Μετά από επιβλητική εμφάνιση και επικράτηση και στις τρεις διαδρομές, οι Γιάννης Παπαδημητρίου- Γιώργος Πολυζώης με Skoda Fabia R5 Evo κέρδισαν το Ράλλυ Φθιώτιδος, δεύτερο γύρο του αναβαθμισμένου Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ.
Ο Πρωταθλητής Ελλάδος του 1999, που ξανάσμιξε μετά από χρόνια με τον Γιώργο Πολυζώη στα bucket του RS200 Fabia, επικράτησε και στα τρία περάσματα της ειδικής διαδρομής Δίβρη, που ήταν η μοναδική που διεξήχθη, λόγω της κακοκαιρίας των προηγούμενων ημερών στην περιοχή. To έμπειρο πλήρωμα που οδήγησε συνετά στον αγώνα, θα κατακτούσε τη νίκη ακόμα κι αν ο ισχυρός ανταγωνισμός δεν αντιμετώπιζε προβλήματα.
Ο περσινός πρωταθλητής Γιώργος Κεχαγιάς, με συνοδηγό τον Μάριο Τσαούσογλου στα bucket του Skoda Fabia R5 της i–race ήταν αυτοί που προσπάθησαν να ακολουθήσουν το ρυθμό των νικητών, όμως ένα διπλό κλατάρισμα στο δεύτερο πέρασμα από τη Δίβρη τους ανάγκασε να αναπροσαρμόσουν τον στόχο τους. Αυτός πλέον έγινε η δεύτερη θέση, με τους Γιώργο Ζυμαρίδη- Κώστα Σούκουλη (Skoda Fabia R5) να τη διεκδικούν, παρά το γεγονός ότι οι τελευταίοι είχαν μικροέξοδο στην πρώτη ειδική και τετακε στην τελευταία που τους καθυστέρησε.
Αυτοί που χαμογέλασαν στο τέλος ήταν οι Κεχαγιάς- Τσαούσογλου που τερμάτισαν για πρώτη φορά φέτος και μάλιστα ψηλά, παρά τα τόσα προβλήματα. Από την πλευρά τους, οι Ζυμαρίδης- Σούκουλης που συμπλήρωσαν το βάθρο, σημείωσαν ακόμα ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα που τους κρατάει στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας του πρωταθλήματος.
Γεμάτος ατυχίες ήταν ο αγώνας για τους Ιορδάνη Σερδερίδη- Fred Miclotte (Skoda Fabia R5 Evo). Είχαν κλαταρισμένο ελαστικό τόσο στην πρώτη, όσο και στη δεύτερη ειδική, στην οποία σταμάτησαν μάλιστα να το αλλάξουν, χάνοντας αρκετά λεπτά και κάθε ελπίδα για διάκριση. Περιορίστηκαν έτσι στην 8η θέση της γενικής κρατώντας τον ανταγωνιστικό 3ο χρόνο γενικής στην power stage του αγώνα.
Προβλήματα με τα ελαστικά είχαν και οι Θέμης Χαλκιάς- Λεωνίδας Μαχαίρας (Ford Fiesta R5) που τερμάτισαν στην 5η θέση της γενικής, αλλά και οι φιλοξενούμενοι νεαροί Sebastien Bedoret– Thomas Walbrecq (Skoda Fabia R5) που ακολούθησαν. Το πολύ γρήγορο στην άσφαλτο πλήρωμα από το Βέλγιο τα βρήκε σκούρα στους σκληρούς χωματόδρομους της πατρίδας μας, στην πρώτη του επαφή με χωμάτινη επιφάνεια, και πήρε ένα καλό μάθημα για τη συνέχεια της καριέρας του που προβλέπεται λαμπρή, έχοντας και την υποστήριξη της Skoda Βελγίου.
Μπροστά από τα παραπάνω πληρώματα της κατηγορίας R5 τερμάτισαν οι νικητές την κατηγορίας Ν, «Panagiotis Roustemis»- Κωνσταντίνος Νικολόπουλος (Mitsubishi Lancer Evo X) σημειώνοντας ίσως την επίδοση του αγώνα. Το νεαρό πλήρωμα διπλασίασε τις νίκες του στην κατηγορία που επέστρεψε μετά από χρόνια στους ελληνικούς αγώνες κι έκανε σημαντικό βήμα για την κατάκτηση του τίτλου! Όπως και στον πρώτο αγώνα δεν απειλήθηκε ποτέ από τον ανταγωνισμό και «άναψε φώτα» σε ισχυρότερους συνδυασμούς.
Η μάχη για τη δεύτερη θέση της κατηγορίας μεταξύ των πολύ γρήγορων Ντίνου Τζέμου- Ηλία Παναγιωτούνη (i–race Mitsubishi Lancer Evo IX) και Πάνου Ισμαήλου- Χρήστου Μπακλώρη (Mitsubishi Lancer Evo IX) έληξε άδοξα για τους τελευταίους στην power stage. Το πλήρωμα του κόκκινου Lancer είχε κλατάρισμα που του κόστισε πολλές θέσεις στην κατάταξη.
Για τον ίδιο λόγο έχασαν μια πολύ καλή θέση οι Γιώργος Παραδείσης- Κώστας Ποιμενίδης (Mitsubishi Lancer Evo IX) με το τρίτο σκαλί του podium να καταλήγει στους επανεμφανιζόμενους «Ίαν»- Μιχάλη Φράγκου (Mitsubishi Lancer Evo IX) που έκαναν έναν πολύ καλό αγώνα!
Την πρώτη πεντάδα στην Νορμάλ κατηγορία συμπλήρωσαν οι Στέφανος Θεοχαρόπουλος- Γιώργος Κότσαλης και οι Γιώργος Αγαθοκλέους- Ελένη Βλαχαντώνη με ακόμα δύο «9αρια», ενώ στη γενική κατάταξη τους ακολούθησε ο έμπειρος σε «λασπομαχίες» Πάνος Κωνσταντάκος με συνοδηγό τον Δημήτρη Αμαξόπουλο (Mitsubishi Lancer Evo VII). Νωρίς εκτός αγώνα έμειναν οι Παναγιώτης Ηλιόπουλος- «Φαντομάς» (Mitsubishi Lancer Evo IX) από έξοδο και οι Κύπριοι Φοίβος Νικολάου- Σάββας Ζάκου (Mitsubishi Lancer Evo IX) όταν μετά από απότομη προσγείωση σε άλμα, ένα τμήμα της ποδιάς αποκολλήθηκε και τρύπησε το ρεζερβουάρ.
Δραματική ήταν η εξέλιξη στην κατηγορία F2. Ενώ όλα έδειχναν ότι η επικράτηση θα ήταν υπόθεση «Yaris» με τους Θόδωρο Τσάκαλο- Γιώργο Ντότσικα και “Pazonen”- Απόστολο Κοτρωνή να δίνουν ωραία μονομαχία μεταξύ τους, η εγκατάλειψη αμφότερων στην power stage άνοιξε το δρόμο στους “Backo”- “Άρη Ιαβέρη” (Ford Fiesta R2) για τη δεύτερη φετινή τους νίκη!
Στην F2 ακολούθησαν οι νικητές της C6 Νώντας Καρανικόλας- Γιώργος Βασιλάκης (Ford Fiesta R1) που επίσης διπλασίασαν τις νίκες τους, μπροστά από τους Θανάση Τσάκαλο- Σπύρο Τσέλιο (Toyota Yaris) που καθυστέρησαν στην power stage από προπορευόμενο πλήρωμα. Στην τρίτη θέση της μικρότερης κατηγορίας του αγώνα ολοκλήρωσαν οι Ανδρέας Καροτσιέρης- Ανδρέας Στεργίου (MG ZR105), ενώ τους ακολούθησαν στην F2 οι Ηλίας και Νίκος Μανούσκος (Toyota Yaris) και Ηλίας Καφαντάρης- Νίκος Κόντος (Toyota Corolla). Αρκετά ψηλά στην κατάταξη θα τερμάτιζαν οι Κώστας Μυλωνάς- Ηλίας Αγγέλης (Toyota Corolla AE92) αν δεν χρεωνόταν ποινή 5 λεπτών από προπορεία λόγω λάθους υπολογισμού.
Στις κυριότερες εγκαταλείψεις της F2 περιλαμβάνεται αυτή των Ντίνου Αντωνίου- Αλέξανδρου Αντωνίου (Ford Escort RS) από κομμένο ημιαξόνιο και των Δημήτρη και Βασίλη Κούγια (Peugeot 206) από μηχανικό πρόβλημα.
Το 56ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ συνεχίζεται στον Πύργο στα μέσα Οκτωβρίου με το Ολυμπιακό Ράλλυ. Το αναμένουμε με ενδιαφέρον!