τη Φτέρη που θεωρούνται από τις κορυφαίες ασφάλτινες διαδρομές της χώρας μας, συνολικού μήκους 52.18 αγωνιστικών χιλιομέτρων.
Η πρώτη διέλευση από τις διαδρομές του αγώνα δεν ήταν η ιδανική για τους Σύλλα-Αναστασοπούλου. Οι υγρασίες που καραδοκούσαν σε ορισμένες στροφές και αποτελούσαν παγίδες για τα πληρώματα, τους οδήγησαν σε ένα μεγαλοπρεπές τετ-α-κε με το καλημέρα: «Στις πρωινές ειδικές, είχαμε μια έξοδο με το Peugeot, κάνοντας ένα τετ-α-κε, καθώς δεν είχαμε το σωστό στήσιμο στο αυτοκίνητο για τις συγκεκριμένες συνθήκες. Σίγουρα μας κόστισε σε χρόνο, ωστόσο επιστρέψαμε στο ενδιάμεσο σέρβις στο Αίγιο με στόχο να βελτιώσουμε το set–up και να επιτεθούμε στο δεύτερο πέρασμα» τόνισε ο οδηγός. Το δίδυμο μετά τις απαραίτητες ρυθμίσεις στο χώρο επισκευών μπήκε αποφασισμένο να πιέσει στις δύο τελευταίες ειδικές του αγώνα, ειδικά τη στιγμή που το οδόστρωμα πλέον είχε στεγνώσει εντελώς. «Με άλλη ψυχολογία και έχοντας κάνει μια φορά τις διαδρομές σε ρυθμό αγώνα, μπήκαμε στο δεύτερο σκέλος με σκοπό να πιέσουμε», ήταν τα λόγια του οδηγού, ο οποίος συμπλήρωσε: «Όλα δούλεψαν όπως έπρεπε και βελτιώσαμε αρκετά τις επιδόσεις μας σε σχέση με τις πρωινές ειδικές. Ευχαριστηθήκαμε οδήγηση και βρήκαμε τα πατήματά μας».
Οι Σύλλας-Αναστασοπούλου, είχαν εντυπωσιακή απόδοση στην τελευταία ειδική διαδρομή του αγώνα, καθώς πέτυχαν τον τέταρτο καλύτερο χρόνο στη γενική και τον δεύτερο στη δικίνητη κατηγορία στη Φτέρη ΙΙ. Ο τερματισμός βρήκε το πλήρωμα να παίρνει τους βαθμούς της πέμπτης θέση γενικής, της τρίτης στη δικίνητη κατηγορία, ενώ ολοκλήρωσε δεύτερο στη C6, αποτέλεσμα ιδιαίτερα ικανοποιητικό, εάν αναλογιστεί κανείς την πολύμηνη αποχή του: «Σίγουρα η αποχή παίζει σημαντικό ρόλο, αλλά εξαρτάται από το πόσο γρήγορα μπορεί ο καθένας να προσαρμοστεί ξανά στο μπάκετ. Προσωπικά στάθηκα άτυχος, γιατί δεν μου έδειξε εμπιστοσύνη το αυτοκίνητο στην πρώτη μου επαφή, ώστε να ξεπεράσω άμεσα και αυτό το εμπόδιο», υπογράμμισε ο 33χρονος οδηγός, ο οποίος δήλωσε σχετικά με το επίπεδο συναγωνισμού: «Θα ήταν ευχάριστο να υπήρχαν περισσότερες συμμετοχές στους αγώνες. Δεν έχει σημασία εάν ένα πλήρωμα είναι “αργό” ή “γρήγορο“. Όσο αγωνιζόμαστε γινόμαστε πιο ανταγωνιστικοί και κατ’ επέκταση ανεβαίνει και το επίπεδο του σπορ».
Το πλήρωμα των Γιώργου Σύλλα-Πηνελόπης Αναστασοπούλου θέλει να ευχαριστήσει τους χορηγούς που στάθηκαν δίπλα του και χωρίς τη βοήθεια των οποίων δεν θα ήταν δυνατή η συμμετοχή και η διάκριση στο 38ο Ράλλυ Αχαιός. Το δίδυμο στήριξαν η εταιρεία ενοικιάσεως αυτοκινήτων του Κωνσταντίνου Καλδή, KK Car Rental, η IQ parfumerie Epsilon5 Group, η Milion Oils του Χάρη Μυλιώνη, το Κέντρο Ανακύκλωσης αυτοκινήτου, Λάγιος και την εταιρεία Athens Hat που προμήθευσε τα καπελάκια της ομάδας. Επίσης, ένα μεγάλο ευχαριστώ αξίζει και στους φίλους-μηχανικούς, Νίκο Χρυσάφη, Παναγιώτη Αλογογιάννη και Λάμπρο Παπούλια. Για μια ακόμη χρονιά, το πλήρωμα στηρίζει την προσπάθεια του μη κερδοσκοπικού οργανισμού, Make A Wish-Κάνε Μια Ευχή Ελλάδας.