Μετά από έναν αγώνα με έντονο συναγωνισμό μέχρι την τελευταία ειδική διαδρομή, οι Γιώργος Φιλιππίδης (ή YORGO)- Λεωνίδας Μαχαίρας ανέβηκαν στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου στο Ολυμπιακό Ράλλυ! To δίδυμο της επιτυχίας οδήγησε ταχύτατα το Mitsubishi Lancer Evo IX σε όλο τον αγώνα, βελτιώνοντας τους χρόνους τους σε κάθε ειδική διαδρομή, και κατάφερε να επικρατήσει του άξιου ανταγωνισμού κερδίζοντας τις 4 από τις 6 ειδικές του Ράλλυ!
Η εξέλιξη ήταν πραγματικά ενδιαφέρουσα αφού η διαφορά των δύο πρώτων πληρωμάτων ξεπέρασε μόλις στην τελευταία διαδρομή τα 8 δευτερόλεπτα, ενώ στο μεγαλύτερο τμήμα του αγώνα πάλευαν για τη νίκη 3 διεκδικητές! Ο τοπικός Γιάννης Μπαντούνας με συνοδηγό τον Ηλία Παναγιωτούνη και Mitsubishi Lancer Evo VI κατάφεραν να ολοκληρώσουν δεύτεροι, κερδίζοντας μια ειδική και κυνηγώντας τους νικητές μέχρι το τέλος! Μία ειδική κέρδισαν και οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης (Mitsubishi Lancer Evo IX R4) οι οποίοι βρέθηκαν επικεφαλής του αγώνα μέχρι την 3η ειδική, ένα πρόβλημα όμως με την πίεση του turbo στις δύο τελευταίες δεν τους επέτρεψε να διεκδικήσουν τη νίκη και περιορίστηκαν στην 3η θέση.
Οι Κύπριοι Πέτρος Παντελή- Κωνσταντίνος Κωνσταντίνου (Mitsubishi Lancer Evo X) με θεαματική οδήγηση τερμάτισαν τέταρτοι, εκμεταλλευόμενοι και τις εγκαταλείψεις των Θέμη Χαλκιά- Κώστα Σούκουλη (Subaru Impreza Sti) από δίσκο πλατώ και Λευτέρη Αλυγιζάκη- Μιχάλη Χατζηδάκη (Mitsubishi Lancer Evo IX) από μετάδοση, που μέχρι να αποχωρήσουν βρίσκονταν ψηλά στην κατάταξη. Το Κυπριακό πλήρωμα αντιμετώπισε πρόβλημα με τα φρένα στην πρώτη Νεμούτα χάνοντας πολλές θέσεις. Επισκεύασαν τη βλάβη στο service και κάλυψαν το χαμένο έδαφος σημειώνοντας χρόνους 3αδας ολοκληρώνοντας ακόμα μια επιτυχημένη εμφάνιση σε Ελληνικό έδαφος.
Οι Διονύσης Σπανός- Σωτήρης Γκότοβος (Subaru Impreza N12) και Πάνος Κωνσταντάκος- Κωνσταντίνος Σαμαράς (Mitsubishi Lancer Evo IX) συμπλήρωσαν την πρώτη 6αδα, οι Γιάννης Ζούνης- Έλενα Βλαχαντώνη (Subaru Impreza N12) ακολούθησαν, ενώ δεν μάθαμε ποτέ πόσο ψηλά θα μπορούσαν να φτάσουν οι Στέφανος Καμιτσάκης- Σπύρος Κολτσίδας (Mitsubishi Lancer Evo IX) και Στέλιος Λαϊνόπουλος- Γρηγόρης Ανδριανόπουλος (Subaru Impreza) που αποχώρησαν νωρίς από σπασμένο ακρόμπαρο και κιβώτιο ταχυτήτων, αντίστοιχα. Από σασμάν έμειναν και οι Κώστας Τζέμος- Γιάννης Φωτεινογιανόπουλος (Mitsubishi Lancer Evo VIII) που σημείωσαν αξιόλογους χρόνους στο πρώτο πέρασμα από τις ειδικές της Ηλείας.
Στην κατηγορία F2 δεν είχαμε μάχες για την πρώτη θέση, αφού οι Γιάννης Αναγνωστάκος- Χρήστος Μπακλόρης εμφανίστηκαν ένα σκαλί πάνω από τον ανταγωνισμό με το MG ZR 160. Ο πρώην «Γίνε πρωταθλητής» δημιούργησε από την αρχή διαφορά, ελέγχοντας στη συνέχεια τους αντιπάλους του. Μακάρι να τον δούμε και στη συνέχεια του θεσμού . Ωραίες μάχες και συνεχείς εναλλαγές στην κατάταξη είχαμε για τη δεύτερη θέση της F2. Οι “Pazonen”- Απόστολος Κοτρωνής (Toyota Yaris) ήταν αυτοί που ακολουθούσαν τους νικητές στις πρώτες ειδικές, όμως η επίθεση των Αντώνη Αγγελόπουλου- Χρήστου Δίπλα επίσης με Yaris έφερε το τοπικό πλήρωμα προσωρινά δεύτερο. Ένα σκασμένο ελαστικό όμως για τα μέλη της ΑΟΛΑΠ στην 4η ειδική σε συνδυασμό με την πίεση των Γιάννη Μποζιονέλου- Βαγγέλη Παναρίτη (Ford Escort RS) που καιροφυλακτούσαν, έδωσε στους τελευταίους τη χαρά της δεύτερης θέσης. Τα πληρώματα των δύο Yaris, που αδικήθηκαν από τη σειρά εκκίνησης, ακολούθησαν, με τους “Pazonen”- Κοτρωνή που αρχικα ηταν μπροστά απο το Escort να τερματίζoυν τρίτοι (1οι C6) και τους πρωταθλητές της F2 να ακολουθουν (σημ. Οι Pazonen- Κοτρωνής αποκλείστηκαν από τον αγώνα με απόφαση αγωνοδικών λόγω παράνομων καυσίμων).
Διακρίθηκαν επίσης οι Πατρινοί Βασίλης Ντέρμας- Ανδρέας Γκώτσης με την αξιόπιστη Toyota Corolla AE111 που ήταν και οι πρώτοι 1600αρηδες, οι Παναγιώτης Τριαντόπουλος- Κώστας Δελέγκος με την «αθάνατη» Toyota Corolla AE86 που ήταν οι ταχύτεροι της C4 και οι “El Nak Jr.”- Νίκος Μουζάκης (MG ZR 105) που άργησαν να προσαρμοστούν στις απαιτήσεις του αγώνα και τερμάτισαν στην 3η θέση της C6.
Τι μας έμεινε από το Ολυμπιακό Ράλλυ; Ο πολύς κόσμος στην τελετή εκκίνησης και ο έντονος συναγωνισμός για την κορυφή, απουσία βέβαια των πρωταθλητών. Μακάρι στο Ράλλυ Ακρόπολις που αποτελεί τον επόμενο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ στις 6-8 Μαΐου οι «δικοί μας» πρωταγωνιστές να συναγωνιστούν στα ίσα τους ξένους με τις αντίστοιχες κατασκευές και να προσφέρουν θέαμα στον κόσμο που θα βρεθεί στα «ακροπολικά» βουνά της Φθιώτιδας.
Τελικά αποτελέσματα:
http://www.moto-live.info/admin/HTML/FOCC.pdf