Οι Γιάννης Παπαδημητρίου- Νίκος Πετρόπουλος με Skoda Fabia R5 Evo ήταν οι απόλυτοι κυρίαρχοι του Rally Start Line, πρώτου γύρου του αναβαθμισμένου 56ου Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ.

Το έμπειρο πλήρωμα με το κιτρινόμαυρο Skoda Fabia R5 Evo στα χρώματα της RS200 Racing επικράτησε και στις 5 ειδικές διαδρομές του αγώνα, με τις τρεις πρώτες να διεξάγονται υπό το φως του ηλίου και τις δύο τελευταίες υπό το φώς των προβολέων και κατέκτησε δίκαια την πρώτη νίκη της σεζόν.

Ο επανεμφανιζόμενος μετά από πάρα πολλά χρόνια στα Ράλλυ, Γιώργος Ζυμαρίδης με συνοδηγό τον Κώστα Σούκουλη κατέκτησαν τη δεύτερη θέση πραγματοποιώντας καταπληκτική εμφάνιση στα bucket του “Dirt Games” Skoda Fabia R5. Η μάχη με τον πρωταθλητή Γιώργο Κεχαγιά, που είχε τον Μάριο Τσαούσογλου δίπλα του, δεν δόθηκε ποτέ, αφού το πλήρωμα με το Νο1 στις πόρτες του Skoda Fabia R5 της irace εγκατέλειψε στη δεύτερη κιόλας ειδική με πρόβλημα στην αντλία βενζίνης, έχοντας καταφέρει στην πρώτη να δείξει τη δυναμική του σημειώνοντας πολύ καλή επίδοση, στην πρώτη του επαφή με το τσεχικό “όπλο”.

Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Ιορδάνης Σερδερίδης- Fred Miclotte με ακόμα ένα Skoda Fabia R5, τελευταίας εξέλιξης μάλιστα. O Σερδερίδης που εκπροσώπησε την Ελλάδα τα τελευταία χρόνια στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, αντιμετώπισε αρκετά προβλήματα στον αγώνα που δεν τον άφησαν να κινηθεί στο ρυθμό που θα ήθελε. Ένα κλατάρισμα στην πρώτη κιόλας ειδική τον έριξε αρκετά πίσω, ενώ μια κακή επιλογή ελαστικών στην τρίτη τον έριξε προσωρινά εκτός podium. Με δύο ανταγωνιστικούς χρόνους όμως στις νυχτερινές ειδικές κατάφερε να κερδίσει τη θέση του βάθρου από τους νικητές την κατηγορίας Ν, Παναγιώτη Ρουστέμη- Κωνσταντίνο Νικολόπουλο.

Το πιο νεαρό πλήρωμα του αγώνα που κατάφερε την τελευταία στιγμή να συμμετάσχει στον αγώνα, αντικαθιστώντας το Mitsubishi Lancer Evo X του οδηγού το οποίο υπέστη μηχανική βλάβη, με ένα νοικιασμένο Mitsubishi Lancer Evo IX, ήταν το ταχύτερο της κατηγορίας και στις 5 ειδικές του αγώνα! Μακάρι το αποτέλεσμα αυτό να τους δώσει ώθηση ώστε να συμμετάσχουν σε όλους τους αγώνες του θεσμού και να διεκδικήσουν το πρωτάθλημα στο Ν!

Πίσω τους τόσο στη γενική όσο και στην κατηγορία Ν ολοκλήρωσαν οι επίσης νεαροί Πάνος Ισμαήλος- Χρήστος Μπακλώρης (Mitsubishi Lancer Evo IX) οδηγώντας μυαλωμένα και μένοντας μακριά από προβλήματα. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου των νορμάλ αυτοκινήτων ανέβηκαν οι Παναγιώτης Ηλιόπουλος- «Φαντομάς» (Mitsubishi Lancer Evo IX) τερματίζοντας στην 6η θέση.

Την πρώτη 8αδα συμπλήρωσαν οι Γιώργος Παραδείσης- Κώστας Ποιμενίδης και Νίκος Ντάβαρης- Φίλιππος Τζεφεράκος με δύο ακόμα 9αρια, μπροστά από τους νικητές της κατηγορίας F2 Backo”- “Άρη Ιαβέρη” με Ford Fiesta R2 που βελτιώνουν τους χρόνους τους αγώνα με τον αγώνα.

Στην F2 ακολούθησαν οι νικητές της C6 Νώντας Καρανικόλας- Γιώργος Βασιλάκης (Ford Fiesta R1T19), στην πρώτη εμφάνιση του οδηγού σε αγώνα ράλλυ που κέρδισαν τη θέση από τους Ανδρέα Καροτσιέρη- Ανδρέα Στεργίου (MG ZR 105) για 1 δευτερόλεπτο (!!!), με τους τελευταίους να χάνουν πολύτιμο χρόνο στο δεύτερο Λουτράκι μέσα στη σκόνη προπορευόμενου οχήματος.

Βαθμό στο πρωτάθλημα κατάφερε να μαζέψει το ένα από τα δύο πληρώματα από την Κύπρο που συμμετείχαν στον αγώνα, αυτό των Φοίβου Νικολάου- Σάββα Ζάκου με Mitsubishi Lancer Evo IX που συντηρεί η Rally Art Technology, παρά το γεγονός ότι έχασαν πολλά λεπτά από κλαταρισμένο ελαστικό.  Το έτερο πλήρωμα με την κυπριακή σημαία, αυτό των Γιώργου Αγαθοκλέους- Έλενας Βλαχαντώνη εγκατέλειψε με πρόβλημα στον επιλογέα του κιβωτίου ταχυτήτων!

Στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα περιλαμβάνεται αυτή των Θέμη Χαλκιά- Λεωνίδα Μαχαίρα με το νέο Ford Fiesta R5 του οδηγού από πρόβλημα στην κρεμαγιέρα, ενώ δεν ολοκλήρωσαν και οι πρωταγωνιστές της F2, Ντίνος Αντωνίου- Αλέξανδρος Αντωνίου (Ford Escort RS) από μηχανικό πρόβλημα και Σάββας Λευκαδίτης- Κώστας Κόντος (Peugeot 206 XS) που έχασαν τον πίσω αριστερό τροχό.

Επόμενος αγώνας του 56ου Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ το Ράλλυ Φθιώτιδος το Σεπτέμβριο. Καλό καλοκαίρι!

Τελικά Αποτελέσματα:

Από Harris