Άσφαλτος 2016- Περιφ. Βορείου Ελλάδος – 1. Ράλλυ Θερμαϊκού-review- Αγώνας για λίγους…
Οι Νικόλας Παυλίδης- Νίκος Πετρόπουλος με Citroen DS3 R3T ήταν το ταχύτερο πλήρωμα στο 45o Μίνι Ράλλυ Θερμαϊκού που έλαβε χώρα στα ορεινά της Χαλκιδικής με κέντρο την Αρναία και πεδίο δράσης την καλύτερη ειδική της Ελλάδος. Σε έναν αγώνα που συμμετείχαν λίγοι και παρακολούθησαν ελάχιστοι, σε έναν αγώνα που δεν έπρεπε να γίνει. Από τους 12 συμμετέχοντες, όλοι τους μέλη του ΑΟΘ, εκκίνησαν οι 11 και τερμάτισαν οι 8, με όλα τα αρνητικά ρεκόρ των τελευταίων τουλάχιστον ετών να σπάνε… Δυστυχώς το φαινόμενο του περιορισμένου αριθμού συμμετεχόντων γίνεται συνήθεια, σε ένα αγωνιστικό πρόγραμμα του 2016 με 2 και 3 αγώνες σε κάθε σαββατοκύριακο στην Ελλάδα της κρίσης…
Στο αγωνιστικό κομμάτι, κανένας δεν μπορεί να υποτιμήσει την προσπάθεια των 12 ζευγαριών που τόλμησαν να εκτεθούν σε έναν αγώνα μεταξύ συγγενών και λίγων φίλων. Οι Παυλίδης- Πετρόπουλος επιβεβαίωσαν τον τίτλο του φαβορί και κατέκτησαν τη νίκη, όμως τα πράγματα δεν αποδείχτηκαν τόσο εύκολα για αυτούς. Οι Σίμος και Χρήστος Θεοφανίδης, στον καλύτερο ίσως αγώνα της καριέρας τους, καρδιοχτύπησαν τους νικητές, μένοντας δεύτεροι για μόλις 2 δευτερόλεπτα. Ο χρόνος τους με το Citroen Saxo VTS στον πρώτο Χολομώντα ήταν εκπληκτικός, με την επίδοση τους στην Παλαιόχωρα-Αρναία, την οποία και κέρδισαν, να είναι ακόμα καλύτερη!
Στην τρίτη θέση της γενικής τερμάτισαν οι Αλέξανδρος Δήμος- Θάνος Ντίτορας (Citroen Saxo VTS) που συμπλήρωσαν το βάθρο των τριών Citroen. Το νεαρό πλήρωμα που δεν πίεσε όσο θα ήθελε στη δεύτερη ειδική αντιμετωπίζοντας μηχανικό πρόβλημα, στάθηκε και τυχερό, αφού δύο από τους συνδυασμούς που ήταν ταχύτεροι στις ειδικές, δέχτηκαν ποινή χρόνου. Οι Διονύσης Μαυροδής- Βασίλης Σούστας που ταλαιπωρήθηκαν από υπερθέρμανση του κινητήρα του Impreza τους, έκαναν άκυρη εκκίνηση στη δεύτερη ειδική, ολοκληρώνοντας τελικά στην τέταρτη θέση, ενώ οι Κώστας Αργυρίου- Δημήτρης Κυπαρισσάς (Peugeot 106) χρεώθηκαν με 30 δευτερόλεπτα επιπλέον χρόνου για καθυστερημένη άφιξη σε σημείο ελέγχου. Το πλήρωμα του κίτρινου 106 που τερμάτισε πέμπτο, θα έχει να θυμάται από το Ράλλυ Θερμαϊκού την ανταγωνιστική του επίδοση στην Παλαιόχωρα- Αρναία, αλλά και την κακή επιλογή ελαστικών που έκανε στο Χολομώντα και του στοίχισε σε χρόνο.
Έκτοι ολοκλήρωσαν οι Νίκος Σωτηριάδης- Δημήτρης Καραγκούνης (Subaru Impreza Sti) που γίνονται καλύτεροι αγώνα με τον αγώνα, με τους Γιώργο Μπακιρτζόπουλο- Στέλιο Θωμόπουλο (Peugeot 206) και Σταύρο Κούκα- Δημήτρη Τούπα (Peugeot 205) να ολοκληρώνουν τη λίστα των 8 πληρωμάτων που έφτασαν στον τερματισμό.
Δεν μπόρεσαν να διασκεδάσουν οι περσινοί κυπελλούχοι Δημήτρης Κουμποτής- Σάββας Μαυροματίδης βλέποντας το Peugeot 106 S16 να μην παίρνει μπροστά στην εκκίνηση, ανώδυνη έξοδο είχαν οι ορεξάτοι Παύλος Μπαξεβανάκης- Γιώργος Μπέμπης (Honda Civic Type R), ενώ από μηχανικό πρόβλημα δεν ολοκλήρωσαν οι Χρήστος Κίτσος- Βαγγέλης Παμπούκης (Opel Astra) και οι rookies Σάββας Οροϊλίδης- Βίκτωρας Ρούσσω (Citroen Saxo VTS).
To Ράλλυ Φίλιππος στη Βέροια είναι ο επόμενος γύρος του περιφερειακού Κυπέλλου Ασφάλτου Βορείου Ελλάδος τον Μάιο και ελπίζουμε να πραγματοποιηθεί με περισσότερες συμμετοχές από όλη τη Βόρεια Ελλάδα.
Φωτογραφίες: Ανδρέας Αποστολίδης/ Hunter Action Photography