Με χαρακτηριστική άνεση και κερδίζοντας με διαφορά όλες τις ειδικές του αγώνα οι Σωκράτης Τσολακίδης- Χάρης Δήμος αναδείχτηκαν νικητές του 50ου επετειακού Ράλλυ Δ.Ε.Θ. Το πλήρωμα του Skoda Fabia R5 δεν άφησε σε κανένα σημείο του ράλλυ να αμφισβητηθεί η ανωτερότητα του, με την τελική διαφορά των 4 λεπτών και 25 δευτερολέπτων να αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες των τελευταίων ετών σε αγώνα του ελληνικού πρωταθλήματος! Οι Τσολακίδης- Δήμος κατέκτησαν το απόλυτο των βαθμών επικρατώντας και στην power stage περνώντας πλέον επικεφαλής στην κατάταξη του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Η συνέχεια για αυτούς περιλαμβάνει το Φθινοπωρινό Ράλλυ και κατεβαίνουν στην Κορινθία με σκοπό την κατάκτηση του τίτλου.

Μπορεί ο πρωταθλητής του 2003 να απολάμβανε τη μοναξιά της κορυφής, όμως μεγάλη μάχη δινόταν για τη δεύτερη θέση του Ράλλυ Δ.Ε.Θ. μεταξύ των  Άκη Καλούδη- Σάκη Τοπούζη (Mitsubishi Lancer Evo VIII) και Λευτέρη Αλυγιζάκη- Μιχάλη Χατζηδάκη (Mitsubishi Lancer Evo IX). Το πλήρωμα από την Αλεξανδρούπολη ήταν αυτό που τελικά τα κατάφερε, παρά το γεγονός ότι από το ξεκίνημα του δεύτερου σκέλους αντιμετώπισε πρόβλημα με το συμπλέκτη του 8αριου. Οι Καλούδης- Τοπούζης δεν κατάφεραν να λύσουν το πρόβλημα μέχρι τον τερματισμό, χάνοντας περισσότερα από 2 λεπτά στην τελευταία ειδική του αγώνα προσπαθώντας να εκκινήσουν, και κατορθώνοντας να φτάσουν στη νότια πύλη της Έκθεσης σπρώχνοντας το αγωνιστικό! Οι αντίπαλοι τους στη μάχη για το δεύτερο σκαλί του βάθρου, Αλυγιζάκης- Χατζηδάκης, στην προσπάθεια τους να καλύψουν τη διαφορά από τους Θρακιώτες, είχαν ανώδυνη ευτυχώς έξοδο στον Τσουκαλά εγκαταλείποντας τον αγώνα.

Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν αθόρυβα οι  Μίλτος Αγγλόπουλος- Γιάννης Σαρητσόγλου στο πρώτο ράλλυ του πληρώματος με το Mitsubishi Lancer Evo VI, εκμεταλλευόμενοι και τις αρκετές εγκαταλείψεις κορυφαίων πληρωμάτων, ακολουθούμενοι από τους τοπικούς Διονύση Μαυροδή- Χάρη Καραβασιλικό (Subaru Impreza). Οι Χαλκιδικιώτες κέρδισαν στο νήμα τους καλύτερους της F2 Αλέξανδρο Δήμο- Θάνο Ντίτορα (Citroen Saxo) παρά το γεγονός ότι είχαν τετακέ στην Παλαιόχωρα που τους κόστισε αρκετά δευτερόλεπτα.

Πανευτυχείς από την πέμπτη θέση της γενικής και την πρώτη της F2 αισθάνονται οι Αλέξανδρος Δήμος- Θάνος Ντίτορας (Citroen Saxo VTS), σε έναν αγώνα που σημείωσαν κορυφαίους χρόνους αντιμετωπίζοντας μάλιστα σωρεία προβλημάτων κατά τη διάρκεια του αγώνα αλλά και πριν από την εκκίνηση! Τους αξίζουν συγχαρητήρια και αποτελούν σίγουρα ένα από τα ελπιδοφόρα δίδυμα του ελληνικού motorsport.

Οι «βόρειοι» Νίκος Βάτσος- Χρήστος Θεοφανίδης ακολούθησαν με Renault Clio R3 κρατώντας πίσω τους τους Γεράσιμο Κυπραίο- Νίκο Ιντζόγλου που διασκέδασαν στο τιμόνι του Peugeot 208 R2 βελτιώνοντας ειδική προς ειδική τις επιδόσεις τους. Οι «πρόεδροι» Δημήτρης Κουμποτής- Σάββας Μαυροματίδης (Peugeot 106) ακολούθησαν, με το μουδιασμένο τους ξεκίνημα το Σάββατο να τους στοιχίζει θέσεις στην κατάταξη. Δεν ήταν το καλύτερο Δ.Ε.Θ. αυτό για τους Σίμο Θεοφανίδη- Λευτέρη Μαύρο που τερμάτισαν στην ένατη θέση αντιμετωπίζοντας πρόβλημα με τα φρένα του Citroen Saxo τους.

Ωραίες μονομαχίες μεταξύ Θεσσαλονικιών είχαμε στην κατηγορία  C6 με τον τελικό νικητή να κρίνεται στην τελευταία ειδική του αγώνα, με διαφορά που δεν ξεπέρασε το 1 δευτερόλεπτο! Νικητές στους «μικρούς» λοιπόν αναδείχτηκαν οι Σπύρος Κίτσος- Κώστας Παναγόπουλος (Peugeot 106) αν και βρίσκονταν μόλις στην τρίτη θέση μια ειδική πριν τον τερματισμό! Δεύτεροι ολοκλήρωσαν οι Αντώνης και Παύλος Μπαξεβανάκης (Toyota Yaris) κάνοντας ακόμα ένα βήμα προς τον τίτλο της κατηγορίας, με μεγάλους άτυχους του αγώνα τους θεαματικούς Αστέριο Ζάχο- Παναγιώτη Γαζγάζη (Peugeot 106) που στην power stage έχασαν πολύ χρόνο και περιορίστηκαν στην τρίτη θέση.

Μακάρι το 51ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. να το τιμήσουν με τη συμμετοχή τους περισσότεροι αγωνιζόμενοι, να αποτελεί και πάλι μέρος ενός ελκυστικού Πανελληνίου Πρωταθλήματος και να κινήσει τις διαδικασίες ώστε να γίνει και πάλι διεθνές!

Τελικά αποτελέσματα: http://www.moto-live.info/admin/HTML2/FOC.pdf

Από Harris