14339447_10154447715720050_52482746_oΜε αρκετές ευχάριστες εκπλήξεις στον πίνακα συμμετεχόντων διεξάγεται το σαββατοκύριακο 17-18 Σεπτεμβρίου το Ράλλυ Δ.Ε.Θ., 6ος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Ένας αγώνας από τους ιστορικότερους του θεσμού, σε αγαπημένες ασφάλτινες ειδικές της ορεινής Χαλκιδικής, ακριβός όμως για την πλειοψηφία των αγωνιζομένων, όντας μακριά από την Αθήνα. Ένας αγώνας που παραδοσιακά κρίνει τον πρωταθλητή!

Κάπως έτσι φαίνεται ότι θα γίνει και φέτος, με τα δύο πληρώματα που διεκδικούν τον τίτλο να κονταροχτυπιούνται στους πρόποδες του Χολομώντα. Οι Γιώργος Φιλιππίδης- Λεωνίδας Μαχαίρας (Mitsubishi Lancer Evo IX) και Βασίλης και Γιάννης Βελάνης (Mitsubishi Lancer Evo IX) θα τα δώσουν όλα για τους βαθμούς της νίκης, όμως το έργο τους δεν θα είναι καθόλου εύκολο. Απέναντι τους θα βρουν δύο συνδυασμούς, η συμμετοχή των οποίων έφερε χαμόγελα στους fan του αθλήματος και θα «ανεβάσει» κόσμο στα βουνά! Ο πρωταθλητής Ελλάδος του 2003 Σωκράτης Τσολακίδης επιστρέφει δυναμικά στα ράλλυ μετά από πολύχρονη απουσία και το κάνει με τις καλύτερες προϋποθέσεις, αφού θα οδηγήσει για την περίσταση ένα Skoda Fabia R5 με συνοδηγό τον Χάρη Δήμο. Με αντίστοιχο «όπλο» θα τρέξουν στον αγώνα οι Διαμαντής Τζαμπάζης- Γιώργος Πολυζώης που θα βρεθούν ξανά μαζί σε bucket μετά από περίπου ένα χρόνο, στην πρώτη συμμετοχή του πανέμορφου Skoda Fabia R5 σε ελληνικό ράλλυ!

12006527_10153590013220050_826989866177755089_o

Ένα καλό αποτέλεσμα θα διεκδικήσουν οι Κυπελλούχοι ασφάλτου Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος (Mitsubishi Lancer Evo X) που προτίμησαν να «ανέβουν» στη Θεσσαλονίκη από το να κυνηγήσουν βαθμούς για το Περιφερειακό Κύπελλο Πελοποννήσου που ακολουθούν, και αγώνας του οποίου διεξάγεται στο Αίγιο το ίδιο σαββατοκύριακο, αλλά και οι Άκης Καλούδης- Σάκης Τοπούζης (Mitsubishi Lancer Evo VIII) που συμπεριλαμβάνουν πάντα το Δ.Ε.Θ. στο αγωνιστικό τους πρόγραμμα.

Στο Ράλλυ δηλώνουν «παρών» αρκετοί ακόμα συνδυασμοί που ακολουθούν το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Οι Λευτέρης Αλυγιζάκης- Μιχάλης Χατζηδάκης (Mitsubishi Lancer Evo IX) αποτελούν την έκπληξη μέχρι τώρα στο θεσμό, με τους χρόνους που έχουν σημειώσει σε άσφαλτο και χώμα και αποτελούν αν μη τι άλλο υπολογίσιμους αντιπάλους. Με στόχο τους βαθμούς που θα τους φέρουν πιο κοντά στην πρώτη τριάδα της βαθμολογίας θα επισκεφτούν τη Μακεδονία οι Διονύσης Σπανός- Σωτήρης Γκότοβος (Subaru Impreza WRX Sti) και Γιάννης Ζούνης- Νίκος Ιντζόγλου (Subaru Impreza WRX Sti), ενώ τη λίστα των τετρακίνητων συμπληρώνουν οι τοπικοί Διονύσης Μαυροδής- Βασίλης Σούστας (Subaru Impreza Sti) και ο rookie Σωτήρης Ιερεμιάδης με συνοδηγό τον έμπειρο Δημήτρη Σαΐνη και Mitsubishi Lancer Evo X.

Στα δικίνητα ο συναγωνισμός θα είναι μεγάλος με τους επικεφαλής του πρωταθλήματος Γιάννη Αναγνωστάκο-Χρήστο Μπακλώρη (MG ZR 160) να ανεβαίνουν στη Θεσσαλονίκη με σκοπό να κάνουν το βήμα τίτλου, θέλοντας παράλληλα να ρεφάρουν από τις ατυχίες που είχαν σε Κένταυρος και Φθιώτιδος. Για τη διασκέδαση συμμετέχει στο Ράλλυ ΔΕΘ ο πρωτοπόρος του Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος, Νίκος Παυλίδης που με το Citroen DS3 R3T επιστρέφει στον αγώνα με τον πολύπειρο Νίκο Πετρόπουλο δίπλα του, ύστερα από 3 χρόνια απουσίας. Άτυχοι πέρυσι οι Βασίλης Καραβασίλης-Κωνσταντίνος Καρλιώτης (Honda Civic Type R) έχουν επικρατήσει δύο φορές στην F2 στο ΔΕΘ και φέτος δύσκολα θα αφήσουν το κύπελλο της κατηγορίας να φύγει εκτός Βορείου Ελλάδας. Ικανοί για τη διάκριση εμφανίζονται οι Φώτης Μπρόζος-Τάσος Βογιαντζής (Citroen ZX Kit Car) που παρά τη 10ετή απουσία τους, έλαμψαν στο σπριντ Σερρών. Ταχύτατος αναμένεται ο περσινός κυπελλούχος Βορείου Ελλάδας, Δημήτρης Κουμποτής με τον Σάββα Μαυροματίδη (Peugeot 106 S16) δίπλα του, έχοντας να αντιμετωπίσει τους Χρήστο και Δημοσθένη Παραβαντή με ίδιο αυτοκίνητο. Έμπειροι από Ράλλυ Δ.Ε.Θ. καθώς έχουν συμμετάσχει ουκ ολίγες φορές, οι Ανδρέας Περάκης-Κώστας Κουρουγκιαούρης (Peugeot 206 Kit Car) ευελπιστούν σε ένα καλό πλασάρισμα στους δικίνητους, χωρίς το βαθμολογικό άγχος καθώς φέτος δεν ακολουθούν κάποιο θεσμό. Με ενδιαφέρον αναμένεται το ντεμπούτο των Νίκου Τσακίρη-Σπύρου Χατζηπαναγιώτου με το νέο όπλο του οδηγού, ένα Citroen C2, ενώ οι Νίκος Βάτσος-Χρήστος Θεοφανίδης (Renault Clio R3) και Σίμος Θεοφανίδης-Λευτέρης Μαύρος (Citroen Saxo VTS) δίνουν για άλλη μια χρονιά το παρών στο ΔΕΘ και ευελπιστούν στη διάκριση.

13528304_10154233818720050_3183508995379629311_o

Ανοιχτά μέτωπα έχουμε στη C6, με τους “El nak jr”-Ανδρέα Βίγκο (MG ZR 105) να στοχεύουν στη μεγαλύτερη συγκομιδή βαθμών στον πρώτο ασφάλτινο αγώνα του οδηγού, ώστε να είναι πιο άνετοι στην Αμάρυνθο που ρίχνει την αυλαία του πρωταθλήματος. Μάχη για τη νίκη θα δώσει το πλήρωμα του MG με τους βόρειους Αντώνη Μπαξεβανάκη-Μιχάλη Ρετζούλη (Toyota Yaris) οι οποίοι έχουν αποδείξει πως δεν παρατούν εύκολα τα όπλα και η εμπειρία τους από Ράλλυ ΔΕΘ είναι ισχυρό χαρτί. Στον αγώνα συμμετέχει και ένα αμιγώς γυναικείο πλήρωμα, αυτό των Ελένη Μαλακτάρη-Μαρίας Κυρλαγκίτση με Citroen Saxo VTS και σίγουρα θα αποσπάσει το χειροκρότημα τω θεατών. Τη δικιά τους ξεχωριστή πινελιά θα βάλουν στο ράλλυ οι «ιστορικοί» Χρήστος και Πέτρος Νιζάμης (Skoda 130RS) και ο Χρήστος Οικονόμου (Porsche 911).

Το Σάββατο στις 16.00 στη νότια πύλη της ΔΕΘ θα πραγματοποιηθεί η εκκίνηση του αγώνα. Το αγωνιστικό κομμάτι ξεκινάει το απόγευμα της ίδιας μέρας με τη διεξαγωγή δύο ειδικών διαδρομών. Τη Κυριακή τα πληρώματα καλούνται να ριχτούν στη μάχη σε άλλες 4 ειδικές διαδρομές με τα συνολικά αγωνιστικά χιλιόμετρα του αγώνα να ξεπερνούν τα 80. Το Ράλλυ Δ.Ε.Θ. πλησιάζει και έχει υψηλού επιπέδου συμμετοχές! Εσείς θα λείπετε;

Συμμετοχές

14369957_684763628338713_542551870502894170_n

14317522_684763621672047_3127664965645266500_n

Ωράριο

wradeth

Αφίσα

afisa_49_deth

Από Apostolis