Αναρτήθηκε στο site της ΟΜΑΕ/ΕΠΑ η προκήρυξη των Ελληνικών Αγώνων Ράλλυ για το 2024 με αξιοσημείωτο γεγονός την αύξηση των πρωταθλημάτων σε χώμα και άσφαλτο! Ακόμα περισσότερους πρωταθλητές θα έχουμε τη νέα χρονιά, ακόμα περισσότερους κυπελλούχους, με ότι συνεπάγεται αυτό για τον ανταγωνισμό, κάτι που βέβαια, όσο και να χαροποιεί τους οδηγούς, δεν μας βρίσκει σύμφωνους.

Δεν θα μείνουμε στην προχειρότητα με την οποία είναι και φέτος γραμμένη η προκήρυξη και τις ασάφειες που αυτή δημιουργεί (ΥΓ. Ευήκοα ώτα και άμεσα αντανακλαστικά από την ΕΠΑ που διόρθωσε τα κακώς κείμενα της προκήρυξης των αγώνων ράλλυ στην πλειοψηφία τους), αφού στην τελική, οι άμεσα ενδιαφερόμενοι που είναι οι αγωνιζόμενοι δεν είδαμε να ασχολήθηκαν και πολύ με αυτήν, τόσες ημέρες που είναι αναρτημένη στο site της Ομοσπονδίας.

Θα μείνουμε στην ουσία που είναι ο εκσυγχρονισμός, με νέο Πρωτάθλημα στην κατηγορία Rally3 και τον κατακερματισμό της F2 σε δύο πρωταθλήματα, ένα των σύγχρονων R-A-N κι ένα των Ε, τόσο στο 60ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ (χώμα) όσο και στο Ασφάλτινο Πρωτάθλημα. Το πρωτάθλημα των Juniors θα παραμείνει και το 2024, με το όριο ηλικίας να παραμένει στα 27 έτη και περιορισμό των συμμετεχόντων στις κατηγορίες C5 και C6. 

Προς τη σωστή κατεύθυνση είναι και οι αλλαγές στην κατηγοριοποίηση των αγωνιστικών, με γνώμονα τις επιδόσεις των αγωνιστικών και την τόνωση του ανταγωνισμού (διαβάστε τον τεχνικό κανονισμό εδώ) .

Κατά τα άλλα δεν υπάρχουν σημαντικές αλλαγές, με Χωμάτινο και Ασφάλτινο πρωτάθλημα τα οποία θα αποτελούνται και το 2024 μόνο από 4 αγώνες, σύμφωνα με το πρόγραμμα που ανακοινώθηκε νωρίτερα, ενώ ορθά θα μετράνε και οι τέσσερις αγώνες στην τελική βαθμολογία του κάθε οδηγού. Τα χιλιόμετρα του κάθε αγώνα παραμένουν τα ίδια, όπως παραμένει και ο περιορισμός της κατάταξης κάθε οδηγού στην τελική βαθμολογία αν έχει εκκινήσει τουλάχιστον σε 3 αγώνες, κάτι που επιπλέον λειτουργεί ενάντια στον ανταγωνισμό. Ενάντια στον ανταγωνισμό, προς όφελος όμως των πρωταθλητών χωρίς αντίπαλο είναι και η μείωση του αριθμού των συμμετεχόντων για να προσμετρήσουν οι θεσμοί, με τις ασάφειες στην προκήρυξη να είναι κι εκεί σημαντικές και να δημιουργούν ερωτηματικά, ίσως μόνο σε εμάς…

Σημαντικό είναι το γεγονός ότι ο τελευταίος αγώνας κάθε πρωταθλήματος προσμετράει με συντελεστή 1,5, δίνοντας έτσι κίνητρο σε περισσότερους οδηγούς να διεκδικήσουν τους τίτλους και να μην κρίνονται τα πρωταθλήματα, όπως φέτος, πριν το καλοκαίρι.

Καλή χρονιά να έχουμε, με ποιοτικούς και ασφαλείς αγώνες.

Ραντεβού και φέτος στα βουνά!

Διαβάστε την προκήρυξη εδώ

Χ.Κ.

Από Harris