Με το πιο compact πρόγραμμα της ιστορίας του, προϊόν αυτορρύθμισης, όπως εύστοχα σημείωσε ανερχόμενος παράγοντας του χώρου, και όχι κάποιου στρατηγικού σχεδιασμού, το Κύπελλο Ράλλυ Βορείου Ελλάδος αναγεννιέται, μετά το –περίπου- περσινό φιάσκο, και αναζητά τη χαμένη του αίγλη.
Η πρεμιέρα στη Βέροια με το Ράλλυ Σπριντ Φίλιππος στις 20-21 Απριλίου, που διοργανώνεται από τη ΛΑ Βέροιας με ικανοποιητικές συμμετοχές αγωνιζομένων, αν κρίνουμε από τα νούμερα της τελευταίας πενταετίας (θα ήταν περισσότερες αν δεν υπήρχε στην περιοχή αγώνας την προηγούμενη εβδομάδα…), επιστροφές και, κυρίως, ποιότητα όσον αφορά έμψυχο δυναμικό και εξοπλισμό. Ευχάριστο το ότι οι οδηγοί προέρχονται από 12 (!!!) διαφορετικές λέσχες της χώρας, γεγονός που δείχνει ότι πολλές περιοχές της Βορείου Ελλάδας και μη, αγκάλιασαν τον αγώνα της Ημαθίας.
Μετά το Φίλιππος, η συνέχεια εξασφαλισμένη, με τις εγγυήσεις που παρέχει ο ΟΜΑΘ για έναν όμορφο και διαφορετικό αγώνα, όπως άλλωστε μας έχουν συνηθίσει οι άνθρωποι του σωματείου. Διήμερο Ράλλυ Αλμυρός στις 11-12 Μαΐου με καινοτομίες και πολλές εκπλήξεις, σε ειδικές διαδρομές που περιλαμβάνουν θάλασσα, βουνό και πολύ όμορφα τοπία!
Ο «νέος» ΑΟΘ αναλαμβάνει δράση το φθινόπωρο για να οργανώσει το μεγαλύτερο ράλλυ του θεσμού στις 14-15 Σεπτεμβρίου. Βαρύ το όνομα του Ράλλυ ΔΕΘ, με ιστορία 50+ ετών και αίγλη που του προσδίδουν οι ειδικές διαδρομές της Χαλκιδικής με τον Χολομώντα να δεσπόζει ανάμεσα τους.
Η αυλαία πέφτει με το Ράλλυ Θερμαϊκού στις 19-20 Οκτωβρίου και τους «πρωταθλητές» ανθρώπους του Ομίλου να επιδιώκουν να κερδίσουν το στοίχημα με τον εαυτό τους για επιτυχημένη νέα εποχή μιας από τις πιο σημαντικές λέσχες της χώρας.
Καλή χρονιά!