GRally

Ειδήσεις από αγώνες ράλλυ της Ελλάδας και του εξωτερικού.

Ελληνικοί Αγώνες Ράλλυ Πανελλήνιο Κύπελλο Χώματος

Πανελλήνιο Κύπελλο Χωμάτινων Ράλλυ 2025- 1. Ράλλυ Σπριντ Μολών Λαβέ- review- Πρεμιέρα με θέαμα

Με αρκετό θέαμα, που άλλωστε υποσχόταν η ειδική διαδρομή των Καρυών, άνοιξε η αυλαία των χωμάτινων αγώνων ράλλυ για το 2025. Με σύμμαχο τον ανοιξιάτικο καιρό, τα πληρώματα έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό στον αγώνα με τους Παπαδημητρίου- Κουζιώνη (Skoda Fabia R5) να επικρατούν φυσιολογικά σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο και στα τρία περάσματα της ειδικής.

Τους βαθμούς της νίκης για το κύπελλο Χώματος καρπώθηκαν οι Χατζημάρκος- Τσαούσογλου (Renault Clio Rally3) που άρχισαν τη χρονιά ορεξάτοι τερματίζοντας στη δεύτερη θέση, αφού το αγωνιστικό κατηγορίας C1 των νικητών δεν βαθμολογείται στο κύπελλο.

Οι Χατζημάρκος- Τσαούσογλου ήταν ταχύτεροι σε όλα τα περάσματα των περσινών κυπελλούχων Παναγιώτη Παραδείση- Φράγκου με το έτερο Renault Clio Rally3 του αγώνα. Η τελική τους διαφορα του ενός λεπτού δεν αντιπροσωπεύει τη μεταξύ τους κόντρα αφού οι τελευταίοι έχασαν περισσότερα απο 30 δευτερόλεπτα στην εκκινηση της τελευταίας ειδικης προσπαθώντας να επαναφέρουν το Clio σε “stage mode”.

Οι Δελαπόρτας- Παναρίτης (Ford Fiesta Rally3) συνέχισαν να βελτιώνουν τις επιδόσεις τους ολοκληρώνοντας στην τρίτη θέση του κυπέλλου, εμπρός από τους πρώτους της Νορμάλ κατηγορίας, Τζέμο- Αγγελόπουλο με Mitsubishi Lancer Evo IX.

Συναρπαστική ήταν η μάχη στην F2 με νέους πρωταγωνιστές και ανατροπές! Οι Ν. Παπαχριστόπουλος- Ξaνθος μόλις βρήκαν τα “κουμπιά” του Peugeot 208 R2 εξαπέλυσαν επίθεση καταφέρνοντας να πάρουν τη νίκη από τους Θ. Τσάκαλο- Κ. Σαμαρά (Ford Fiesta R2) για μόλις 3 δευτερόλεπτα! Το πλήρωμα του Fiesta ήταν άτυχο αφού στο τελευταίο χιλιόμετρο του αγώνα καθυστέρησε από μηχανική βλάβη. Στην τρίτη θέση της F2 ολοκλήρωσε ο Βαγγέλης Χαλδαίος στον πρώτο του αγώνα σαν οδηγός, με Peugeot 208 Rally4 και συνοδηγό τον Λαϊνόπουλο.

Όμορφες ήταν και οι μονομαχίες στην F2E, με τους Αναστασόπουλο- Παρασκευόπουλο (Toyota Corolla AE 92) να είναι για λιγότερα από 2 δευτερόλεπτα ταχύτεροι των Μανέτα- Αδαμόπουλου (Toyota Corolla AE 111).

Στη μικρότερη κατηγορία του αγώνα τη C6 επικράτησαν εύκολα οι Μιχαλόπουλος- Τζαβάρας με Toyota Yaris.

Ο μοναδικός Junior του αγώνα ήταν ο ταχύτερος στις ειδικές διαδρομές στην κατηγορία των Ιστορικών, χωρίς ωστόσο να καρπώνεται τους βαθμούς του κυπέλλου λόγω ληγμένου HTP! Ο 20χρονος Αχιλλέας Χριστοδούλου με συνοδηγό τον Θ. Σαμαρά οδήγησαν εντυπωσιακά την πανέμορφη Lancia 037, με την αναμενόμενη μάχη με τις Integrale των Αλέξανδρου Χριστοδούλου- Κακαβά και Σταφυλοπάτη- Χατζηρήγα να μην ολοκληρώνεται ποτέ αφού αυτές δεν κατάφεραν να φτάσουν στον τερματισμό. Μακάρι να δούμε τον νεαρό Χριστοδούλου στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα με σύγχρονο “όπλο” αφού τα έως τώρα δείγματα του στις ειδικές διαδρομές είναι ελπιδοφόρα.

Τους βαθμούς της νίκης για το κύπελλο των ιστορικών πήραν οι Γ. Παραδείσης- Στεργίου (Ford Escort RS MKI) με δεύτερους τους Παράβαλο- Κολοτούρο (Toyota Corolla AE 92) και τρίτους τους Γιαμαλάκη- Σάμιο (Talbot Sunbeam).

Η ενημέρωση της διοργανώτριας λέσχης ήταν για ακόμα μια φορά ανύπαρκτη, με το ωράριο των ειδικών διαδρομών και τους λόγους της σχεδόν ωριαίας καθυστέρησης να μην ανακοινώνονται ποτέ, όπως επίσης και οι ποινές για τις αναγνωρίσεις, σε έναν αγώνα που αξίζει σίγουρα καλύτερης προβολής.

Τελικά αποτελέσματα Κυπέλλου Χώματος:

Τελικά αποτελέσματα Κυπέλλου Χώματος Ιστορικών: