Με μεγάλους πρωταγωνιστές τους Θέμη Χαλκιά- Κώστα Κόντο ολοκληρώθηκε το Ράλλυ Σπριντ Μολών Λαβέ στη Σπάρτη, τελευταίος γύρος του Κυπέλλου Χώματος. Το πλήρωμα του Subaru Impreza Sti σημείωσε τον καλύτερο χρόνο και στα τρία περάσματα της όμορφης ειδικής διαδρομής στο βουνό του Πάρνωνα και κατέκτησε δίκαια τη νίκη.
Οι δεύτεροι του αγώνα, Γιάννης Μπαντούνας-Κωνσταντίνος Σούκουλης (Mitsubishi Lancer Evo VI) αν και ξεκίνησαν δυναμικά πιέζοντας τους νικητές, δεν πήραν περιττά ρίσκα έχοντας στο πίσω μέρος του μυαλού τους την κατάκτηση του Κυπέλλου. Εν τέλει δικαιώθηκαν, με τον οδηγό να κατακτά για δεύτερη συνεχή χρονιά το Πανελλήνιο Κύπελλο Χωμάτινων Ράλλυ!
Ωραία μάχη δόθηκε για την τελευταία θέση του βάθρου την οποία διεκδίκησαν πολλοί μνηστήρες. Τελικοί νικητές οι Αντώνης Δημόπουλος-Αναστάσιος Αναστασόπουλος στην πρώτη συμμετοχή του οδηγού πίσω από το τιμόνι ενός Mitsubishi Lancer Evo IX. Το πλήρωμα εξοικειώθηκε με το τετρακίνητο όπλο και επιτέθηκε στην τελευταία ειδική ξεπερνώντας τους Χρήστο Παλαιολόγο- Χρήστο Σελλή (Mitsubishi Lancer Evo VIII) που κρατούσαν την τρίτη θέση μετά τη δεύτερη ειδική και τους Στέλιο Λαϊνόπουλο- Τάσο Παπαδόπουλο (Subaru Impreza) που ήταν τρίτοι στο πρώτο πέρασμα! Η διαφορά των τριών πληρωμάτων δεν ξεπέρασε σε κανένα σημείο του αγώνα τα 4 δευτερόλεπτα, δείγμα του σκληρού ανταγωνισμού που είχαν μεταξύ τους!
Την πρώτη 6αδα συμπλήρωσαν οι αξιοπρεπείς Τάσος Ντεβές- Κώστας Κουτροφήνης (Subaru Impreza) μπροστά από τους Πάνο Κωνσταντάκο- Ηλία Παναγιωτούνη (Mitsubishi Lancer EVO IX) που θα μπορούσαν να διεκδικήσουν κάτι καλύτερο στον αγώνα αν δεν είχαν κλατάρισμα στην πρώτη ειδική.
Στην τελευταία ειδική του Ράλλυ Σπριντ Μολών Λαβέ κρίθηκε η νίκη στην κατηγορία F2 και παράλληλα το κύπελλο! Οι Γιάννης Μποζιονέλος-Βαγγέλης Παναρίτης (Ford Escort RS 2000 MKII) κατάφεραν να επικρατήσουν και να κατακτήσουν τον τίτλο πιέζοντας μέχρι τέλους! Άξιοι αντίπαλοι τους οι Ντίνος Αντωνίου-Θοδωρής Μούγιος (Ford Escort RS 2000 MKII) ολοκλήρωσαν δεύτεροι και έχασαν το κύπελλο για λίγα δευτερόλεπτα.
Την τριάδα της F2 συμπλήρωσε ο περσινός κυπελλούχος Σπύρος Δεδεγκίκας με συνοδηγό την Κωνσταντίνα Γκουμάκη και παρόμοιο αυτοκίνητο, μπροστά από τους καλύτερους 1400αρηδες Θόδωρο και Παναγιώτη Πανούτσο (Toyota Yaris) που επικράτησαν άτυπα στην C6 των Αντώνη Αγγελόπουλου- Χρήστου Δίπλα (Toyota Yaris) για λιγότερο από 1 δευτερόλεπτο! Τρίτοι 1400αρηδες ήταν οι Ηλίας Αγγέλης- Βασίλης Κούγιας (Peugeot 206) στην πρώτη συμμετοχή του οδηγού σε αγώνα από το αριστερό bucket! Οι περσινοί νικητές στην F2 στη Σπάρτη Βασίλης Υφαντής-Γιάννης Στάικος (Ford Escort RS 2000) εγκατέλειψαν την προσπάθεια τους στη δεύτερη ειδική από σπασμένη ανάρτηση, βρισκόμενοι στην κορυφή της κατηγορίας μέχρι εκείνο το σημείο.
Στη μονομαχία των πισωκίνητων Toyota της C4 νικητές αναδείχτηκαν οι Θόδωρος Πανταζόπουλος- Σταύρος Τσικρίκας με Corolla AE86 που επικράτησαν των Δημήτρη Γκρούμα- Γεράσιμου Παπανικολάου με Corolla KE70 και των Κώστα Παπαδά- Τάσου Τόγια με Starlet. Οι Χρήστος Χατζόπουλος- Στάθης Πανούτσος (Toyota Corolla AE86) ήταν το ταχύτερο πλήρωμα της C4 και στα τρία περάσματα της ειδικής, όμως η ποινή ενός λεπτού που δέχτηκε τους στέρησε τη διάκριση.
Και του χρόνου λοιπόν με περισσότερους αγώνες σαν αυτόν της Σπάρτης. Σε ένα πανελλήνιο Κύπελλο με καλύτερη γεωγραφική κατανομή, στις περιοχές της Ελλάδος τουλάχιστον που έχουν χωμάτινα αγωνιστικά, με περισσότερες συμμετοχές και μεγαλύτερο ενδιαφέρον!
Τελικά αποτελέσματα:
http://www.moto-live.info/admin/HTML2/FOCC.pdf