Άσφαλτος 2017- Περιφ. Β. Ελλάδας- 3. Ηπειρωτικό Ράλλυ – review: Ανοδική Καμπύλη!
Για δεύτερη συνεχή χρονιά, οι Τάκης Καμπύλης-Μάριος Τσαούσογλου αναδείχθηκαν νικητές στο Ηπειρωτικό Μίνι Ράλλυ, σε έναν αγώνα που συγκέντρωσε μεγάλο αριθμό συμμετοχών, τηρουμένων των αναλογιών. Το δίδυμο του ανανεωμένου Skoda Fabia S2000 πέρασε εξ αρχής στην πρωτοπορία του αγώνα, κέρδισε τις 5 από τις 6 ειδικές διαδρομές, δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο από τους αντιπάλους του που είχαν ωραία κόντρα για τις πιο πίσω θέσεις και ρέφαρε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την ατυχία που είχε στο Ράλλυ Σπριντ Φίλιππος. Επικράτησε μάλιστα και στην Power Stage, φεύγοντας με το απόλυτο των βαθμών από τα Γιάννενα.
Ένα σκαλί ψηλότερα σε σχέση με το 2016 ανέβηκαν οι Βαγγέλης Τσιούρης-Αριστοτέλης Παππάς που «απογείωσαν» το Peugeot 106 S16 στις όμορφες ειδικές διαδρομές της Ηπείρου τερματίζοντας στη δεύτερη θέση. Αν και μας έχουν συνηθίσει σε παρόμοιες επιδόσεις, οι Γιαννιώτες ήταν εκπληκτικοί σε όλες τις διαδρομές πετυχαίνοντας χρόνους τριάδας σε όλες τις ειδικές, κερδίζοντας μάλιστα την F2. Μακάρι να κάνουν πιο συχνές εμφανίσεις σε αγώνες ράλλυ, καθώς ο χώρος τους έχει ανάγκη.
Από εκεί και πέρα, ωραία μάχη έγινε για το τρίτο σκαλί του βάθρου μεταξύ δύο πληρωμάτων που διεκδικούσαν μέχρι και το τελευταίο χιλιόμετρο μια …θέση στον ήλιο! Οι Σωτήρης Ιερεμιάδης-Δημήτρης Σαϊνης με Mitsubishi Lancer Evo IX ήταν αυτοί που τελικά χαμογέλασαν στο τέλος, τερματίζοντας τρίτοι, στη δεύτερη συμμετοχή του οδηγού σε αγώνα ράλλυ, αν και ένιωθαν μέχρι το τέλος καυτή την ανάσα των αντιπάλων τους. Ο οδηγός από τη Θεσσαλονίκη βελτιώνεται αγώνα με τον αγώνα και θέλουμε να τον βλέπουμε πιο συχνά στις ειδικές διαδρομές.
Οι Ποσειδώνας Γορίτσας-Απόστολος Σπύρου (Mitsubishi Lancer Evo X) που τερμάτισαν πίσω τους είχαν σκαρφαλώσει μέχρι την τρίτη θέση μετά το πρώτο loop ειδικών, στη συνέχεια υποχώρησαν, ενώ στις τελευταίες ειδικές εξαπέλυσαν επίθεση διαρκείας, η οποία δεν ήταν αρκετή για να «κλέψουν» την τρίτη θέση. Παρ’ όλα αυτά, παραμένουν στην κορυφή του θεσμού και έχουν τα φόντα να τον κατακτήσουν! Η διαφορά που χώρισε τα δύο πληρώματα των Evo ήταν μικρότερη του ενός(!) δευτερολέπτου.
Λίγο πιο πίσω, πέμπτοι στη γενική και δεύτεροι στη δικίνητη κατηγορία ήταν οι Βαγγέλης Μπλάτζος-Τέλης Κωστανάσιος με το σαφώς υποδεέστερο Peugeot 106 S16 που «έπαιξαν κρυφτό» με τους Γορίτσα-Σπύρου για την τέταρτη θέση. Με αυτή τους την επίδοσή ολοκλήρωσαν στη δεύτερη θέση της F2, μην μπορώντας να ακολουθήσουν τον ξέφρενο ρυθμό των νικητών της κατηγορίας. Αθόρυβοι αλλά αποτελεσματικοί ήταν οι έκτοι Γιώργος Γεροδήμος-Σωτήρης Γρηγορίου που κινήθηκαν σβέλτα με το Opel Astra H OPC.
Την τριάδα στην F2 συμπλήρωσαν οι έβδομοι γενικής, Γιάννης Καλαϊτζιάν-Μαριάννα Καλογηράτου, στην πρώτη εμφάνιση του οδηγού με το πανέμορφο Ford Puma Kit Car σε αγώνα ράλλυ, που τερμάτισαν εμπρός από τους Δημήτρη Μπατσάρα-Ιωάννα Γεωργάκα με Mitsubishi Lancer Evo VIII. Το μικτό πλήρωμα ταλαιπωρήθηκε και πάλι από τα γνωστά προβλήματα με το turbo και δεν μπόρεσε να παλέψει για κάτι καλύτερο. Η αποκάλυψη του Ράλλυ Σπριντ Φίλιππος, Στέλιος Χαλδαίος-Κωνσταντίνος Σαμαράς (Citroen C2 GT) ολοκλήρωσε στην ένατη θέση, συλλέγοντας πολύτιμους βαθμούς για την F2 του περιφερειακού κυπέλλου Βορείου Ελλάδος, μια θέση εμπρός από τους Πατρινούς Χρήστο Αυγερόπουλο-Στράτο Γιαβάση (Peugeot 106 S16) που ταξίδεψαν έως τα Γιάννενα για να μαζέψουν βαθμούς για το περιφερειακό Κύπελλο Νοτίου Ελλάδος.
Ο Αυγερόπουλος που ξεκίνησε μουδιασμένα, ανέβασε ρυθμό στη συνέχεια, αν και απείλησε το πλήρωμα του C2, δεν κατάφερε να ξεπεράσει το εμπόδιό τους, ολοκληρώνοντας στην τέταρτη θέση της C5. Πιο πίσω ακολούθησαν οι Τρικαλινοί Θοδωρής Παπαβασιλείου-Ιωάννα Τσουτσοπούλου (Volkswagen Golf II GTi 1.8 16V) και οι Κωνσταντίνος Τασούλας-Γιώργος Μπαζιαλέκος με Peugeot 106 S16, οι οποίοι θα μπορούσαν να είχαν καταφέρει κάτι καλύτερο εάν τους είχε δοθεί δίκαιος χρόνος όπως ορίζει ο κανονισμός στη δεύτερη ειδική, η οποία διακόπηκε ύστερα από ατύχημα των «Άστριου»-Μιχάλη Κουρέτσου (Peugeot 106 S16). Το ίδιο ισχύει και για τους Φίλιππο Τζαφλίδη-Θανάση Τζαφλίδη (Peugeot 106 S16), αλλά και τους Βαγγέλη Κάκαρη-Χρήστο Μπάη (Peugeot 106 S16) που ολοκλήρωσαν το Γιαννιώτικο πόντιουμ της C6.
Δεν είδαμε τη μάχη κορυφής που περιμέναμε, καθώς οι Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος (Mitsubishi Lancer Evo X R4) έφτασαν καθυστερημένα στην εκκίνηση της πρώτης ειδικής διαδρομής, χρεώθηκαν 40 δευτερόλεπτα ποινής και ουσιαστικά έχασαν τον αγώνα …από τα αποδυτήρια. Στη συνέχεια, αντεπιτέθηκαν, κέρδισαν μια ειδική, αλλά η προσπάθειά τους έληξε άδοξα από πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων.
Πλέον ακολουθεί η καλοκαιρινή ανάπαυλα, με το θεσμό του Περιφερειακού Κυπέλλου Βορείου Ελλάδας να συνεχίζεται στα μέσα Οκτώβρη με το Ράλλυ Λάρισας.
Αποτελέσματα: