Ευκολότερα ίσως κι από ότι περίμεναν οι Λάμπρος Κύρκος- Γιώργος Πολυζώης με Mitsubishi Lancer Evo IX κατέκτησαν το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ του 2015! Αυτή ήταν η 4η φορά που ο μικρότερος αδερφός της οικογενείας των πρωταθλητών κατακτά τον τίτλο (ανακηρύχτηκε πρωταθλητής επίσης το 2011, το 2013 και το 2014), ενώ για τον Πολυζώη αυτό ήταν το 6ο του πρωτάθλημα ράλλυ!
Οι Λαμ. Κύρκος- Πολυζώης ξεκίνησαν με το δεξί το πρωτάθλημα του 2015 που ήταν για ακόμη μια χρονιά μικτό, επικρατώντας στο Ολυμπιακό Ράλλυ, τον εναρκτήριο αγώνα της χρονιάς. Οι νίκες τους σε πρώτη (άσφαλτο) και δεύτερη (χώμα) ημέρα του Ράλλυ Φθιώτιδος, σε συνδυασμό με την εγκατάλειψη στο χώμα του κυριότερου αντιπάλου τους Γιώργου Φιλιππίδη, που είχε για την περίσταση δίπλα του τη Μαρία Παυλή- Κορρέ, τους έφερε αγκαλιά με τον τίτλο από τα μέσα κιόλας της χρονιάς. Ο Φιλιππίδης που οδήγησε όλη τη χρονιά Mitsubishi Lancer Evo IX μετρούσε ήδη μια εγκατάλειψη στον πρώτο αγώνα της χρονιάς στον Πύργο με συνοδηγό τον Δημήτρη Σαΐνη και είδε τις ελπίδες του για τον τίτλο, στη δεύτερη χρονιά πλήρους εμπλοκής του στο πρωτάθλημα να εξανεμίζονται πρόωρα.
Κύρκος και Φιλιππίδης δεν ξανασυναντήθηκαν μέχρι το τέλος της χρονιάς, με τον πρωταθλητή να απέχει από τα ασφάλτινα Ράλλυ ΔΕΘ και Αμαρύνθου, τα οποία κέρδισε ο Φιλιππίδης με συνοδηγό τον Λεωνίδα Μαχαίρα, και τον Yorgo να μη συμμετέχει στο Ράλλυ Ακρόπολις. Οι Κύρκος- Πολυζώης αν και καρδιοχτύπησαν εγκαταλείποντας την πρώτη ημέρα στον εθνικό μας αγώνα, τερμάτισαν δεύτεροι στην τελευταία πίσω από τους Λάμπρο Αθανασούλα- Νίκο Ζακχαίο (Skoda Fabia R5) εξασφαλίζοντας και μαθηματικά τον τίτλο.
Στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας του πρωταθλήματος ολοκλήρωσαν οι «αθόρυβοι» Βασίλης και Γιάννης Βελάνης με ακόμα ένα 9αρι στην πρώτη τους συμμετοχή στην πλειοψηφία των αγώνων του θεσμού. Οι Βελάνηδες απέκτησαν σημαντικές εμπειρίες για τα επόμενα χρόνια μαζεύοντας βαθμούς από όλα τα ράλλυ που συμμετείχαν, με αποκορύφωμα τη δεύτερη θέση τους στο Ράλλυ ΔΕΘ και την 3η στη δεύτερη ημέρα του Ακρόπολις.
Ενθαρρυντικά ξεκίνησαν τη χρονιά οι Θέμης Χαλκιάς- Λεωνίδας Μαχαίρας οδηγώντας το Mitsubishi Lancer Evo IX στη δεύτερη θέση του Ολυμπιακού Ράλλυ και του «χωμάτινου» Ράλλυ Φθιώτιδος. Προσωπικοί λόγοι του οδηγού δεν του επέτρεψαν να συνεχίσει στο πρωτάθλημα, με αποτέλεσμα να ολοκληρώσει στην 4η θέση της βαθμολογίας των οδηγών πίσω από τον Γιώργο Φιλιππίδη. Διακρίθηκαν επίσης οι Στέλιος Λαϊνόπουλος- Διονύσης Κολοτούρος (Subaru Impreza) σημειώνοντας μάλιστα καταπληκτική επίδοση στην πρώτη μέρα του Ακρόπολις, αλλά και ο Γιάννης Ζούνης που τερμάτισε επίσης με Subaru Impreza στην πλειοψηφία των αγώνων του θεσμού και συνοδηγούς κατά περίπτωση τους Νικόλα Ιντζόγλου, Ανδρέα Βίγκο και Παναγιώτα Δελαγραμμάτικα.
Στο πρωτάθλημα της κατηγορίας F2 δεν υπήρξε οδηγός που να ακολουθήσει όλους τους αγώνες. Την ευκαιρία δεν άφησαν να περάσει ανεκμετάλλευτη οι Αντώνης Αγγελόπουλος- Χρήστος Δίπλας που συμμετείχαν με Toyota Yaris σε επιλεγμένα ράλλυ και κατέκτησαν τον τίτλο! Το πλήρωμα της ΑΟΛΑΠ επικράτησε «εντός έδρας» στο Ολυμπιακό Ράλλυ, ενώ με μια καταπληκτική εμφάνιση και τη δεύτερη θέση στο Ακρόπολις μάζεψαν τους απαιτούμενους βαθμούς για να ανέβουν στην πρώτη θέση της βαθμολογίας!
Στην δεύτερη θέση της βαθμολογίας κατατάχθηκαν οι «χωμάτινοι» Γιάννης Μποζιονέλος- Βαγγέλης Παναρίτης με το πανέμορφο Ford Escort RS, που τερμάτισαν πίσω από το Yaris σε Πύργο και Ακρόπολις.
Την ευκαιρία να κλέψουν τον τίτλο «στις καθυστερήσεις» είχαν οι Γιάννης Πλάγος- Άλκης Ρέντης που δεν συμμετείχαν στους πρώτους αγώνες του θεσμού. Κέρδισαν με Peugeot 106 την κατηγορία στο Ράλλυ ΔΕΘ και μάζεψαν πολύτιμους βαθμούς στο Ράλλυ Ακρόπολις με Citroen Saxo. Με νίκη στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, το Ράλλυ Αμαρύνθου αναδεικνυόταν πρωταθλητές, όμως δεν τα κατάφεραν και περιορίστηκαν στην 3η θέση της βαθμολογίας. Από μια νίκη στην F2 κατέκτησαν οι Βασίλης Αναδιώτης- Μανώλης Μακρινός (Renault Clio RS- Φθιώτιδα άσφαλτο), Θόδωρος Τσάκαλος- Σπύρος Τσέλιος (Toyota Yaris- Φθιώτιδα χώμα), Σάββας Λευκαδίτης- Θανάσης Τσιούκας (Ακρόπολις- Peugeot 206) και Γιάννης Γύζης- Γιώργος Γύζης (Renault Clio- Αμαρύνθου) χωρίς να ακολουθήσουν περαιτέρω αγώνες.
Το πρωτάθλημα του 2016 ξεκινάει παραδοσιακά στον Πύργο το ερχόμενο σαββατοκύριακο και ελπίζουμε σε μεγαλύτερο ανταγωνισμό και περισσότερες συγκινήσεις!
Οι 51 πρωταθλητές
2015 ΚΥΡΚΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ
2014 ΚΥΡΚΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ
2013 ΚΥΡΚΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ
2012 ΝΙΩΡΑΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ
2011 ΚΥΡΚΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ
2010 ΒΩΒΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ
2009 ΒΩΒΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ
2008 ΧΑΤΖΗΤΣΟΠΑΝΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
2007 ΚΥΡΚΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ
2006 ΚΥΡΚΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ
2005 ΧΑΤΖΗΤΣΟΠΑΝΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
2004 ΧΑΤΖΗΤΣΟΠΑΝΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
2003 ΤΣΟΛΑΚΙΔΗΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ
2002 ΘΕΡΓΙΑΚΗΣ ΜΑΚΗΣ
2001 ΒΩΒΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ
2000 ΒΩΒΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ
1999 ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ
1998 ΚΥΡΚΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ
1997 ΒΩΒΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ
1996 ΚΥΡΚΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ
1995 ΒΩΒΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ
1994 ΚΥΡΚΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ
1993 ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΚΩΣΤΑΣ
1992 “JIGGER”
1991 “JIGGER”
1990 “JIGGER”
1989 “JIGGER”
1988 “JIGGER”
1987 “JIGGER”
1986 ΜΟΣΧΟΥΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
1985 ΜΟΣΧΟΥΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
1984 ΜΟΣΧΟΥΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
1983 ΜΟΣΧΟΥΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
1982 ΜΟΣΧΟΥΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
1981 ΜΟΣΧΟΥΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
1980 ΜΟΣΧΟΥΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
1979 ΜΟΣΧΟΥΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
1978 «ΣΙΡΟΚΟ»
1977 «ΣΙΡΟΚΟ»
1976 «ΣΙΡΟΚΟ»
1975 «ΛΕΩΝΙΔΑΣ»
1974 «ΛΕΩΝΙΔΑΣ»
1973 «ΣΙΡΟΚΟ»
1972 «ΣΙΡΟΚΟ»
1971 «ΛΕΩΝΙΔΑΣ»
1970 «ΣΙΡΟΚΟ»
1969 «ΛΕΩΝΙΔΑΣ»
1968 ΠΕΣΜΑΤΖΟΓΛΟΥ ΤΖΩΝΥ
1967 «ΕΙΠΩΡΧ»
1966 ΖΑΛΜΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ
1965 ΖΑΛΜΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ