Σε παράσταση για ένα ρόλο εξελίσσεται το Ράλλυ Κένταυρος, πρώτος αγώνας του Πρωταθλήματος Ράλλυ Ασφάλτου. Οι Κύπριοι Πρωταθλητές Ελλάδος Αλέξανδρος Τσουλόφτας- Στέλιος Ηλία πάτησαν βαθιά το γκάζι του Volkswagen Polo R5 από την πρώτη κιόλας ειδική δημιουργώντας στο τέλος της ημέρας διαφορά 2 λεπτών (!!!) από τους δεύτερους. Χαρακτηριστικό της “Ούλλα Ένα” οδήγησης των Κυπρίων σε μια επιφάνεια στην οποία έχουν ελάχιστη εμπειρία, το γεγονός ότι βελτίωσαν αισθητά τους χρόνους τους στα δεύτερα περάσματα των ειδικών, χωρίς να απειλούνται από κανέναν.

Σίγουρα όλοι οι φίλοι του σπορ περίμεναν ένα διαφορετικό Ράλλυ Κένταυρος φέτος, με πολύ ανταγωνισμό και μάχες στα δευτερόλεπτα. Η απουσία όμως της τελευταίας στιγμής τόσο τωνΑναπολιοτάκη- Τσιούκα, λόγω ατυχήματος του φορτηγού της ομάδας με αναβάτη μοτοσυκλέτας που είχε ως αποτέλεσμα τον τραυματισμό του τελευταίου, όσο και των Αλυγιζάκη- Αμαξόπουλου από μηχανικό πρόβλημα λίγο πριν τον αγώνα, τους άφησε όλους με τη λαχτάρα. Ας ελπίσουμε πως στους επόμενους αγώνες θα δούμε τις κόντρες που όλοι θα θέλαμε και δεν θα μείνουμε με τα αν…

Με τους Κύπριους αιώνες μπροστά, η μάχη περιορίστηκε στη διεκδίκηση της δεύτερης θέσης και ήταν υπόθεση Κρητικών. Οι Περουλάκης- Σαρρής (Mitsubishi Lancer Evo VIII gr A) είναι αυτοί που την κερδίζουν προσωρινά, από τους τρίτους Δημήτρη και Μάνο Κτιστάκη (Peugeot 306 S16) που διατηρούν άνετο προβάδισμα στην κατηγορία F2.

Στα δευτερόλεπτα φαίνεται πως θα κριθεί και η τέταρτη θέση την οποία διεκδικούν τρεις μνηστήρες. Οι Γεροδήμος- Γρηγορίου (Opel Astra OPC) είναι αυτοί που θα διανυκτερεύσουν τέταρτοι, ένα μόλις δευτερόλεπτο μπροστά από τους πρωτοπόρους της κατηγορίας Ν Αργυρίου- Πάσχο (Mitsubishi Lancer Evo IX) οι οποίοι πίεσαν πολύ στο απογευματινό loop να κλείσουν την ψαλίδα της διαφοράς που δημιούργησαν οι Θεσσαλοί το πρωί.

Λίγο πιο πίσω οι δεύτεροι της Ν Κόρακας- Κότσαλης (Mitsubishi Lancer Evo IX R4) ελπίζουν να βελτιώσουν στις ειδικές της Κυριακής τις λεπτομέρειες που τους χωρίζουν από την κορυφή της κατηγορίας.

Η μονομαχία που κράτησε ψηλά το ενδιαφέρον των λίγων θεατών του αγώνα ήταν αναμφισβήτητα αυτή της C5, τα πληρώματα της οποίας αδικήθηκαν εμφανώς από τη σειρά εκκίνησης τους. Τα περάσματα των Μίχου- Χειράκη (Peugeot 208 Rally4), Καρλιώτη- Ανάγνου (Citroen Saxo VTS) και Κομνού- Ρέντη (Citroen Saxo VTS) έκοβαν την ανάσα, ενώ και οι χρόνοι τους εντυπωσίαζαν και τον πλέον αυστηρό.

Τα τρία πληρώματα μοιράστηκαν τις νίκες στις ειδικές του πρωινού loop, με τους Κομνό- Ρέντη να χάνουν αρκετά δευτερόλεπτα στο ξεκίνημα της πρώτης ειδικής του αγώνα. Η μάχη των τριών έληξε άδοξα στην τέταρτη ειδική του αγώνα, όπου οι Κομνός- Ρέντης είχαν έξοδο που τους έστειλε στην κερκίδα, ενώ και οι Καρλιώτης- Ανάγνου είχαν μικροέξοδο η οποία τους κόστισε αρκετά δευτερόλεπτα. Σαν να μην έφτανε αυτό, ένα μηχανικό πρόβλημα του ασημί Saxo μια ειδική πριν την ολοκλήρωση του σκέλους τους άφησε κι αυτούς θεατές, επιτρέποντας στους “παλιούς” Μίχο- Χειράκη να κόψουν ρυθμό και να περιοριστούν στην έβδομη θέση της γενικής. Τις θέσεις βάθρου της κατηγορίας συμπληρώνουν πλέον οι Στεργιάδης- Γαζγάζης (Peugeot 106) και Βεργοζήσης- Κλόκας (Peugeot 106) που οδήγησαν ψυχωμένα και δίκαια βρίσκονται ψηλά στη γενική.

Ωραίο αγώνα για το βάθρο της F2 και τη δεύτερη θέση της C3 δίνουν τα δύο Citroen DS3 R3T που συμμετέχουν στο Κένταυρος. Οι Κρητικοί Τιτάκης- Μακράκης ξεκίνησαν πιο ορεξάτα, οι “Βόρειοι” όμως Κωνσταντινίδης- Κυπαρισσάς απάντησαν και βρέθηκαν να προηγούνται στην “ενδοοικογενειακή” μάχη για 8 δευτερόλεπτα, αφήνοντας ανοικτούς λογαριασμούς για τη συνέχεια στα Μελισσάτικα. Στην C3, τέταρτοι ακολουθούν οι Βάτσος- Κυρλαγκίτση με Renault Clio R3.

Αρκετές ήταν οι σημαντικές εγκαταλείψεις της κατηγορίας, με τους Αυγερόπουλο- Γιαβάση (Citroen Saxo Kit Car) να μην καταφέρνουν να ολοκληρώσουν την πρώτη ειδική με κομμένο ημιαξόνιο, τους Μόσχο- Σαμαρτζή (Renault Clio Kit Car) να μένουν με μηχανικό πρόβλημα. Από κινητήρα αποχώρησαν οι Λάκης- Τριανταφυλλίδης (Peugeot 306) και Σκουλαριώτης- Μακάριος (Renault Clio Sport).

Στην κατηγορία της νεολαίας, την C6, οι Κυπελλούχοι Κουτσοδήμος- Βλάγκας (Peugeot 106) δημιούργησαν διαφορά με το “καλημέρα”, κερδίζοντας δύο φορές το Ξουρίχτι και τον Κισσό, αφήνοντας στους δεύτερους Αβραμίδη- Κυρλαγκίτση (Citroen Saxo VTS) την κατηφορική Αλυκόπετρα. Η διαφορά τους στο τέλος της ημέρας ξεπερνάει το ένα λεπτό και δεν αφήνει περιθώρια για αμφισβήτηση. Από μηχανικό πρόβλημα εγκατέλειψαν οι Τύρος- Πολυχρονόπουλος (Peugeot 106) που διεκδικούσαν τη δεύτερη θέση, ενώ δεν μπήκαν ποτέ στη μάχη οι Μόσιος- Στέλλος (Citroen Saxo VTS) εγκαταλείποντας πολύ νωρίς από ημιαξόνιο. Το τρίτο σκαλί του βάθρου της κατηγορίας θα διεκδικήσουν την Κυριακή οι Μασιάλας- Μόσχος (Citroen Saxo VTS) και οι Νίκος και Ηλίας Μανούσκος (Citroen Saxo VTS) με τους πρώτους να έχουν το προβάδισμα. Πέμπτοι στην C6 ολοκλήρωσαν οι Μπαξεβανάκης- Ρεντζούλης (Toyota Yaris) ενώ άτυχος ήταν ο “ασταμάτητος” Στράτος Σταματάκης με συνοδηγό τον Φίλιππο Φακουρέλη στο ειδικά διαμορφωμένο Peugeot 106 της Disabled Motorsport που δεν κατάφεραν να τερματίσουν.

Στην κατηγορία των “masters” όπως εξελίσσεται η C4 οι Περάκης- Κουρουγκιαούρης (Peugeot 206) διατηρούν σημαντικό προβάδισμα έναντι των Αναγνωστάκη- Αλεξιάδη (Suzuki Swift Sport).

Την Κυριακή το πρωί όλοι οι δρόμοι οδηγούν στα Μελισσάτικα για την ολοκλήρωση του Ράλλυ Κένταυρος.

Αποτελέσματα 1ου σκέλους:

Από Harris