Μετά την πολύμηνη παύση, το Κύπελλο Χώματος συνεχίζεται στην Πελοπόννησο με το 37ο Ράλλυ Σπριντ Τρίκαλα Κορινθίας. Στην πολύ όμορφη διαδρομή της Ζήρειας, τα 28 πληρώματα που δήλωσαν συμμετοχή θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό, αν και η πλειονότητα των πρωταγωνιστών του πρώτου γύρου απουσιάζει. Στα συν της διοργάνωσης η πανηγυρική εκκίνηση που θα πραγματοποιηθεί το βράδυ του Σαββάτου στην Μαρίνα Ξυλοκάστρου, κάτι που σπάνια συμβαίνει σε αγώνες σπριντ και η οποία αναμένεται να αποτελέσει πόλο έλξης για τους τοπικούς φίλους του σπορ.
Μεγάλο φαβορί για την επικράτηση είναι ο περσινός κυπελλούχος Γιάννης Μπαντούνας με το Mitsubishi Lancer Evo VI, ο οποίος θα έχει και πάλι δίπλα του τον Κωνσταντίνο Σούκουλη. Ο Πυργιώτης οδηγός ήταν άτυχος στον εναρκτήριο αγώνα που είχε ως πεδίο δράσης την ειδική της Κινέτας και την Κυριακή θα επιδιώξει να αποσπάσει τους 25 βαθμούς της νίκης. Συχνοί επισκέπτες του βάθρου στους χωμάτινους αγώνες, οι Γιώργος Κλουβάτος-Ανδρέας Βλαχογένης επιστρέφουν στο μπάκετ του Mitsubishi Lancer Evo IX και θα κυνηγήσουν τη νίκη, σε μια ειδική που γνωρίζουν από παλαιότερες συμμετοχές σε Ράλλυ Ακρόπολις. Πέμπτοι στη βαθμολογία, οι Πάνος Κωνσταντάκος-Γιάννης Ραβάνης (Mitsubishi Lancer Evo IX) είναι πιστοί στο ραντεβού τους με το αγαπημένο τους χώμα και θα διεκδικήσουν μια θέση στο βάθρο, ενώ ο νικητής στο νήμα στον αγώνα του 2011, χρονιά όπου η δράση εκτυλισσόταν και πάλι στην ειδική της Ζήρειας, Στέλιος Λαϊνόπουλος (Subaru Impreza GT) ευελπιστεί να επαναλάβει εκείνη την επιτυχία. Αυτή τη φορά δίπλα του θα κάθεται ο Αναστάσιος Παπαδόπουλος που κάνει τα πρώτα του βήματα στο χώρο των αγώνων. Από εκεί και πέρα, για την έκπληξη καραδοκούν οι Κωνσταντίνος Τζέμος-Γιάννης Φωτεινογιαννόπουλος με Mitsubishi Lancer Evo VIII.
Ευχάριστη νότα στη λίστα των συμμετοχών προσδίδει η επιστροφή στα χώματα των Κυπελλούχων του 2014, Γιάννη και Βαγγέλη Ακράτου. Το δίδυμο δεν θα αγωνιστεί με Lancer ένατης γενιάς, όπως μας είχε συνηθίσει, αλλά θα βρεθεί για πρώτη φορά πίσω από το τιμόνι ενός δικίνητου Renault Clio R3 Access, διεκδικώντας τη διάκριση στην F2. Το έργο τους είναι δύσκολο, καθώς πέρα από την πολύμηνη αποχή τους από το χώμα, θα έχουν να αντιμετωπίσουν τους πολύ γρήγορους Γιάννη Μποζιονέλο-Βαγγέλη Παναρίτη οι οποίοι αν και συμμετείχαν με τετρακίνητο στην Κινέτα, δείχνουν να προτιμούν το Ford Escort RS2000 MKII. Έχουν τα φόντα να πρωταγωνιστήσουν στα δικίνητα οι Γεράσιμος Κυπραίος-Νίκος Ιντζόγλου (Peugeot 206), οι οποίοι θέλουν να ρεφάρουν ύστερα από την εγκατάλειψη στο δεύτερο σκέλος του Ράλλυ Ακρόπολις. Ένα πλήρωμα που αξίζει να προσέξετε είναι αυτό των Γιάννη Χεκιμιάν-Κώστα Κακαλή που με το Daihatsu Sirion εντυπωσιάζουν σε κάθε τους εμφάνιση. Στη C4, ο Άγγελος Ζήβας επιστρέφει πίσω από το τιμόνι της Toyota Corolla AE92, έχοντας τον «Looki Look» στο πλάι του και αναμένεται να εντυπωσιάσει με τη θεαματική του οδήγηση, ενώ κανείς δεν μπορεί να ξεγράψει στην κατηγορία τους ταχύτατους Πυργιώτες Παναγιώτη Τριαντόπουλο-Κωνσταντίνο Δελέγκο (Toyota Corolla AE86), αλλά και τους Κορίνθιους Γιώργο Μπάσδελη- Παναγιώτη Δουρδούμα που παρά το νεαρό της ηλικίας τους δε διστάζουν να οδηγήσουν ένα Datsun 510 SSS. Από εκεί και πέρα, αρκετά φτωχή είναι η C6, με τους Θοδωρή και Παναγιώτη Πανούτσο (Toyota Yaris) να εμφανίζονται ικανοί να διεκδικήσουν κάτι καλό στην F2.
Ο τεχνικός έλεγχος θα διεξαχθεί στη Μαρίνα Ξυλοκάστρου από τις 17.00 έως τις 19.00, ενώ στις 21.00 στον ίδιο χώρο θα πραγματοποιηθεί η πανηγυρική εκκίνηση. Η δράση το πρωί της Κυριακής ξεκινάει στις 10.00, με τα 28 πληρώματα να κάνουν 3 περάσματα από την μήκους 9.98 χιλιομέτρων ειδική της Ζήρειας. Όπως καταλαβαίνετε, σε δύο μέρες μπορείτε να συνδυάστε το βουνό με τη θάλασσα, οπότε μην το σκέφτεστε! Ετοιμαστείτε για εκδρομή στην Πελοπόννησο!