Κάπως έτσι μοιάζει η κατάσταση στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, κορυφαία, κάποτε, μορφή του εγχώριου μηχανοκίνητου αθλητισμού. Η χαρακτηριστική αδράνεια της Επιτροπής Αγώνων, ή όποιου έχει την ευθύνη διεξαγωγής του θεσμού, ευτέλισε το έτσι κι αλλιώς παραπαίον πρωτάθλημα και το βύθισε ακόμη περισσότερο στην αφάνεια.
Η απόφαση ματαίωσης, και όχι αναβολής, του Ράλλυ Φθιώτιδας τον Μάιο, είχε ως αποτέλεσμα την ισχυροποίηση ως εκεί που δεν πάει του Ράλλυ Ακρόπολις και την προσμέτρηση του στο πρωτάθλημα με συντελεστή όσο όλων των υπόλοιπων αγώνων μαζί! Σίγουρα το Ακρόπολις είναι ο εθνικός μας αγώνας, είναι απαραίτητο στο πρωτάθλημα αλλά έχει και την ανάγκη να προσμετράει σε αυτό, όμως η υπερβολικά αυξημένη του βαθμοδοσία έφτασε σε σημείο να κρίνει από μόνο του τον πρωταθλητή.
Ήδη μετά το Ακρόπολις, δύο από τους ελάχιστους διεκδικητές του θεσμού δήλωσαν την αποχώρηση τους από τη συνέχεια του πρωταθλήματος, το οποίο κινδυνεύει πλέον να μην ολοκληρωθεί, αν αναλογιστεί κανείς ότι και το Ράλλυ ΔΕΘ, που θεωρείται ένας από τους πιο ακριβούς αγώνες, δεν προσμετράει παράλληλα στο Κύπελλο Βορείου Ελλάδος, έχοντας ως πιθανή συνέπεια να χάσει αρκετές, εν δυνάμει, συμμετοχές «Βόρειων» πληρωμάτων που ακολουθούν το περιφερειακό κύπελλο.
Προφανώς οι υπεύθυνοι τα έλαβαν υπόψη τους όλα αυτά, με χαρακτηριστική βέβαια καθυστέρηση, και αναζητούν εκ των υστέρων λύσεις για να σωθεί η αξιοπιστία του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα; Από τη μία δεν νοείται πρωτάθλημα 4 αγώνων, αν και η προκήρυξη λαμβάνει υπόψη αυτό το ενδεχόμενο, από την άλλη όμως οι πρωτοπόροι των βαθμολογιών έχουν όλα τα δίκια με το μέρος τους να μην επιθυμούν την ετεροχρονισμένη αντικατάσταση του Ράλλυ Φθιώτιδας με άλλον αγώνα, από τη στιγμή που έχει ανακοινωθεί η ματαίωση του και δεν τίθεται θέμα βιωσιμότητας του θεσμού, βάσει προκήρυξης.
Ποιες είναι πλέον οι πιθανές επιλογές της επιτροπής; Α) Τη συνέχιση του πρωταθλήματος ως έχει, με την πραγματοποίηση των δύο τελευταίων αγώνων του θεσμού «πάσει θυσία» και το ενδιαφέρον για τον θεσμό στον πάτο. Β) Την πραγματοποίηση του Φθιώτιδας ή την αντικατάσταση του με άλλον αγώνα, που θα αποτελέσει πλήγμα στην αξιοπιστία του. Γ) την «άνευ προηγουμένου», που πλέον έχει προηγούμενο (!!!), τραγελαφική απόφαση προσμέτρησης με 12,5 βαθμούς στο πρωτάθλημα των πληρωμάτων που δήλωσαν συμμετοχή στο Ράλλυ Φθιώτιδος που δεν έγινε ποτέ, για να γελάσει και το …παρδαλό κατσίκι!
Αναμένουμε μέσα στις επόμενες ημέρες τις αποφάσεις των ιθυνόντων και ελπίζουμε να μην είμαστε οι μόνοι που ασχολούμαστε με το «αποκαθηλωθέν» Πρωτάθλημα.