Με μια απόφαση άνευ προηγουμένου η Επιτροπή Αγώνων Αυτοκινήτου αποφάσισε την προσμέτρηση βαθμών για το Περιφερειακό Κύπελλο Ασφάλτινων Ράλλυ Πελοποννήσου ενός αγώνα που δεν έγινε ποτέ! Οι οδηγοί που δήλωσαν συμμετοχή στο Ράλλυ Σπριντ Κορίνθου και που ματαιώθηκε λόγω μικρού αριθμού συμμετεχόντων, θα λάβουν από 12,5 (!) βαθμούς έκαστος στη βαθμολογία τους στο θεσμό, για να μπορέσουν να συμμετάσχουν στο μεγάλο τελικό της Λαμίας, έχοντας συμπληρώσει τον απαιτούμενο αριθμό αγώνων από την προκήρυξη.
Η απόφαση αυτή που αγγίζει τα όρια του κωμικού, αν τελικά εφαρμοστεί και δεν επικρατήσει η λογική, πλήττει ανεπανόρθωτα την αξιοπιστία του θεσμού και τινάσσει στον αέρα ακόμα και τον αγώνα-γιορτή στο τέλος της χρονιάς, τον τελικό στη Λαμία. Το χειρότερο όλων είναι πως μια τέτοια πρωτοφανής στα χρονικά απόφαση μπορεί να θεωρηθεί ως δεδικασμένο και να έχουμε επανάληψη του φαινομένου κατά το δοκούν.
Απολύτως σωστή λύση, σε μια εξ’ αρχής πρόχειρη προκήρυξη που αδικούσε κάποιες περιφέρειες σε σχέση με άλλες, δεν μπορεί να βρεθεί, ειδικά μάλιστα στο παρά πέντε της ολοκλήρωσης των θεσμών. Βέβαια για τους ιθύνοντες θα έπρεπε να έχει χτυπήσει το καμπανάκι προ πολλού, με τις τόσες αναβολές-ακυρώσεις μέσα στη χρονιά, ώστε να τροποποιήσουν την προκήρυξη και να αποφευχθούν, όσο το δυνατόν, τέτοια φαινόμενα. Για τους ιθύνοντες που έθεσαν καταληκτική και δεσμευτική ημερομηνία στους αγωνιζομένους να δηλώσουν συμμετοχή σε όποιο Περιφερειακό Κύπελλο επιθυμούσαν στις 15 Φεβρουαρίου (!!!), πριν καν ξεκινήσουν οι αγώνες κάτι που δεν συμβαίνει πουθενά παγκοσμίως! Για τους ιθύνοντες που δεν ανακοίνωσαν ποτέ τους συμμετέχοντες σε κάθε περιφέρεια με αποτέλεσμα να μην ξέρει ο κάθε οδηγός ποιους αντιπάλους έχει στον εκάστοτε αγώνα!
Η μόνη βιώσιμη λύση την ύστατη στιγμή φαντάζει ως η προσμέτρηση του Ράλλυ Παλάδιο στο Περιφερειακό Κύπελλο Πελοποννήσου, παράλληλα με αυτό της Κεντρικής Ελλάδας. Με δύο ξεχωριστές κατατάξεις, ώστε να μην αδικηθούν τα πληρώματα της Πελοποννήσου, που είναι αυτά που θίγονται από την ακύρωση των αγώνων στη περιφέρεια τους και με απόδοση πλήρων βαθμών, τουλάχιστον στη γενική και στην F2, ακόμα κι αν δεν υπάρξει ο απαιτούμενος αριθμός συμμετεχόντων. Εκτός αυτού, να επιτραπεί κατ’ εξαίρεση η βαθμολόγηση των «πελοποννησιακών» πληρωμάτων στον τελικό ακόμα κι αν έχουν βαθμολογηθεί σε 2 και όχι σε 3 αγώνες όπως ορίζει η προκήρυξη.
Μόνο τότε ίσως σωθεί η παρτίδα και δούμε έναν όμορφο τελικό στη Λαμία, χωρίς μελανά σημεία που θα βασίζονται σε βαθμολογίες που προήλθαν από αγώνες φαντάσματα, με τη συμμετοχή πληρωμάτων από όλες τις περιφέρειες και ισχυρό ανταγωνισμό. Προϋπόθεση σε αυτό, να πραγματοποιηθεί κανονικά το ράλλυ σπριντ στην Κρήτη τον Νοέμβρη και να έχουν ολοκληρωθεί έστω και με αυτό τον τρόπο οι αγώνες σε όλα τα περιφερειακά κύπελλα.
[…] γνώμη μας για το φιάσκο της φετινής προκήρυξης και το μπάχαλο που […]