Στην ειδική διαδρομή της Ζήρειας που πολλοί οδηγοί χαρακτήρισαν «αεροπορία» διεξήχθη το Ράλλυ Σπριντ Τρίκαλα Κορινθίας, αγώνας που αποτέλεσε τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Χώματος. Ο κόσμος λιγοστός, με τις συνθήκες να είναι καλές για την εποχή, καθώς στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα επικράτησε νέφωση με τις ψιχάλες να κάνουν την εμφάνισή τους για λίγα λεπτά.
Επέστρεψε στις επιτυχίες ο Γιάννης Μπαντούνας που με τρεις ταχύτερους χρόνους σε ισάριθμα περάσματα δεν άφησε περιθώρια αντίδρασης στους διώκτες του. Με τον Κωνσταντίνο Σούκουλη να βρίσκεται και πάλι στο δεξί μπάκετ του κόκκινου Mitsubishi Lancer Evo VI, ο Κυπελλούχος Χώματος, μετά την ατυχία στον πρώτο γύρο, οδήγησε ταχύτατα και δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει, συλλέγοντας τους πρώτους του βαθμούς στο θεσμό. Δεύτεροι χωρίς να απειλήσουν αλλά και χωρίς να απειληθούν τερμάτισαν οι Στέλιος Λαϊνόπουλος-Αναστάσιος Παπαδόπουλος (Subaru Impreza GT). Το δίδυμο από τον Πύργο κινήθηκε σβέλτα και δικαιώθηκε, με τον συνοδηγό να κάνει ιδανικό ντεμπούτο στο χώρο των αγώνων.
Επιτέλους δικαίωση για τους εντυπωσιακούς Κωνσταντίνο Τζέμο-Γιάννη Φωτεινογιαννόπουλο που ολοκλήρωσαν τρίτοι με το Lancer όγδοης γενιάς, ξεπερνώντας τις ατυχίες των τελευταίων αγώνων. Ακολούθησαν οι Χρήστος Παλαιολόγος-Δημήτρης Σελλής με ίδιο αυτοκίνητο, με τον οδηγό να βελτιώνει τις επιδόσεις του πέρασμα με πέρασμα, συλλέγοντας πολύτιμους βαθμούς για το κύπελλο.
Χάρμα ιδέσθαι ήταν οι Γιάννης και Βαγγέλης Ακράτος, ξεσηκώνοντας τους λιγοστούς θεατές με τα περάσματά τους. Οι Κυπελλούχοι Χώματος του 2014 στην πρώτη τους απόπειρα με δικίνητο αυτοκίνητο στο χώμα κατέκτησαν τη νίκη στην F2, τερματίζοντας παράλληλα στην πέμπτη θέση γενικής, ενώ προσώρας είχαν ανεβεί μέχρι την τέταρτη θέση. Μακάρι να τους ξαναδούμε σύντομα με το Renault Clio R3 Access στις χωμάτινες ειδικές. Αρκετά προβλήματα δεν επέτρεψαν στους Πάνο Κωνσταντάκο-Γιάννη Ραβάνη (Mitsubishi Lancer Evo IX) να διεκδικήσουν κάτι καλύτερο από την έκτη θέση γενικής.
Τους ακολούθησαν οι Γιάννης Χεκιμιάν-Κωνσταντίνος Κακαλής που ήταν και πάλι ταχύτατοι με το Daihatsu Sirion και οι αγαπημένοι των θεατών, Γιάννης Μποζιονέλος-Βαγγέλης Παναρίτης (Ford Escort RS2000 MKII), οι οποίοι ολοκλήρωσαν δεύτεροι στην F2, υποκλινόμενοι στην ανωτερότητα των Ακράτων. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Άγγελος Ζήβας-“Looki Look” που προσέφεραν αρκετό θέαμα με την Toyota Corolla AE 92, τερματίζοντας τρίτοι στη δικίνητη κατηγορία και οι Πυργιώτες Παναγιώτης Τριαντόπουλος-Κωνσταντίνος Δελέγκος (Toyota Corolla AE86). Στη C4, πίσω από τους δύο προαναφερθέντες τερμάτισαν οι Θοδωρής Βούλγαρης-Βασίλης Μπασιούκας (Toyota Starlet KP60). Οι Πυργιώτες Θοδωρής και Παναγιώτης Πανούτσος πρώτευσαν στη C6 με το Toyota Yaris, ενώ οι Κωνσταντίνος Τούσουλης-Κωνσταντίνος Γκουριώτης (Toyota Yaris) ολοκλήρωσαν δεύτεροι πραγματοποιώντας εντυπωσιακό αγώνα, λαμβάνοντας υπόψη τη μικρή εμπειρία του οδηγού.
Ο αγώνας σημαδεύτηκε από τις λιγοστές εγκαταλείψεις, με κυριότερη εξ αυτών την έξοδο των Γεράσιμου Κυπραίου-Νίκου Ιντζόγλου (Peugeot 206) στο πρώτο σκέλος.
Η διοργάνωση στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία, με τους αγωνιζόμενους να λένε τα καλύτερα λόγια όσον αφορά το στήσιμο της ειδικής διαδρομής. Τα εύσημα αξίζουν στην οργάνωση και για το κομμάτι της προβολής, με τα πανώ να είναι παντού, τις πληροφορίες να βρίσκονται στην επίσημη ιστοσελίδα του αγώνα και την πανηγυρική εκκίνηση που μάζεψε αρκετό κόσμο στο Ξυλόκαστρο να αποτελεί καινοτομία για αγώνα ράλλυ σπριντ.
Επόμενος γύρος του θεσμού είναι το Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ στις αρχές Σεπτέμβρη.
Τελικά Αποτελέσματα