Ταχείς και αποτελεσματικοί, οι Γιάννης Μπαντούνας- Ηλίας Παναγιωτούνης με ένα προσεγμένο Mitsubishi Lancer Evo VI ήταν οι πρωταγωνιστές στο Κύπελλο Χωμάτινων Ράλλυ το 2015. Το δίδυμο αντιμετώπισε εξαρχής με σοβαρότητα το θεσμό, σημειώνοντας δύο νίκες στα Ράλλυ Σπριντ Σπάρτης και Αμαλιάδας. Στα Σπριντ της Start Line και της Κορίνθου, όπου ο ανταγωνισμός ήταν πολύ έντονος, οδήγησαν με μυαλό, τερματίζοντας στη δεύτερη θέση και μαζεύοντας πολύτιμους βαθμούς με μοναδικό στόχο την κατάκτηση του Κυπέλλου, κάτι που τελικά κατάφεραν.
Οι Γιώργος Κλουβάτος- Ανδρέας Βλαχογένης με Mitsubishi Lancer Evo IX ήταν αυτοί που κυνήγησαν τους Κυπελλούχους σε όλους τους αγώνες, χωρίς όμως να καταφέρουν να τους κερδίσουν πουθενά και με πλασαρίσματα στις πρώτες θέσεις της κατάταξης κατετάγησαν δεύτεροι στο Κύπελλο. Το καλύτερο τους αποτέλεσμα ήταν η δεύτερη θέση στη Σπάρτη, ενώ ανέβηκαν στο τρίτο σκαλί του βάθρου στην Αμαλιάδα.
Ο οδηγός που θα μπορούσε να απειλήσει τον Μπαντούνα στη μάχη του τίτλου ήταν ο Γιώργος Φιλιππίδης ο οποίος μάλιστα κατάφερε να πάρει δύο «χωμάτινες» νίκες σε Κινέτα και Κόρινθο με συνοδηγούς τον Δημήτρη Σαΐνη και τον Λεωνίδα Μαχαίρα, αντίστοιχα. Ο στόχος βέβαια του Φιλιππίδη για τα 2015 ήταν το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα και όχι το Κύπελλο Χώματος, με αποτέλεσμα να μην ακολουθήσει όλους τους αγώνες και να περιοριστεί στην 3η θέση της βαθμολογίας.
Άτυχος σε Κινέτα και Κόρινθο ο Στέλιος Λαϊνόπουλος, αντιμετώπισε μηχανικά προβλήματα στο Subaru Impreza που οδηγούσε με τον Αντώνη Αγγελόπουλο στο δεξί μπάκετ, δεν κατάφερε κάτι παραπάνω από την 4η θέση στη βαθμολογία του Κυπέλλου, χάρη στη δεύτερη του θέση στο Σπριντ Αμαλιάδας και στην τρίτη στο σπριντ Μολών Λαβέ με τον Διονύση Κολοτούρο στο πλάι του! Αισθητή την παρουσία τους έκαναν στους δύο τελευταίους αγώνες οι Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης– Μάριος Τσαούσογλου (Mitsubishi Lancer Evo IX) ανεβαίνοντας δύο φορές στο βάθρο, ενώ εντύπωση προκάλεσε η συμμετοχή των πολυπρωταθλητών Λεωνίδα Κύρκου- Γιώργου Πολυζώη επίσης με 9αρι, στο Σπριντ του ΑΣΜΑ που συνοδεύτηκε με νίκη! Συνεπείς στους τερματισμούς στους βαθμούς ήταν και οι Χρήστος Παλαιολόγος- Δημήτρης Σελλής που ακολούθησαν με Mitsubishi Lancer Evo VIII όλους τους αγώνες του Κυπέλλου.
Μάχη μέχρι τον τελευταίο αγώνα είχαμε στην κατηγορία F2 του Κυπέλλου. Ο τίτλος κατέληξε στα χέρια του Σπύρου Δεδεγκίκα ο οποίος κατάφερε να ανέβει στο πρώτο σκαλί του βάθρου μόνο στην Αμαλιάδα. Oι συνεπείς τερματισμοί του όμως και η αξιοπιστία του Ford Escort RS του χάρισαν το Κύπελλο! Ο γιατρός είχε στο πλάι του διαφορετικό συνοδηγό κατά περίσταση, με ιδιαίτερη προτίμηση στο ασθενές φύλο και μερίδιο της επιτυχίας του οφείλει στην Κωνσταντίνα Γκουμάκη, στην Ειρήνη Μαυρογένη, στην Έλενα Βλαχαντώνη αλλά και στον Πέτρο Μπούσουλα.
«Στο 90» προσπάθησε να «κλέψει» το Κύπελλο από τον Δεδεγκίκα ο Γιάννης Μποζιονέλος επίσης με Ford Escort RS. Με συνοδηγό τον Βαγγέλη Παναρίτη, συμμετείχε μόνο σε 3 ράλλυ σπριντ και αν κέρδιζε στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς θα ήταν αυτός ο Κυπελλούχος! Τελικά τερμάτισε δεύτερος στο Σπριντ του ΑΣΜΑ και σε συνδυασμό με τη νίκη του στην Κόρινθο και τη δεύτερη θέση στο Σπριντ της Start Line, ολοκλήρωσε στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας (ο Παναρίτης αναδείχτηκε κυπελλούχος συνοδηγός!). Στην κατάταξη ακολούθησαν οι Ντίνος Αντωνίου-Θόδωρος Μούγιος (Ford Escort RS) κατακτώντας τη νίκη στο Σπριντ ΑΣΜΑ και οι Γιάννης Γιώτης- Γιώργος Βότσης (Hyundai Accent) με αξιοπρεπείς τερματισμούς. Από μια νίκη στην κατηγορία σημείωσαν οι Σάββας Λευκαδίτης- Θανάσης Τσιούκας με Peugeot 206 (Κινέτα) και Βασίλης Υφαντής- Γιάννης Στάικος με Ford Escort RS (Σπάρτη) χωρίς όμως να συμμετέχουν σε άλλους αγώνες.
Στην κλάση Α/5 ο Παναγιώτης Πανούτσος αναδείχτηκε επαθλούχος, οδηγώντας πότε το δικό του Toyota Yaris (κέρδισε με αυτό σε Σπάρτη και Αμαλιάδα) και πότε ένα «δανεικό» Toyota Starlet με συνοδηγό τον Θόδωρο Πανούτσο! Ο Άγγελος Κουτσούκος με Toyota Starlet δεν μπόρεσε να συμμετάσχει στους τελευταίους αγώνες και να διεκδικήσει τον τίτλο, έχοντας κατακτήσει 2 δεύτερες θέσεις, τα κατάφερε όμως ο συνοδηγός του Στέλιος Αράπης που πήρε το έπαθλο κερδίζοντας επιπλέον στον τελευταίο αγώνα δίπλα στον Ίαν Παπανικολάου (Toyota Yaris). Από μια νίκη σε μια από τις πάλαι ποτέ ανταγωνιστικότερες κλάσεις των χωμάτινων αγώνων σημείωσαν και οι «Άρμα»- «Αρμάκι» (Nissan Micra K11), Θόδωρος Τσάκαλος- Αποστόλης Κοτρώνης (Toyota Yaris).
Με βάση την ίδια συνταγή του 2015 θα πορευτεί το Κύπελλο Ράλλυ Χώματος το 2016. Οι αγώνες παραμένουν πέντε, με το Εαρινό Ράλλυ Σπριντ να ανοίγει την αυλαία το σαββατοκύριακο 19-20 Μαρτίου και τα Σπριντ Κορίνθου, ΑΣΜΑ, Σπάρτης και Πύργου να συμπληρώνουν το πρόγραμμα. Οι συμμετοχές στο Εαρινό Ράλλυ Σπριντ προμηνύουν έναν ενδιαφέρον αγώνα και κατ’ επέκταση ένα ενδιαφέρον κύπελλο!