GRally

Ειδήσεις από αγώνες ράλλυ της Ελλάδας και του εξωτερικού.

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ

Πρωτάθλημα Ράλλυ 2017- 4. Ράλλυ Δ.Ε.Θ.- day 1-Τσολακίδης- Δήμος με διαφορά!

Χωρίς να αντιμετωπίσουν κανένα πρόβλημα από τον ανταγωνισμό και οδηγώντας με σκοπό να ευχαριστήσουν εαυτούς και θεατές οι Σωκράτης Τσολακίδης- Χάρης Δήμος προηγούνται άνετα στο πρώτο σκέλος του Ράλλυ Δ.Ε.Θ. με την ολοκλήρωση της πρώτης ημέρας του αγώνα. Η διαφορά του ενός λεπτού και δεκαοκτώ δευτερολέπτων από τους δεύτερους σε 43 χιλιόμετρα ειδικών διαδρομών τα λέει όλα για το ρυθμό που ακολούθησαν και για την υπεροχή του Skoda Fabia R5 έναντι των υπολοίπων αγωνιστικών. Ο πρωταθλητής του 2003 μένει να ακολουθήσει ρυθμό ασφαλείας τη δεύτερη ημέρα του αγώνα για να σημειώσει τη νίκη στον επετειακό αγώνα και να ξαναμπεί δυνατά στο παιχνίδι του πρωταθλήματος.

Η μάχη του αγώνα θα είναι αυτή για τη δεύτερη θέση με δύο πληρώματα να τη διεκδικούν επί ίσοις όροις. Οι Άκης Καλούδης- Σάκης Τοπούζης (Mitsubishi Lancer Evo VIII) και οι Λευτέρης Αλυγιζάκης- Μιχάλης Χατζηδάκης (Mitsubishi Lancer Evo IX) «αντάλλαξαν πυροβολισμούς» την πρώτη ημέρα, με τους Θρακιώτες να είναι πιο γρήγοροι στην πρώτη ειδική και τους Κρητικούς να απαντάνε στη δεύτερη, μειώνοντας τη διαφορά που φτάνει τα 6 δευτερόλεπτα υπέρ των Καλούδη-Τοπούζη.

Στη μάχη δεν μπήκαν οι Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος με το δικό τους Mitsubishi Lancer Evo X R4 αφού ταλαιπωρήθηκαν από το ξεκίνημα με πρόβλημα στην υδραυλική υποβοήθηση, κάτι που τους ανάγκασε να εγκαταλείψουν στο service στο τέλος της ημέρας. Άτυχα ήταν τα φαβορί της F2 Φώτης Μπρόζος-Τάσος Βογιαντζής (Citroen ZX Kit Car) και Βασίλης Καραβασίλης- Κώστας Καρλιώτης (Honda Civic Type R) που εγκατέλειψαν από πρόβλημα σε κινητήρα και κιβώτιο ταχυτήτων, αντίστοιχα.

Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν οι Μίλτος Αγγλόπουλος- Γιάννης Σαρητσόγλου (Mitsubishi Lancer Evo VI) και Διονύσης Μαυροδής- Χάρης Καραβασιλικός (Subaru Impreza) που αναμένεται να μονομαχήσουν για την τέταρτη θέση στο δεύτερο σκέλος.

Η εγκατάλειψη των φαβορί της F2 έδωσε «χώρο» στους υπόλοιπους μνηστήρες της κατηγορίας να μπουν δυνατά στη μάχη για την κορυφή. Οι πρώτοι 1600αρηδες Αλέξανδρος Δήμος- Θάνος Ντίτορας (Citroen Saxo) είναι αυτοί που προηγούνται, σημειώνοντας εκπληκτικό χρόνο στη διαδρομή Λιβάδι- Πετροκέρασα και θα μπορούσαν να έχουν μεγαλύτερο προβάδισμα αν δεν αντιμετώπιζαν πρόβλημα στα τελευταία χιλιόμετρα του Χολομώντα με την αντλία βενζίνης του αυτοκινήτου τους.

Οι Νίκος Βάτσος- Χρήστος Θεοφανίδης ακολουθούν με Renault Clio R3 σε απόσταση 16 δευτερολέπτων και θα διεκδικήσουν την Κυριακή τη νίκη. Οι Γεράσιμος Κυπραίος- Νίκος Ιντζόγλου ολοκλήρωσαν το πρώτο σκέλος στην τρίτη θέση της F2, αυξάνοντας σταδιακά το ρυθμό τους και μαθαίνοντας το πανέμορφο Peugeot 208 R2 στην πρώτη του εμφάνιση επί ελληνικού εδάφους.

Οι Δημήτρης Κουμποτής- Σάββας Μαυροματίδης (Peugeot 106) προσπαθούν να ανακτήσουν τη χαμένη τους ψυχολογία μετά την περσινή τους έξοδο στον ίδιο αγώνα, όντας τρίτοι στη C5, με τους Νίκο Τσακίρη- Σπύρο Χατζηπαναγιώτου (Citroen C2) και Σίμο Θεοφανίδη- Λευτέρη Μαύρο (Citroen Saxo) να ακολουθούν. Οι Τσακίρης- Χατζηπαναγιώτου βρίσκονται σε ρυθμό εκμάθησης του αυτοκινήτου τους, ενώ οι Θεοφανίδης- Μαύρος καθυστέρησαν μένοντας χωρίς ενδοσυνεννόηση για αρκετά χιλιόμετρα στο Χολομώντα.

Σε υπόθεση Θεσσαλονικιών εξελίσσεται η μάχη στη C6, με τους επικεφαλής του πρωταθλήματος Αντώνη και Παύλο Μπαξεβανάκη (Toyota Yaris) να προηγούνται, μπροστά από τους Αστέριο Ζάχο- Παναγιώτη Γαζγάζη (Peugeot 106) και Σπύρο Κίτσο- Κώστα Παναγόπουλο (Peugeot 106).

Πενήντα χιλιόμετρα απομένουν για την ολοκλήρωση του αγώνα και να μάθουμε τους νικητές του επετειακού Ράλλυ Δ.Ε.Θ.

Aποτελέσματα πρώτης ημέρας: