Ποιος είπε ότι δεν υπάρχει ταλέντο στους Ελληνικούς Αγώνες αυτοκινήτου; Υπάρχει, και μάλιστα πλούσιο, όπως απέδειξαν οι χρόνοι πολλών νεαρών αθλητών σε Αναβάσεις και Ειδικές Διαδρομές! Νεαρών, που δεν θα είχαν σε τίποτα να ζηλέψουν συναθλητές τους του εξωτερικού αν είχαν ανάλογη υποστήριξη, εξοπλισμό, αγωνιστικά χιλιόμετρα. Στο GRally ξεχωρίσαμε κάποιους από αυτούς που δεν έχουν συμπληρώσει το 29ο έτος της ηλικίας τους, ζητώντας προκαταβολικά συγγνώμη αν αδικήσαμε κάποιους άλλους και σας τους παρουσιάζουμε ξεκινώντας από τους πιο μικρούς.
Κομνός Νίκος (25/5/1994)
Ο Νίκος Κομνός είναι ίσως το πιο HOT όνομα στους Ελληνικούς Αγώνες αυτή τη στιγμή και αν γεννιόταν σε διαφορετική χώρα ήδη θα είχε μπει στο στόχαστρο πολλών manager για συμμετοχή σε μεγαλύτερα πρωταθλήματα. Ο 22χρονος κατέκτησε το Πανελλήνιο Κύπελλο Αναβάσεων στην ανταγωνιστική Ν/2, στην πρώτη του χρονιά πλήρους εμπλοκής κι έχει όλα τα φόντα να ανταγωνιστεί τους συνομηλίκους του από το εξωτερικό, όπως το έκανε με επιτυχία τόσα χρόνια στα καρτ. Θα θέλαμε να τον δούμε σύντομα σε αγώνες ράλλυ!
Κωστόγιαννης Τάκης (24/11/1993)
Ένα από τα μεγάλα ταλέντα που έχει βγάλει η Τρίπολη. Οι εμφανίσεις του δυστυχώς είναι περιστασιακές, όμως οι χρόνοι του δείχνουν ότι με την κατάλληλη υποστήριξη μπορεί να διεκδικήσει τίτλους στο μέλλον! Τα διαπιστευτήρια του τα έδειξε φέτος στη Δημητσάνα, όπου ήταν πρώτος στα 1600 κυβικά με έντονο ανταγωνισμό, ενώ δεν τα πήγε άσχημα και στην Πορταριά όταν για λίγο δεν ανέβηκε στο βάθρο της Α/6. Μακάρι να ακολουθήσει όλο το πρωτάθλημα το 2017!
Κακεπάκης Γιάννης (22/4/1992)
Ο νεαρός Κρητικός αναβάθμισε το 2016 την εμπλοκή του στους αγώνες συμμετέχοντας στη μεγάλη κατηγορία σε αγώνες στο νησί. Δεν έχει ακόμα καταφέρει να κερδίσει τη γενική σε κάποιον αγώνα ράλλυ, έχει όμως ανέβει στο βάθρο όπου κι αν συμμετείχε τα τελευταία 4 χρόνια! Μακάρι να βρει την υποστήριξη ώστε να ανοίξει τα φτερά του και να τρέξει και εκτός Κρήτης.
Δήμος Αλέξανδρος (15/10/1991)
Ο Αλέξανδρος Δήμος αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα της Βορείου Ελλάδας. Με πολλές διακρίσεις σε καρτ και time attack, έκανε την είσοδο του στους αγώνες ράλλυ το 2015 καταφέρνοντας να κερδίσει τη γενική στον 2ο του αγώνα! Οι επιδόσεις του στα 2 χρόνια συμμετοχής του στις ειδικές διαδρομές είναι εντυπωσιακές και η εξέλιξη του θα ήταν ταχύτερη αν δεν τον φρέναρε ένα ατύχημα στο Ράλλυ ΔΕΘ του 2015. Σημείο αναφοράς οι χρόνοι του στο Ηπειρωτικό Ράλλυ, όπου ήταν άτυχος εγκαταλείποντας 200 μέτρα πριν τον τερματισμό. Καλύτερο του αποτέλεσμα το 2016 η 3η θέση F2 στο Ράλλυ Θερμαϊκού!
Ζαγάρης Δημήτρης (14/8/1991)
Κι αυτός, όπως και οι περισσότεροι άλλωστε, μέλος αγωνιστικής οικογένειας, έκανε δειλά τα πρώτα του βήματα σε Αναβάσεις και Ράλλυ τα τελευταία χρόνια. Το 2016 ανέβηκε 2 φορές στο βάθρο της Α/6 στις Αναβάσεις Κύμης και Πορταριάς και μακάρι τη νέα χρονιά να ακολουθήσει κάποιον ολοκληρωμένο θεσμό, αφού, ως φαίνεται, τα γονίδια του νικητή υπάρχουν.
Βεργοζήσης Αποστόλης (5/6/1991)
Περιστασιακές είναι οι συμμετοχές και του Βεργοζήση στους αγώνες τα τελευταία χρόνια λόγω κυρίως απουσίας χορηγών. Όποτε βρίσκει την ευκαιρία συμμετέχει, ακόμα κι από τη θέση του συνοδηγού. Το καλύτερο αποτέλεσμα του για το 2016 ήταν η νίκη του στα 1600 στην Ανάβαση Ελασσόνας, απέναντι σε ισχυρούς αντιπάλους, μεταξύ των οποίων και ο Κυπελλούχος Αναβάσεων Βορείου Ελλάδος!
Φραντζεσκάκης Δημήτρης (19/10/1990)
Ο 26χρονος Χανιώτης κατάφερε να στεφθεί Κυπελλούχος F2 Κρήτης στην πρώτη του χρονιά συμμετοχής στο Περιφερειακό Κύπελλο. Τα περιθώρια εξέλιξης του είναι μεγάλα και του ευχόμαστε να κατακτήσει κι άλλους πολλούς τίτλους!
Κορνελάκης Ηλίας (1/5/1990)
Ευχάριστη έκπληξη στους ασφάλτινους αγώνες το 2016 ήταν η παρουσία του Ηλία Κορνελάκη. Στην πρώτη του χρονιά συμμετοχής ήταν παντού ανταγωνιστικός καταφέρνοντας μάλιστα να τερματίσει στη δεύτερη θέση της κατηγορίας C6 στο Πανελλήνιο Κύπελλο Ασφάλτου. Η προσέγγιση του στους αγώνες δείχνει ιδιαίτερα σοβαρή και τη νέα χρονιά θα είναι ακόμα πιο υπολογίσιμος αντίπαλος.
Μυλωνάς Κώστας (12/1/1990)
Γεννημένος σε «Ακροπολική» περιοχή δεν θα μπορούσε ο Κώστας Μυλωνάς παρά να κολλήσει από μικρός το μικρόβιο των αγώνων. Πάντα με το πλάι, σε όσους αγώνες συμμετέχει, προσφέρει θέαμα το οποίο συνδυάζει με αποτελέσματα, οδηγώντας αγωνιστικό που υπολείπεται του ανταγωνισμού. Οι θεατές περιμένουν τα περάσματα του, όπως κάποτε αυτά του Γιώργου Αγγελίδη και μακάρι να τον βλέπουμε πιο συχνά σε αγώνες!
Κύρκος Πάνος (19/12/1988)
Ο νεότερος της οικογενείας των πρωταθλητών είχε ελάχιστες εμφανίσεις φέτος, λόγω κυρίως των στρατιωτικών του υποχρεώσεων. Παρόλα αυτά κατάφερε να κερδίσει το Ράλλυ Σπριντ Μπράλου και να κάνει καλή εμφάνιση στην Ανάβαση Ριτσώνας. Ο Πάνος έχει ήδη στην πλάτη του 3 τίτλους πρωταθλητή της κατηγορίας Ν στις Αναβάσεις, το 2013 το 2014 και το 2015 και ήρθε ο καιρός να κάνει το επόμενο βήμα με ολοκληρωμένο πρόγραμμα στους αγώνες ράλλυ.
Αυγερόπουλος Χρήστος (2/10/1988)
Ο Πατρινός αθλητής συμμετέχει από πολύ μικρός στους αγώνες και το 2016 ήταν η καλύτερη χρονιά του, κατακτώντας το Περιφερειακό Κύπελλο Πελοποννήσου κατηγορίας F2. Ήταν μάλιστα άτυχος στον τελικό του Πανελληνίου Κυπέλλου στη Λαμία, όταν στην τελευταία ειδική έχασε τον τίτλο εξαιτίας μηχανικού προβλήματος του αυτοκινήτου του. Θέλουμε να τον δούμε και το 2017 στους αγώνες να διεκδικεί και πάλι τίτλους!
Μπατσάρας Δημήτρης (28/6/1988)
Ο εκπρόσωπος της Δυτικής Μακεδονίας στους “juniors” έκανε δυναμική επανεμφάνιση στους αγώνες το 2016 διεκδικώντας μέχρι τέλους το Περιφερειακό Κύπελλο Βορείου Ελλάδος. Δεν κατάφερε να το κατακτήσει, αποκόμισε όμως σημαντικές εμπειρίες που θα τον βοηθήσουν να διακριθεί σε όποιο θεσμό επιλέξει να συμμετάσχει τη νέα χρονιά.
«Φίλων» (18/5/1988)
Στην καλύτερη χρονιά του στους αγώνες, από το 2009 που συμμετέχει, «κατάφερε» να χάσει τον πρώτο του Πανελλήνιο τίτλο στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς. Δεν μπόρεσε να τερματίσει στον τελικό του Κυπέλλου Ασφάλτου στη Λαμία μένοντας στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας της κατηγορίας C5. Επικράτησε στην κατηγορία του στο Αττικό Ράλλυ Σπριντ και στο Ράλλυ Παλάδιο και ήταν πολύ γρήγορος σε όλους τους αγώνες που συμμετείχε. Τα καλύτερα έρχονται!
Θα θέλαμε να τους δούμε όλους, ή κάποιους από αυτούς τους νεαρούς οδηγούς σε ένα ενιαίο που θα περιλαμβάνει αγώνες Ράλλυ, ελπίζοντας ότι το άρθρο μας την επόμενη χρονιά θα περιλαμβάνει διπλάσια ονόματα, πολλά από τα οποία δεν θα έχουμε ξανακούσει! Καλή αγωνιστική χρονιά!
Photos: GRally/ Hunter Action Photography/ ID Papas κ.α.