Οι Θέμης Χαλκιάς- Κώστας Κόντος ήταν οι νικητές του Ράλλυ Σπριντ «Γιώργος Μοσχούς», δεύτερου γύρου του Κύπελλο Ράλλυ Χώματος που διεξήχθη με απόλυτη επιτυχία στις Καρούτες, μια από τις καλύτερες ειδικές της Ελλάδας! Οι νικητές οδήγησαν αυτή τη φορά ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και όχι το γνωστό Subaru Impreza Sti με το οποίο τους έχουμε συνηθίσει και δεν δυσκολεύτηκαν να σημειώσουν τη δεύτερη φετινή τους νίκη στο θεσμό. Έκαναν τη διαφορά στο πρώτο πέρασμα, αφήνοντας τους βασικούς τους αντιπάλους 16 δευτερόλεπτα πίσω και στη συνέχεια έλεγξαν το ρυθμό τους κάνοντας παράλληλα μια καλή προπόνηση για το Ράλλυ Ακρόπολις που θα περιλαμβάνει τις Καρούτες και θα πραγματοποιηθεί σε 3 εβδομάδες.
Οι Χρυσόστομος Καρέλλης- Λεωνίδας Μαχαίρας ακολούθησαν τους νικητές, κάνοντας ιδιαίτερα μαθήματα στο χώμα, σε μια επιφάνεια που δεν τη γνωρίζουν καλά. Οι χρόνοι τους με το Mitsubishi Lancer Evo IX στο οποίο εξοικειώνονται σιγά σιγά βελτιωνόταν πέρασμα με πέρασμα και περιμένουμε να τους δούμε ακόμα πιο ανταγωνιστικούς στη συνέχεια.
Ωραία μονομαχία είχαμε για το τρίτο σκαλί του βάθρου στις Καρούτες με τέσσερα πληρώματα να το διεκδικούν! Αυτοί που κατάφεραν τελικά να ανεβούν στο podium ήταν οι Νικόλας Χαλιβελάκης- Παναγιώτης Τριανταφυλλίδης (Mitsubishi Lancer Evo IX) σε μια από τις καλύτερες εμφανίσεις του οδηγού στο χώμα. Η βελτίωση των επιδόσεων του πληρώματος ήταν θεαματική σε κάθε πέρασμα, με αποκορύφωμα στην τελευταία ειδική όπου και έκλεψαν την τρίτη θέση από τους Γιάννη Μποζιονέλο- Βαγγέλη Παναρίτη (Mitsubishi Lancer Evo VI), που είχαν πρόβλημα με τα φρένα τους, για λιγότερα από 5 δευτερόλεπτα!
Οι Χρήστος Παλαιολόγος- Δημήτρης Σελλής (Mitsubishi Lancer Evo VIII) ακολούθησαν πέμπτοι, μπροστά από τους Στέφανο Θεοχαρόπουλο-Γιώργο Κότσαλη (Mitsubishi Lancer Evo IX) που είχαν κλατάρισμα στην τελευταία ειδική και έχασαν την ευκαιρία να διεκδικήσουν το βάθρο.
Πρώτοι δικίνητοι τερμάτισαν οι Γιάννης και Βαγγέλης Ακράτος με Renault Clio R3 αν και έχασαν αρκετό χρόνο στην πρώτη ειδική πέφτοντας στη σκόνη προπορευόμενου αγωνιστικού. Οι Θόδωρος Τσάκαλος- Αποστόλης Κοτρωνής (Toyota Yaris) που προηγήθηκαν στο ξεκίνημα εγκατέλειψαν άδοξα από ντίζα γκαζιού, αφήνοντας τη νίκη στη C6 και τη δεύτερη θέση στην F2 στους «El Nak Jr.»- Ανδρέα Βίγκο (MG ZR 105) που για ακόμα έναν αγώνα πέτυχαν το στόχο τους βελτιώνοντας βήμα-βήμα τους χρόνους τους.
Στην F2 ακολούθησαν οι Νίκος Ντάβαρης- Βασιλική Ψαράκη (Renault Clio RS), Άρης Στιβαχτάρης- Μιχάλης Μίχας (MG ZR 160) και «Κούγιας Jr.»- Βασίλης Κούγιας (Peugeot 206 RC) μετά από όμορφη μάχη μεταξύ τους καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, με τον τελευταίο να κάνει την πρώτη του εμφάνιση σαν οδηγός σε αγώνα ράλλυ!
Το βάθρο της C6 συμπλήρωσαν, πίσω από τους «El Nak Jr.»- Βίγκο, οι Παναγιώτης Πανούτσος- Φώτης Αλεξανδρόπουλος (Toyota Yaris) και οι «Arma»- «Armaki» χωρίς να μπορέσουν να απειλήσουν τους πρώτους.
Οικογενειακή υπόθεση ήταν η διάκριση στην κατηγορία των Ιστορικών για τους Παραδείσηδες. Ο πατήρ Γιώργος με συνοδηγό τον Μιχάλη Φράγκου (Ford Escort MK I) αποδείχθηκαν πιο αποτελεσματικοί και με σταθερό ρυθμό κατάφεραν να κρατηθούν μπροστά από τον υιό Παναγιώτη που αγωνίστηκε με τον Κώστα Ποιμενίδη πλάι του στο πρωτοεμφανιζόμενο Ford Escort BDA. Οι τελευταίοι σημείωσαν την ταχύτερη επίδοση με διαφορά στο δεύτερο και τρίτο πέρασμα, όμως ο πολύτιμος χρόνος που έχασαν στο πρώτο, τους στέρησε τη νίκη για μόλις 7 δευτερόλεπτα! Ακόμα ένα Ford Escort, αυτό των Μιχάλη Λυκάκη- Γιάννη Τζόγια τερμάτισε στην τρίτη θέση της κατηγορίας.
Κι ενώ το κύπελλο χώματος θα περιμένει μέχρι το φθινόπωρο για την συνέχιση του, οι χωμάτινοι αγώνες συνεχίζονται στις αρχές του Ιούνη με το πρωταθληματικό Ράλλυ Ακρόπολις που μετράει και φέτος στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ! Να είστε όλοι εκεί!
Τελικά Αποτελέσματα:
http://www.moto-live.info/admin/HTML/FOCC.pdf
http://www.moto-live.info/admin/HTML/FOC1234.pdf