GRally

Ειδήσεις από αγώνες ράλλυ της Ελλάδας και του εξωτερικού.

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ

Πρωτάθλημα Ράλλυ 2017 – 6. Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδας – review: Το πήραν και το σήκωσαν!

Με τον καλύτερο τρόπο ολοκλήρωσε τη φετινή χρονιά  στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα ράλλυ ο Σωκράτης Τσολακίδης! Ο Βορειοελλαδίτης οδηγός σημείωσε την τρίτη του φετινή νίκη στο πρωτάθλημα, κερδίζοντας στο Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδας και σήκωσε το δεύτερο πρωτάθλημα της καριέρας του, 14 χρόνια μετά την πρώτη του επιτυχία. Όλα αυτά χάρη στην πολύτιμη καθοδήγηση του «μαέστρου» Χάρη Δήμου που αποτελεί σταθερή αξία στο δεξί μπάκετ του αξιόπιστου Skoda Fabia R5! Το δίδυμο ήταν ταχύτατο και στο δεύτερο σκέλος του αγώνα κερδίζοντας και τις 6 ειδικές διαδρομές, κλείνοντας με τον καλύτερο τρόπο τη χρονιά.

Θεαματικοί οι Τάκης Καμπύλης-Σταύρος Σταμέλος, χωρίς φλυαρίες και γνωρίζοντας πως δεν μπορούν να ανταγωνιστούν το σαφώς ισχυρότερο Fabia R5 των πρωτοπόρων, οδήγησαν σβέλτα το Skoda Fabia S2000 και καρπώθηκαν τους βαθμούς της  δεύτερης θέσης για το Κύπελλο Βορείου Ελλάδος, χωρίς να προσμετρούν στο πανελλήνιο πρωτάθλημα. Φέτος δεν τους έχουμε δει στο Νότο και θα θέλαμε να τους απολαύσουμε, γιατί όχι στο Ράλλυ Παλάδιο.

Το βάθρο του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδας συμπλήρωσαν οι Πελοποννήσιοι Γιάννης Μπαντούνας-Κωνσταντίνος Σούκουλης με το Mitsubishi Lancer Evo VI. Το πλήρωμα που έχει αποδείξει ουκ ολίγες φορές την ταχύτητά του στο χωμάτινο τερέν κινήθηκε χωρίς περιττά ρίσκα σε μια επιφάνεια που έχει μηδαμινή εμπειρία και με περισσότερα αγωνιστικά χιλιόμετρα στην άσφαλτο, έχει τα φόντα να πρωταγωνιστήσει. Τέταρτοι τερμάτισαν οι Γιώργος Γεροδήμος-Σωτήρης Γρηγορίου με το Opel Astra OPC που ανέβασαν ρυθμό την Κυριακή πραγματοποιώντας χρόνους 3άδας με ένα αυτοκίνητο που σπάνια βλέπουμε στους ελληνικούς αγώνες. Οι Θεσσαλοί ολοκλήρωσαν στην τρίτη θέση του Κυριακάτικου αγώνα του Κυπέλλου Βορείου Ελλάδας.

Η αποχώρηση των χθεσινών πρωτοπόρων στην F2, Νίκου και Βασίλη Καραθανάση, οι οποίοι προτίμησαν να μη συμμετάσχουν στο δεύτερο σκέλος μας στέρησε τη μάχη για την κορυφή, ανοίγοντας διάπλατα την πόρτα για τους Βόρειους Νίκο Βάτσο-Χρήστο Θεοφανίδη, οι οποίοι κέρδισαν  ανενόχλητοι τη δικίνητη κατηγορία, τόσο στη γενική, όσο και στον πέμπτο γύρο του Κυπέλλου Β. Ελλάδας.

Οδηγώντας το Renault Clio R3, συνεχίζουν το επιτυχημένο σερί τερματισμών που έχουν ξεκινήσει από τις αρχές της περσινής χρονιάς. Δεύτεροι οι Μίλτος Αγγλόπουλος-Γιάννης Σαρητσόγλου με το Citroen C2 R2 Max κινήθηκαν χωρίς να πιέσουν την Κυριακή, σιγουρεύοντας τη θέση τους, ενώ οι τρίτοι Σίμος Θεοφανίδης-Λευτέρης Μαύρος (Citroen Saxo VTS) που αντιμετώπισαν χθες πρόβλημα με το γκάζι του αυτοκινήτου δεν πτοήθηκαν την Κυριακή, ανεβαίνοντας στο τελευταίο σκαλί του πόντιουμ.

Στη γενική ακολούθησαν οι Βολιώτες Αθανάσιος Τσιτσιγιάννης-Γρηγόρης Κορίνθιος (Citroen Saxo VTS) με συνεχή παρουσία στο Κύπελλο Βορείου Ελλάδας φέτος, εμπρός από τους πρώτους Ιστορικούς Κωνσταντίνο Μυλωνά-Γιάννη Καλοπίτα με Toyota Corolla KE 30. Οι Λαμιώτες μας εκπλήσσουν ευχάριστα σε κάθε τους εμφάνιση, τόσο με την ταχύτητά τους, όσο και με το θέαμα που μοιράζουν απλόχερα στους θεατές και θα θέλαμε να τους δούμε σύντομα με σύγχρονο αγωνιστικό. Αρκετά πιο πίσω, δεύτεροι στα ιστορικά ολοκλήρωσαν οι Μάριος Σταφυλοπάτης-Κώστας Κακαλής  (Ford Sierra RS Cosworth) με αντεπίθεση διαρκείας που εξαπέλυσαν στις Κυριακάτικες διαδρομές, ξεπερνώντας στο νήμα τους  Κώστα Αργυρίου-Απόστολο Πάλλα στην πρώτη τους εμφάνιση με την Toyota Corolla AE 92.

Στον πέμπτο γύρο του Κυπέλλου Βορείου Ελλάδας που διεξήχθη αποκλειστικά στις ειδικές της Κυριακής, οι Τσολακίδης-Δήμος πρώτευσαν, εμπρός από τους Καμπύλη-Σταμέλο και Γεροδήμο-Γρηγορίου. Πολύτιμο χρόνο από πρόβλημα στην τουρμπίνα του Mitsubishi Lancer Evo X έχασαν στην τελευταία διαδρομή οι Γιαννιώτες, μέχρι πρότινος επικεφαλής του θεσμού, Ποσειδώνας Γορίτσας-Απόστολος Σπύρου που τερμάτισαν τέταρτοι, εμπρός από τους πρώτους δικίνητους, Βάτσο-Θεοφανίδη.

Το Πανελλήνιο πρωτάθλημα ράλλυ του 2017 ολοκληρώθηκε. Οι συνδυασμοί που το ακολούθησαν ήταν ελάχιστοι και σίγουρα ένας διαφορετικός, πιο έξυπνος σχεδιασμός του κορυφαίου θεσμού ράλλυ της χώρας μας το 2018, ίσως να προσελκύσει περισσότερες συμμετοχές και να αυξήσει το συναγωνισμό. Το ελπίζουμε!

Αποτελέσματα