Συνδύασαν την επιστροφή τους στο πρωτάθλημα με νίκη στο δεύτερο αγώνα του θεσμού οι Σωκράτης Τσολακίδης-Χάρης Δήμος. Οι Σαββατιάτικες ειδικές του Ράλλυ Ακρόπολις αποτέλεσαν το δεύτερο γύρο του Πανελληνίου πρωταθλήματος ράλλυ με αυξημένο μάλιστα συντελεστή 1.5, με το πλήρωμα του Skoda Fabia R5 να είναι με άνεση πρώτο μεταξύ των Ελλήνων από την αρχή του αγώνα, κερδίζοντας όλες τις ειδικές διαδρομές. Ο Τσολακίδης έδειξε να «μαθαίνει» γρήγορα το νέο του παιχνίδι και έχοντας χτίσει σημαντική διαφορά προτίμησε να κινηθεί προσεκτικά στο τέλος και να φυλάξει ελαστικά ενόψει του Κυριακάτικου σκέλους, έχοντας κατά νου και τη διάκριση στον Ευρωπαϊκό αγώνα.
Δεν ήταν σε θέση να απειλήσουν την κορυφή οι περσινοί πρωταθλητές, Γιώργος Φιλιππίδης-Λεωνίδας Μαχαίρας (Skoda Fabia R5) που αντιμετώπισαν προβλήματα, αρχικά με τον κινητήρα του τσέχικου όπλου που έσβησε στην πρώτη Γραβιά και εν συνεχεία με τη σκόνη προπορευόμενου αγωνιστικού. Σε συνδυασμό με το μειονέκτημα του “σκουπίσματος” του δρόμου αλλά και μιας άτυχης στιγμής στο πρώτο Παλαιοχώρι, το πλήρωμα της Εθνικής Ελλάδος αρκέστηκε στη δεύτερη θέση. Ο Yorgo μάζεψε πολύτιμους βαθμούς στο «σακούλι» του στη μάχη του πρωταθλήματος, πλησιάζοντας την κορυφή και ευελπιστεί στο Κυριακάτικο σκέλος να εξοικειωθεί περαιτέρω με το Skoda Fabia R5 και να παλέψει για τη νίκη στον τρίτο γύρο του πρωταθλήματος.
Οι «χωματάδες» Γιάννης Μπαντούνας-Κωνσταντίνος Σούκουλης (Mitsubishi Lancer Evo VI) συμπλήρωσαν το βάθρο του ελληνικού αγώνα, κινούμενοι σε γρήγορους ρυθμούς στις ειδικές της Φωκίδας και της Φθιώτιδας. Το πλήρωμα αν και λαχτάρησε με το καλημέρα, αντιμετωπίζοντας τόσο ένα κλατάρισμα στο τέλος της πρώτης ειδικής, όσο και ένα σβήσιμο κινητήρα, κατάφερε να ολοκληρώσει με ένα αρκετά θετικό αποτέλεσμα για τη συνέχεια, γνωρίζοντας πως δεν είναι σε θέση να κυνηγήσει τους πρωτοπόρους.
Τέταρτοι τερμάτισαν οι Λευτέρης Αλυγιζάκης-Μιχάλης Χατζηδάκης (Mitsubishi Lancer Evo IX) που ταλαιπωρήθηκαν με το στήσιμο του αυτοκινήτου στις πρώτες ειδικές, αλλά στη συνέχεια, ανέβασαν ρυθμό πετυχαίνοντας ανταγωνιστικούς χρόνους. Ικανοποιημένοι από το Mitsubishi Lancer Evo Χ που είχαν για πρώτη φορά στα χέρια τους έμειναν οι Θέμης Χαλκιάς-Κώστας Κόντος που ολοκλήρωσαν στην πέμπτη θέση, αγωνιζόμενοι με κομμένο ημιαξόνιο στις δύο τελευταίες ειδικές της ημέρας. Κινήθηκαν προσεκτικά και ανταμείφθηκαν με την έκτη θέση οι Κωνσταντίνος Τζέμος-Δημήτρης Σαϊνης (Mitsubishi Lancer Evo VIII). Πίσω τους βρέθηκαν οι Στέφανος Θεοχαρόπουλος-Γιώργος Κότσαλης (Mitsubishi Lancer Evo IX), τερματίζοντας εμπρός από τους Διονύση Σπανό-Σωτήρη Γκότοβο (Subaru Impreza STI N16).
Ένατοι στον ελληνικό αγώνα ολοκλήρωσαν οι Βασίλης και Παναγιώτης Δρυμούσης με Subaru Impreza STi N11 Spec C που κινήθηκαν σβέλτα στο σύνολο των ειδικών, χάνοντας όμως αρκετό χρόνο στη δεύτερη Γραβιά καθώς έφυγε η ποδιά του ιαπωνικού αυτοκινήτου. Το πλήρωμα δεν έμεινε ικανοποιημένο από την οδήγησή αλλά και το στήσιμο του Impreza και ελπίζει σε μια καλύτερη εμφάνιση την Κυριακή. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε το μοναδικό πλήρωμα από τη Θράκη που ακολουθεί το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα! Οι Γιώργος Ξενοκώστας-Λάζαρος Σκουλαριώτης με Mitsubishi Lancer Evo III οδήγησαν θεαματικά και κέρδισαν το χειροκρότημα όλων.
Στην F2 οι Γιάννης Μποζιονέλος-Βαγγέλης Παναρίτης (Ford Escort RS 2000 MKII) πανηγύρισαν την πρώτη τους νίκη στο πρωτάθλημα, ανεβάζοντας ρυθμό ειδική με ειδική. Ο κινητήρας του Ford Escort RS 2000 MKII των Κυπελλούχων Χώματος στην F2, ρετάριζε στην πρώτη ειδική, ωστόσο στη συνέχεια το πρόβλημα ξεπεράστηκε, με αποτέλεσμα ο Μποζιονέλος να ανεβεί στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου στα δικίνητα. Συνέχεια στις θετικές εμφανίσεις για τους Δημήτρη Μελένιο-Βασίλη Μπασιούκα με το Renault Clio R3. Το δίδυμο τερμάτισε στη δεύτερη θέση της F2, αν και λίγο έλειψε να …βρεθεί στον πάγκο, καθώς το γαλλικό αυτοκίνητο ανέβασε θερμοκρασία στις δύο τελευταίες ειδικές διαδρομές.
Ένα κλατάρισμα που είχε ως αποτέλεσμα να χάσουν περισσότερα από 5 λεπτά, στέρησε από τους Χρυσόστομο Καρέλλη-Ηλία Παναγιωτούνη τη δυνατότητα να παλέψουν για κάτι καλύτερο από την τρίτη θέση στα δικίνητα με το ιταλικό Peugeot 208 R2. Οι πιο γρήγοροι της κατηγορίας μέχρι την τέταρτη ειδική, Σάββας Λευκαδίτης-Μάριος Τσαούσογλου (Peugeot 206) νιώθοντας καυτή την ανάσα του Μποζιονέλου που ψαλίδιζε τη διαφορά, είχαν έξοδο στα μέσα του αγώνα με αποτέλεσμα να ολοκληρώσουν άδοξα τον αγώνα. Ένας σπασμένος άξονας στην τελευταία ειδική της ημέρας οδήγησε τους τρίτους στην F2, μέχρι εκείνη τη στιγμή, Άρη Στιβαχτάρη-Μιχάλη Μίχα (MG ZR 160) σε εγκατάλειψη.
Η C6 ήταν υπόθεση των Yaris τα οποία κατέλαβαν τις τρεις πρώτες θέσεις του βάθρου. Ταχύτεροι όλων ήταν οι Αντώνης Μπαξεβανάκης- Παύλος Μπαξεβανάκης που ανέβηκαν στην κορυφή της βαθμολογίας, με τους Δημήτρη Μαυρουδή-Κίμωνα Κυριλλίδη και Νίκο Μοσχόπουλο-Μάριο Καρακίτσο να συμπληρώνουν το βάθρο. Από φρένα έμειναν οι πρωτοπόροι της κατηγορίας μέχρι τα μέσα του αγώνα, «Arma»-«Armaki» (Nissan Micra K11), ενώ οι «El nak jr» – Ανδρέας Βίγκος (MG ZR 105) εγκατέλειψαν από σπασμένο άξονα, έχοντας χάσει χρόνο από έξοδο στην πρώτη ειδική, εγκλωβισμένοι στη σκόνη προπορευόμενου αγωνιστικού.
Στην κατηγορία των Ιστορικών, οι Παναγιώτης Παραδείσης-Κωνσταντίνος Ποιμενίδης (Ford Escort BDA) ήταν για άλλη μια φορά άπιαστοι στο χώμα κατακτώντας τη νίκη και εδραιώθηκαν στην κορυφή της βαθμολογίας, με τους Λευτέρη Μανδρούκα-Νίκο Τσάδαρη (Porsche 911 RSR) να τερματίζουν πίσω τους. Άτυχοι στάθηκαν οι Γιώργος Παραδείσης-Μιχάλης Φράγκου (Ford Escort RS 2000 MKI) που εγκατέλειψαν από κινητήρα, στην απλή μετά την τελευταία ειδική κι ενώ βρίσκονταν στη δεύτερη θέση.
Το σκέλος της Κυριακής προσμετράει ξεχωριστά για το Πανελλήνιο πρωτάθλημα ράλλυ και όλα ξεκινούν από την αρχή!
Αποτελέσματα
https://www.facebook.com/GRallynews/videos/834383526710055/
[…] […]