Με συναγωνισμό, ανατροπές, καλό καιρό αλλά χωρίς τον αναμενόμενο κόσμο ολοκληρώθηκε το Ολυμπιακό Ράλλυ, 1ος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Νικητές του αγώνα αναδείχτηκαν οι Γιάννης Μπαντούνας- Κώστας Σούκουλης με το γνωστό Mitsubishi Lancer Evo VI της κατηγορίας Α. Το πλήρωμα σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στις 4 από τις 6 ειδικές του αγώνα, μεταξύ των οποίων και στην power stage που δίνει επιπλέον βαθμούς, και δίκαια ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου, στην ιδιαίτερη πατρίδα του οδηγού! Ο Μπαντούνας έψαχνε καιρό αυτή τη νίκη, η οποία του ξέφυγε στον περσινό αγώνα για μόλις 8 δευτερόλεπτα και επιτέλους τα κατάφερε! Το πλήρωμα διατήρησε σταθερό ρυθμό, χωρίς να παρασυρθεί από τους πυροβολισμούς των Τάκη Καϊτατζή-Γιώργου Καμμένου στην πρώτη ειδική, και μετά την μικροέξοδο των τελευταίων στη δεύτερη, αρκέστηκε στο να ελέγξει τον ανταγωνισμό. Μακάρι να υπάρξει και συνέχεια για τους Κυπελλούχους χωμάτινων Ράλλυ τα δύο τελευταία χρόνια, αφού το κόκκινο Evo έχει αποδείξει ότι «πάει» και στην άσφαλτο.
Στην τελευταία ειδική του ράλλυ κρίθηκε η μάχη για τη δεύτερη θέση. Οι πρωταθλητές Γιώργος Φιλιππίδης- Λεωνίδας Μαχαίρας (Mitsubishi Lancer Evo IX) ήταν αυτοί που χαμογέλασαν στο τέλος, ξεπερνώντας για 5 δευτερόλεπτα τους Τάκη Καϊτατζή- Γιώργο Καμμένο με ίδιο αυτοκίνητο. Προβλήματα με το στήσιμο του αυτοκινήτου τους αντιμετώπιζαν οι περσινοί νικητές του αγώνα, που είχαν να αντιμετωπίσουν και την ψυχολογική πίεση που τους δημιούργησε το περσινό ατύχημα στο Ράλλυ ΔΕΘ. Τέλος καλό, όλα καλά για το πλήρωμα του λευκού Evo που συγκέντρωσε αρκετούς βαθμούς στη μάχη για ακόμα έναν τίτλο και βελτίωνε τους χρόνους του ειδική προς ειδική.
Το χώμα θέλει ιδιαίτερη προσοχή και αυτό το κατάλαβαν οι ταχύτατοι Τάκης Καϊτατζής- Γιώργος Καμμένος στη δεύτερη ειδική, όταν μια μικροέξοδος τους κόστισε πολύτιμα δευτερόλεπτα και κάθε ευκαιρία να παλέψουν για τη νίκη. Το πλήρωμα που επέστρεψε σε αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος μετά από αρκετά χρόνια, ξεκίνησε ορμητικά κερδίζοντας την πρώτη ειδική και θέτοντας γερή υποψηφιότητα για τη νίκη. Η ατυχία τους στη συνέχεια αλλά και ένα πρόβλημα με την κρεμαργιέρα του αγωνιστικού στην τελευταία διαδρομή τους περιόρισαν στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης, χωρίς αυτό να θεωρείται άσχημο αποτέλεσμα για τη συνέχεια.
Ικανοποιημένοι από τις επιδόσεις τους στο ξεκίνημα του πρωταθλήματος είναι και οι τέταρτοι της κατάταξης Λευτέρης Αλυγιζάκης-Μιχάλης Χατζηδάκης (Mitsubishi Lancer Evo IX). Οι Κρητικοί βελτίωσαν τους χρόνους τους σε σύγκριση με την περσινή τους επίσκεψη στην Ηλεία και αν δεν είχαν έξοδο στην πρώτη αλλά και στην τελευταία ειδική θα μπορούσαν να διεκδικήσουν κάτι καλύτερο.
Ευχαριστήθηκαν στο χώμα οι Πάνος Κύρκος- Γιώργος Πολυζώης (Mitsubishi Lancer Evo IX), στην πρώτη συμμετοχή του νεαρού οδηγού σε αυτή την επιφάνεια, αν και δυσκολεύτηκαν αρκετά! Η βελτίωση των χρόνων τους σε κάθε πέρασμα ήταν εντυπωσιακή και κατάφεραν να «κλέψουν» την πέμπτη θέση στο τελευταίο loop από τους πολύ καλούς τοπικούς Ντίνο Τζέμο- Αντώνη Αγγελόπουλο (Mitsubishi Lancer Evo IX). Τα περιθώρια βελτίωσης για το νεότερο μέλος της οικογένειας Κύρκου που κάνει την εμφάνιση του στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ είναι μεγάλα και δεν θα αργήσει να έρθει και το αποτέλεσμα με ανάλογη συνέχεια.
Ωραίες μονομαχίες και πολλές ανατροπές είχαμε και στην κατηγορία F2, με τον επικεφαλής της κατάταξης να αλλάζει αρκετές φορές. Οι El-Nak Jr.- Ανδρέας Βίγκος με το MG ZR 105 ήταν αυτοί που χαμογέλασαν στην αρχή, αντιμετώπισαν όμως πρόβλημα με το ημιαξόνιο στη συνέχεια μένοντας εκτός αγώνα και παραδίδοντας τη σκυτάλη στους Γιάννη Μποζιονέλο- Βαγγέλη Παναρίτη. Το πλήρωμα του εντυπωσιακού Ford Escort RS2000 κατάφερε να παραμείνει στην κορυφή για μόλις μία ειδική, αφού στην 3η εγκατέλειψε με πρόβλημα στο σύστημα διεύθυνσης.
Την αποχώρηση των δύο εκμεταλλεύτηκαν οι Δημήτρης Μελένιος- Βασίλης Μπασιούκας (Renault Clio R3 Maxi) και Ντίνος Αντωνίου- Μίλτος Αγγλόπουλος (Ford Escort RS2000 MKII) που «κονταροχτυπήθηκαν» μεταξύ τους με το πλήρωμα του πανέμορφου Clio να παίρνει τελικά τη νίκη σε έναν αγώνα που ευχαριστήθηκε πολύ ο οδηγός του! Οι τοπικοί Παναγιώτης Πανούτσος- Τάσος Δημάκος (Toyota Yaris) ολοκλήρωσαν το βάθρο της F2 καταφέρνοντας να επικρατήσουν άνετα στην κατηγορία C6, παρά το γεγονός ότι ένα χτύπημα σε πέτρα στην τελευταία ειδική τους ανησύχησε αρκετά.
Δεν ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους οι Θέμης Χαλκιάς-Κώστας Κόντος (Subaru Impreza STi N14), καθώς όπως πέρυσι, έτσι και φέτος αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν στη Φολόη. Πιθανή αιτία είναι ο σπασμένος κινητήρας ο οποίος έβαλε πρόωρο τέλος στα όνειρα του πληρώματος για διάκριση. Εγκατέλειψαν και οι Νίκος Παπαχριστόπουλος-Γιώργος Γονάκης (Peugeot 106 S16) στην τρίτη ειδική διαδρομή από ημιαξόνιο.
Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ μεταφέρεται στη Στερεά Ελλάδα τον Μάιο, για το ασφάλτινο Ράλλυ Φθιώτιδος. Αν κρίνουμε από τον πρώτο αγώνα του θεσμού, ο συναγωνισμός αναμένεται ακόμα πιο έντονος!
Τελικά αποτελέσματα: