Με μεγάλο πρωταγωνιστή τον Δημήτρη Κουμποτή πέρασε στην ιστορία το Κύπελλο Ράλλυ Βορείου Ελλάδος το 2015. Ο πρώην πρόεδρος του ΑΟΘ οδηγώντας Peugeot 106 S16 κατάφερε με συνοδηγό τον πρόεδρο του ΣΟΑΑΒΕ Σάββα Μαυροματίδη να τερματίσει στην πρώτη θέση της βαθμολογίας του θεσμού, κατακτώντας παράλληλα και το κύπελλο της κατηγορίας F2.
Το έργο του «προεδρικού» οχήματος μόνο εύκολο δεν ήταν αφού μέχρι τον τελευταίο αγώνα 3 πληρώματα διεκδικούσαν και τους δύο τίτλους. Οι Κουμποτής- Μαυροματίδης είχαν την πιο σοβαρή εμπλοκή από όλους, καταφέρνοντας τελικά να επικρατήσουν, χωρίς μάλιστα να κερδίσουν κανέναν από τους 6 «βόρειους» αγώνες. Οι βαθμοί που τους έδωσαν τα καλά πλασαρίσματα σε όσους αγώνες συμμετείχαν ήταν αρκετοί για να τους χρίσουν κυπελλούχους!
Οι Γιάννης Βαλαβάνης- Σώτος Καπάρας με Honda Civic Type R με φοβερό ντεμαράζ στο τέλος προσπάθησαν να «κλέψουν» τα Κύπελλα αλλά δεν τα κατάφεραν. Οι νίκες τους στα Ράλλυ Σπριντ Βελβεντού και Θερμαϊκού δεν ήταν αρκετές, με το άσχημο αποτέλεσμα στο Ράλλυ Φίλιππος και την αποχή από τα Ράλλυ Σπριντ Πτολεμαΐδας και Δωδώνης να τους στοιχίζουν. Αυτή ήταν η τρίτη χρονιά που το πλήρωμα της ΛΑ Βέροιας έφτασε κοντά στην πηγή αλλά δεν ήπιε νερό.
Εξαιρετικοί ήταν και οι Βασίλης Καραβασίλης- Κώστας Καρλιώτης που ολοκλήρωσαν με Honda Civic Type R στην 3η θέση του κυπέλλου. Ξεκίνησαν ιδανικά τη χρονιά ανεβαίνοντας στο πρώτο σκαλί του βάθρου στο Ράλλυ Φίλιππος. Ήταν άτυχοι στο ΔΕΘ, όπου καταστράφηκε ο αγώνας τους όταν άνοιξε το καπώ του Honda στα πρώτα χιλιόμετρα του αγώνα, σπάζοντας το παρμπρίζ, και η περιπέτεια τους στο θεσμό θα είχε διαφορετική εξέλιξη αν τα κατάφερναν καλύτερα στο Βελβεντό και στο Λαγκαδά.
Αισιόδοξα μηνύματα άφησαν με τις εμφανίσεις τους δύο νεαρά πληρώματα που ακολούθησαν το Βόρειο Κύπελλο. Οι πρωτοεμφανιζόμενοι σε αγώνες Ράλλυ Αλέξανδρος Δήμος- Θάνος Ντίτορας εντυπωσίασαν με την απόδοση τους στo Ράλλυ Φίλιππος, ενώ στο δεύτερο Ράλλυ της καριέρας τους, το Σπριντ Πτολεμαΐδας τερμάτισαν πρώτοι γενικής οδηγώντας Peugeot 106 S16! Ένα ατύχημα στο Ράλλυ ΔΕΘ τους άφησε προσωρινά στον «πάγκο», όμως επέστρεψαν πιο δυνατοί στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, το Ράλλυ Θερμαϊκού με Citroen Saxo σημειώνοντας ακόμα ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα.
Βελτιωμένοι αγώνα με τον αγώνα παρουσιάστηκαν τη χρονιά που πέρασε οι Αντώνης Διαμαντόγλου- Βαγγέλης Ασπρόμουγγος με Suzuki Ignis. Συμμετείχαν σε όλους τους αγώνες μαζεύοντας αγωνιστικά χιλιόμετρα, συγκέντρωσαν παντού βαθμούς και δεν θα ξεχάσουν το Ράλλυ Σπριντ Πτολεμαΐδας στο οποίο ο οδηγός σημείωσε το καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρας του ολοκληρώνοντας στην 3η θέση της γενικής!
Στους διακριθέντες του Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος συγκαταλέγονται οι Σίμος και Χρήστος Θεοφανίδης (Citroen Saxo) που ήταν 2οι στην Πτολεμαΐδα, οι Κώστας Αναγνωστάκης- Λευτέρης Μαύρος (Suzuki Ignis) που συμμετείχαν μόνο στο πρώτο μισό της σεζόν, αλλά και οι Αλέξης και Βαγγέλης Δημητρίου (Peugeot 106) που έκαναν επιλεκτικές εμφανίσεις.
Το Κύπελλο Ράλλυ Βορείου Ελλάδος εντάσσεται τη νέα χρονιά στα περιφερειακά κύπελλα ασφάλτου, από τα οποία θα προκύψουν οι κυπελλούχοι Ελλάδος στο τέλος της σεζόν. Οι αγώνες παραμένουν αρκετοί το 2016, με 5 συναντήσεις να περιλαμβάνονται στο θεσμό, με το «πρωταθληματικό» ΔΕΘ που μένει εκτός αλλά και τις 5 «βόρειες» αναβάσεις να μοιράζονται το ενδιαφέρον των αγωνιζομένων. Τα δείγματα από τον πρώτο αγώνα της χρονιάς, το Ράλλυ Θερμαϊκού που διεξάγεται 16-17 Απριλίου δεν είναι θετικά, αφού μόνο 12 πληρώματα βρίσκονται στη λίστα συμμετοχών. Μακάρι η συνέχεια να είναι καλύτερη και πιο συναρπαστική!
Οι Κυπελλούχοι Βορείου Ελλάδος των τελευταίων ετών
2015 Δημήτρης Κουμποτής
2014 Διαμαντής Τζαμπάζης
2013 Νικόλας Παυλίδης
2012 Διαμαντής Τζαμπάζης
2011 Γιάννης Κωνσταντινίδης
2010 «Χριστόφορος»
2009 Άκης Καλούδης
2008 Άκης Καλούδης
2007 Διονύσης Μαυροδής
2006 Στέργιος Στρατέλης
2005 Σωκράτης Τσολακίδης
2004 Γιώργος Κριαράς
2003 Γιώργος Κριαράς