GRally

Ειδήσεις από αγώνες ράλλυ της Ελλάδας και του εξωτερικού.

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ

56ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ 2020- 3. Ολυμπιακό Ράλλυ- review- Νικητής και πρωταθλητής ο Γιάννης Παπαδημητρίου!

Ο Γιάννης Παπαδημητρίου είναι πρωταθλητής Ελλάδος για το 2020! Ο έμπειρος οδηγός επιβεβαίωσε για ακόμη μια φορά την κλάση του και με συνοδηγό τον Γιώργο Πολυζώη κέρδισαν στα bucket του Skoda Fabia Rally2 Evo το Ολυμπιακό Ράλλυ! Αυτή ήταν η τρίτη σερί νίκη για τον Έλληνα Πρωταθλητή που διπλασίασε τους τίτλους του, 21 χρόνια μετά την πρώτη του κατάκτηση.

Οι Παπαδημητρίου- Πολυζώης κέρδισαν με χαρακτηριστική άνεση και τις 6 ειδικές διαδρομές του αγώνα και πλέον ο μόνος στόχος τους στον επίλογο στην Ιτέα θα είναι η κατάκτηση του πρωταθλήματος και από τον συνοδηγό Γιώργο Πολυζώη ο οποίος δεν συμμετείχε στο πρώτο Ράλλυ της σεζόν.

Η απουσία των Γιώργου ΚεχαγιάΜάριου Τσαούσογλου και του Γιώργου Ζυμαρίδη από το Ολυμπιακό Ράλλυ, για διαφορετικούς λόγους το κάθε Fabia, έκανε πολύ πιο εύκολο το έργο των νικητών,  ενώ περιόρισε και τους μνηστήρες για τις θέσεις του βάθρου. Στην όμορφη μάχη για τη δεύτερη θέση που κράτησε ψηλά το ενδιαφέρον μέχρι την τελευταία ειδική, οι Ιορδάνης Σερδερίδης- Fred Miclotte (Skoda Fabia Rally2 Evo) ήταν αυτοί που επικράτησαν επί των Γιάννη Μπαντούνα- Κώστα Σούκουλη (Mitsubishi Lancer Evo VI). Το πλήρωμα του Skoda που ακολουθεί όλο το πρωτάθλημα φέτος, ευχαριστήθηκε τον αγώνα με τον οδηγό να ανεβαίνει στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας των οδηγών αναγνωρίζοντας την ανωτερότητα του Παπαδημητρίου.

Ο Πρωταθλητής Ελλάδας του 2018 από τη δική του πλευρά, οδήγησε χωρίς βαθμολογικό άγχος στον αγώνα της ιδιαίτερης πατρίδας του, αφού φέτος δεν συμμετέχει στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα. Η τρίτη θέση στον τερματισμό, προσέφερε πολύτιμους βαθμούς στο συνοδηγό του Μπαντούνα, Κώστα Σούκουλη που διεκδικεί τον τίτλο των συνοδηγών!

Τέταρτοι ολοκλήρωσαν οι Θέμης Χαλκιάς- Λεωνίδας Μαχαίρας (Ford Fiesta R5) που αποφάσισαν να αλλάξουν το στυλ οδήγησης τους, ώστε να αντλήσουν όσο το δυνατόν περισσότερες από τις δυνατότητες του αυτοκινήτου τους. Ουσιαστικά αγώνας προσαρμογής για το πλήρωμα, που βελτίωσε σημαντικά τις επιδόσεις του στο δεύτερο πέρασμα στο οποίο καπάρωσε και την τέταρτη θέση.

Στη μάχη της  κατηγορίας Ν, η γρήγορη εγκατάλειψη των «Panagiotis Roustemis»- Κωνσταντίνος Νικολόπουλος που ενώ ξεκίνησαν ορεξάτοι προδόθηκαν από το υδραυλικό τιμόνι του Mitsubishi Lancer Evo X που οδηγούσαν,  άνοιξε το δρόμο σε αρκετά αξιόλογα πληρώματα για τη διεκδίκηση της νίκης αλλά και του πρωταθλήματος!

Οι αγωνιζόμενοι «εντός έδρας» Ντίνος Τζέμος- Ηλίας Παναγιωτούνης (Mitsubishi Lancer Evo IX) επικράτησαν εν τέλει άνετα στην κατηγορία οδηγώντας ταχύτατα, με τους  «Ίαν»- Μιχάλη Φράγκου (Mitsubishi Lancer Evo IX) να ακολουθούν σε γενική και Ν. Στο δεύτερο αγώνα της καριέρας του με το τερακίνητο Evo ο «Ίαν» ήταν σαφώς βελτιωμένος ανεβαίνοντας για δεύτερη σερί φορά στο βάθρο της κατηγορίας.

Άτυχοι οι Πάνος Ισμαήλος- Χρήστος Μπακλώρης (Mitsubishi Lancer Evo IX) τερμάτισαν στην έβδομη θέση της γενικής και στην τρίτη της κατηγορίας Ν, καθυστερώντας σημαντικά στο service από πρόβλημα στα ηλεκτρικά. Την 6αδα στα «νορμάλ» συμπλήρωσαν οι Νίκος Ντάβαρης- Φίλιππος Τζεφεράκος, Γιώργος Αθανασόπουλος- Σπύρος Μπαρδάκης και Γιώργος Αγαθοκλέους- Έλενα Βλαχαντώνη, όλοι τους με 9αρια Evo. Δεν ολοκλήρωσαν με πρόβλημα στον κινητήρα οι Παναγιώτης Ηλιόπουλος- «Φαντομάς» (Mitsubishi Lancer Evo IX) και από κομμένο ημιαξόνιο οι Στέλιος Λαϊνόπουλος- Λάμπρος Ζωγράφος (Subaru Impreza) που κινήθηκαν αρκετά γρήγορα όσο ήταν στον αγώνα.

Σημαντική νίκη στην F2 σημείωσαν οι Νώντας Καρανικόλας- Γιώργος Βασιλάκης! Το πλήρωμα του Ford Fiesta R1 πήρε κεφάλι στη δικίνητη κατηγορία από την πρώτη ειδική και έμεινε εκεί μέχρι τον τερματισμό, στον καλύτερο αγώνα της καριέρας του! Σε συνδυασμό με την εγκατάλειψη των Backo”- “Άρη Ιαβέρη” (Ford Fiesta R2) σκαρφάλωσαν στην πρώτη θέση της βαθμολογίας και έχουν το πάνω χέρι στη διεκδίκηση του πρωταθλήματος, ενώ εξασφάλισαν τον τίτλο στη C6! Το δίδυμο του R2 Fiesta στην power stage του αγώνα, είχε έξοδο στην προσπάθεια του να καλύψει τη διαφορά από τους δεύτερους F2 και C6 «Pazonen”- Απόστολου Κοτρωνή (Toyota Yaris) που για ακόμα έναν αγώνα οδήγησαν το ιαπωνικό όπλο στα όρια του.

Στην F2 ακολούθησαν οι νικητές της C3 Θόδωρος Μούγιος- Βαγγέλης Παναρίτης με την εντυπωσιακή BMW 320 E30 και οι 3οι της C6 Τάσος Παπαδόπουλος- Ανδρέας Βασιλόπουλος (Toyota Starlet) οι οποίοι απέσπασαν το χειροκρότημα όσων βρέθηκαν στο βουνό. Τα Yaris των Νίκου Μοσχόπουλου- Ειρήνης Κόγια Γραμματικού και Ηλία και Νίκου Μανούσκου ακολούθησαν στην κατάταξη της C6.

Από κομμένο ημιαξόνιο εγκατέλειψαν οι Ανδρέας Καροτσιέρης- Ανδρέας Στεργίου (MG ZR105) χάνοντας κάθε ελπίδα διεκδίκησης του κυπέλλου της μικρότερης κατηγορίας.

Επόμενος και τελευταίος αγώνας του 56ου Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ το Φθινοπωρινό Ράλλυ στην Ιτέα στις αρχές Νοεμβρίου όπου θα κριθούν και τα πρωταθλήματα των υπόλοιπων κατηγοριών.

Τελικά Αποτελέσματα:

Βαθμολογίες