Κύπελλο Χώματος 2017 – 1. Εαρινό Ράλλυ Σπριντ- review: Στον αστερισμό του Χαλκιά!
Σε γνώριμα λημέρια πραγματοποιήθηκε η πρεμιέρα του Κυπέλλου Χώματος, με τους Θέμη Χαλκιά-Κώστα Κόντο να επικρατούν στο Εαρινό Ράλλυ Σπριντ και να ξεκινούν με τον καλύτερο τρόπο τη φετινή χρονιά. Ο δρόμος για τη νίκη δεν ήταν στρωμένος με ροδοπέταλα για το πλήρωμα του Subaru Impreza STi N14, καθώς αντιμετώπισε πρόβλημα με την ανάρτηση του αυτοκινήτου στο πρώτο πέρασμα, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα να στραβώσει ο εμπρός δεξιά τροχός και το πλήρωμα να πετύχει τη δεύτερη καλύτερη επίδοση. Στη συνέχεια, ο 41χρονος Χαλκιάς έβαλε το κεφάλι κάτω και βελτίωσε κατά 20 δευτ. την επίδοσή του σε σχέση με το πρώτο σκέλος και κατάφερε να πετύχει άλλη μια νίκη στο χώμα …ανοίγοντας λογαριασμό στο θεσμό.
Δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν την έκπληξη οι Χρυσόστομος Καρέλλης-Λεωνίδας Μαχαίρας που βρίσκονταν στην πρωτοπορία στα μισά του αγώνα, με τον οδηγό να εντυπωσιάζει στην πρώτη του εμφάνιση με τετρακίνητο σε χωμάτινο τερέν. Ωστόσο, τα όποια όνειρα του πληρώματος για νίκη εξανεμίστηκαν στο μεσημεριανό πέρασμα από την Κινέτα, όταν το Mitsubishi Lancer Evo IX βγήκε εκτός δρόμου. Άδοξο τέλος, λοιπόν, για τον οδηγό από τη Λαμία που για μια ακόμη φορά απέδειξε πως είναι ταχύτατος και …παντός εδάφους.
Την εγκατάλειψη των Καρέλλη-Μαχαίρα εκμεταλλεύτηκαν οι Γιάννης Μποζιονέλος-Βαγγέλης Παναρίτης που επέστρεψαν στο μπάκετ του Mitsubishi Lancer Evo VI. Κινήθηκαν προσεκτικά, ολοκληρώνοντας στη δεύτερη θέση, χωρίς να μπορούν να απειλήσουν για κάτι καλύτερο. Αυτό είναι το καλύτερο αποτέλεσμα σε επίπεδο γενικής για τον οδηγό από το Άργος που αναμένεται να τον δούμε σε όλους τους αγώνες του Κυπέλλου Χώματος φέτος. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν οι Χρήστος Παλαιολόγος-Δημήτρης Σελλής με Mitsubishi Lancer όγδοης γενιάς παρ’ ότι αντιμετώπισαν πρόβλημα με το set up του αυτοκινήτου.
Πολύτιμους βαθμούς για τη συνέχεια συγκέντρωσαν οι τέταρτοι Κωνσταντίνος Τζέμος-Αντώνης Αγγελόπουλος (Mitsubishi Lancer Evo VIII) που δεν μπόρεσαν να ακολουθήσουν το ρυθμό των πρωτοπόρων. Την παράσταση έκλεψε για άλλη μια φορά στα δικίνητα το «Λαμιώτικο» Toyota Yaris των Θοδωρή Τσάκαλου-Απόστολου Κοτρωνή που κινήθηκε εντυπωσιακά στην ειδική της Κινέτας. Το «Φινλαμιώτικο» δίδυμο βρέθηκε αρχικά σε μειονεκτική θέση μετά το πρώτο πέρασμα, όπου πραγματοποίησε τον δεύτερο καλύτερο χρόνο στην F2, αλλά στη συνέχεια αντεπιτέθηκε και με εκπληκτικό δεύτερο μισό, πανηγύρισε τη νίκη τόσο στην F2 όσο και στη C6, τερματίζοντας παράλληλα στην πέμπτη θέση της γενικής, εμπρός από συνδυασμούς με ταχύτερες κατασκευές!
Δεύτεροι ολοκλήρωσαν στα δικίνητα οι Σπύρος Βασιλείου-Βασίλης Μπάτζανος (MG Rover 25) οι οποίοι κινήθηκαν σβέλτα στη δεύτερη μόλις συμμετοχή του οδηγού σε χωμάτινο αγώνα, όντας πρωτοπόροι στου δρόμου τα μισά. Ανάμεσα από τους δύο διακριθέντες της F2 τερμάτισαν οι Πέτρος Μαγγερίδης-Δημήτρης Γκορίτσας με Subaru Impreza STi.
Οι περσινοί κυπελλούχοι Ελλάδος της C6, “El–nak jr”-Ανδρέας Βίγκος (MG ZR 105) που χρησιμοποίησαν τον αγώνα ως ένα πολύ καλό τεστ ενόψει της πρεμιέρας του πρωταθλήματος, δεν μπόρεσαν να απειλήσουν τους πρωτοπόρους ολοκληρώνοντας στην τρίτη θέση της F2 και στη δεύτερη της C6, εμπρός από τους Παναγιώτη και Θοδωρή Πανούτσο (Toyota Yaris).
Τη δικιά τους ξεχωριστή νότα στη διοργάνωση έδωσαν τα θηριώδη 4x4 που δικαίως απέσπασαν το χειροκρότημα των λιγοστών θεατών που βρέθηκαν στη διαδρομή.
Σε γενικές γραμμές πραγματοποιήθηκε ένας επιτυχημένος αγώνας, με τη συνταγή να παραμένει αμετάβλητη σε σχέση με πέρυσι. Μοναδικό μελανό σημείο αποτέλεσε η κακή κατάσταση στην οποία βρισκόταν η ειδική της Κινέτας, με αποτέλεσμα αρκετά από τα πληρώματα να είναι δυσαρεστημένα. Επόμενος σταθμός του Κυπέλλου Χώματος αποτελεί η Σπάρτη, με το Ράλλυ Σπριντ Μολών Λαβέ το οποίο είναι προγραμματισμένο για τις 29 και 30 Απριλίου.
Βίντεο του αγώνα:
https://www.youtube.com/watch?v=RQvuncr57zY
Τελικά Αποτελέσματα
http://www.moto-live.info/admin/HTML2/FOCC.pdf