GRally

Ειδήσεις από αγώνες ράλλυ της Ελλάδας και του εξωτερικού.

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ

Πρωτάθλημα Ράλλυ 2017- 3. Ράλλυ Ακρόπολις- αγώνας- Την έκπληξη οι Μπαντούνας- Σούκουλης!

Απρόβλεπτη ήταν η εξέλιξη της δεύτερης ημέρας του Ράλλυ Ακρόπολις που προσμετρούσε ξεχωριστά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ με συντελεστή 1,5! Την έκπληξη έκαναν οι Κυπελλούχοι Χωμάτινων Ράλλυ τα δύο τελευταία χρόνια Γιάννης Μπαντούνας- Κώστας Σούκουλης με το αξιόπιστο Mitsubishi Lancer Evo VI και παρέμειναν στην κορυφή της βαθμολογίας του Πρωταθλήματος, αυξάνοντας σημαντικά τις πιθανότητες κατάκτησης του!

Τα «μεγάλα» ονόματα του Ελληνικού Αγώνα Γιώργος Φιλιππίδης- Λεωνίδας Μαχαίρας και Σωκράτης Τσολακίδης- Χάρης Δήμος με τα Skoda Fabia R5 έμειναν εκτός διεκδίκησης της νίκης για διαφορετικούς λόγους. Οι περσινοί πρωταθλητές που σημείωσαν καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας καταπληκτικούς χρόνους, έχασαν τη νίκη μέσα από τα χέρια τους στην τελευταία ειδική από έξοδο, ενώ διεκδικούσαν την τρίτη θέση του βάθρου στον αγώνα του ERC!

Οι Βορειοελλαδίτες από την άλλη πλευρά, είχαν έξοδο στη δεύτερη ειδική της ημέρας που συνοδεύτηκε από κλαταρισμένο ελαστικό, πρόβλημα στο σύστημα διεύθυνσης και 10 λεπτά χαμένα. Παρόλα αυτά δεν το έβαλαν κάτω, συνέχισαν την προσπάθεια τους μέχρι το service και επανήλθαν δριμύτεροι στο απογευματινό loop, μαζεύοντας τις διαφορές και φτάνοντας τελικά μέχρι την 4η θέση του Ελληνικού αγώνα.

Ο αγώνας ήταν σκληρός, οι εγκαταλείψεις κορυφαίων συνδυασμών πολλές και δεύτεροι στην κατάταξη τερμάτισαν οι πανευτυχείς Βασίλης και Παναγιώτης Δρυμούσης στην επιστροφή τους στους αγώνες μετά από 12 χρόνια με το νέο τους απόκτημα, ένα Subaru Impreza Sti. Τα αδέρφια οδήγησαν θεαματικά το αξιόπιστο «εργαλείο» και κατάφεραν να σημειώσουν ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα!

Πίσω τους, οι άνθρωποι του Κυριακάτικου αγώνα, οι Χρυσόστομος Καρέλλης- Ηλίας Παναγιωτούνης με Peugeot 208 R2! Οι χρόνοι τους ήταν αξιοσημείωτοι, λαμβάνοντας υπόψη τη σκληρότητα του αγώνα ειδικά για τα δικίνητα οχήματα και τα περάσματα τους ψυχωμένα. Μακάρι να υπάρχει και συνέχεια για το πλήρωμα που αναβαθμίζει με την παρουσία του το θεσμό.

Την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν οι Στέφανος Θεοχαρόπουλος- Γιώργος Κότσαλης που έχασαν αρκετό χρόνο κινούμενοι φυλαγμένα όταν τους έφυγε η προστατευτική ποδιά του Mitsubishi Lancer Evo IX που οδηγούσαν στο πρώτο Ρεγκίνι και οι Πέτρος Μαγγερίδης- Άρης Τσάτσαρης που «επιβίωσαν» με το Subaru Impreza. Μόλις 8οι τερμάτισαν οι Ντίνος Τζέμος- Δημήτρης Σαΐνης (Mitsubishi Lancer Evo VIII) που επίσης έπεσαν θύματα των νερών στο Ρεγκίνι όπου τους ξεκόλλησε το turbo του intercooler, ενώ στη συνέχεια είχαν και λάστιχο που τους έριξε χαμηλά.

Δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν τις ειδικές της δεύτερης ημέρας του Ακρόπολις οι «τετρακίνητοι» Λευτέρης Αλυγιζάκης- Μιχάλης Χατζηδάκης από σπασμένο ψυγείο στο 9αρι τους, οι Θέμης Χαλκιάς- Κώστας Κόντος από έξοδο στην Ελάτεια, ενώ προηγουμένως είχαν χάσει την ποδιά του Evo X στο Ρεγκίνι και οι Διονύσης Μαυροδής- Χάρης Καραβασιλικός όταν το Subaru Impreza τους αντιμετώπισε πρόβλημα με διαρροή από τσιμούχα ημιαξονίου. Από πρόβλημα στο ψυγείο αποχώρησε από τον αγώνα ο «πρωτάρης» στο χώμα Γιώργος Κεχαγιάς με συνοδηγό τον έμπειρο Νίκο Πετρόπουλο που αισθανόταν σαφώς πιο άνετα στα bucket του Mitsubishi Lancer Evo IX σε σχέση με την πρώτη ημέρα.

Στην F2, τους εντυπωσιακούς Καρέλλη- Παναγιωτούνη ακολούθησαν οι «El Nak Jr.»- Ανδρέας Βίγκος (MG ZR 105) που επικράτησαν παράλληλα στη C6, σημειώνοντας χρόνους αντάξιους δυνατότερων αυτοκινήτων και οι Παναγιώτης Αρμυριώτης- Αποστόλης Μακάριος με  το όμορφο Ford Escort RS. Στην τέταρτη θέση της κατηγορίας τερμάτισαν οι Νίκος Ντάβαρης- Βασιλική Ψαρράκη (Renault Clio RS) περνώντας στην τελευταία ειδική τους «Κούγια Jr.»- Βασίλη Κούγια (Peugeot 206) που έχασαν πολύ χρόνο.

Στην τελευταία Ελάτεια άλλαξε η κατάταξη των πληρωμάτων που ακολούθησαν τους El Nak Jr.”- Βίγκο στην ιδιαίτερα δημοφιλή C6. Οι «Άρμα»- «Αρμάκι» με το Nissan Micra K11 «προσπέρασαν» τόσο τους  Νίκο Κωτσαδάμ- Ηρακλή Ζήκα (Toyota Yaris) που ξεκίνησαν εντυπωσιακά την ημέρα, όσο και τους Αντώνη και Παύλο Μπαξεβανάκη (Toyota Yaris) που έχασαν αρκετές θέσεις λόγω προβλήματος με την αντλία βενζίνης και κατάφεραν μετά βίας να ανεβούν στη ράμπα του τερματισμού! Δεν κατάφεραν να δουν τη ράμπα του τερματισμού στην Έκθεση Λαμίας οι «δικίνητοι» Σάββας Λευκαδίτης- Μάριος Τσαούσογλου (Peugeot 206) από κομμένη βάση κινητήρα, οι Γιάννης Μποζιονέλος- Βαγγέλης Παναρίτης (Ford Escort RS) από κομμένο ακραξόνιο, οι Δημήτρης Μελένιος- Βασίλης Μπασιούκας (Renault Clio R3) με πρόβλημα στα ηλεκτρικά, οι Άρης Στιβακτάρης- Μιχάλης Μίχας (MG ZR 160) επίσης με πρόβλημα στα ηλεκτρικά.

Επόμενος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ που απέκτησε νέο ενδιαφέρον, το επετειακό 50ο Ράλλυ ΔΕΘ στα μέσα του Σεπτέμβρη.

Τελικά αποτελέσματα:

http://www.moto-live.info/admin/HTML3/FOCC.pdf